stodi Публикувано 17 Април 2013 Доклад Share Публикувано 17 Април 2013 (Редактирано) абсолютно съгласен :zustimm:/> това важи не само за маслата а и за всичко останало Редактирано 17 Април 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 17 Април 2013 Доклад Share Публикувано 17 Април 2013 (Редактирано) Доста интересна тема.Като търговец мога да взема отношение за OEM частите и в случая за маслата.1во До сега не съм чул или чел да има оригинално VAG масло, което да е менте.2ро Оригиналното VAG масло не е Кастрол с друга опаковка. Според хора, които работят в системата на Ауди в световен мащаб тези масла имат определени добавки, съобразени с моторите на VAG и материалите, които използват.Като консистенция няма еквивалентен продукт на пазара.3то Юнитрейд и Порше имат на 90% общ внос на части, 10% разлика идва от аксесоарите, които Юнитрейд не поддържат на склад. Ежедневно между Юнитрейд и Поршетата се разменят части в зависимост от това, кой какво има като заявка и търсене.Всичко идва от Германия. Не всичко е произведено там. Има италиански части, има унгарски, има австрийски, но това си го пише на кутията. В случая не е важно къде е произведено важното е, че има щампи на него и идва от централен склад Германия.На всички масла пише made in Germany. Имам човек, които от години отговаря за вноса и ми е доказвал, че няма шанс нещо да дойде от различно място или да е менте.Някой ако има съмнения мога да му покажа кашони с масло и части, на които има експедиционни бележки показващи, че идват от Германия.На вносители като Ауто плус и тн. не вярвам затова и не предлагам масла различни от оригиналните, не ми се рискува да продам боклук. Ако имам клиент за Кастрол или нещо друго го изпращам при Владо.Факт е, че много продава и хората са доволни. Редактирано 17 Април 2013 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jim1 Публикувано 17 Април 2013 Доклад Share Публикувано 17 Април 2013 аз до колкото знам маслата на ваг, бмв, мерц. и т.н. се правят от кастрол. вероятно с някоя добавка добавена пожелание на фирмата поръчител. няма лошо но също е факт че тези масла не са пълни синтетики. и от мнениея на инженери които съм чел по интернет които работят за дадени компаний, избора на фирмите за тъй наречените масла - хидрокрак е прост. и той е цени! за мене не може едно пълно синтетично масло с такава база и естерни добавки да е по лошо от това което не е. не бих се изненадал и от фалшиви оригинални ваг масла. тубата не им е нищо особено и мустакатия ни юго-източен съсед може всичко. не говоря за официалните представители на същите разбира се... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 17 Април 2013 Доклад Share Публикувано 17 Април 2013 (Редактирано) Защо да не са пълна синтетика ? :)/> Редактирано 17 Април 2013 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jim1 Публикувано 17 Април 2013 Доклад Share Публикувано 17 Април 2013 защото не са приятел. най важната причина разбира се са разходите. гледал съм изследвания по интернет на оригинални масла и са си обикновенни хидрокрак масла с добавка но и това не е много сигурно абсолютно съгласен :zustimm:/>/> това важи не само за маслата а и за всичко останалоабсолютно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 17 Април 2013 Доклад Share Публикувано 17 Април 2013 Това отказвам да го повярвам, но раелно няма и как да разберем истината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 18 Април 2013 Доклад Share Публикувано 18 Април 2013 (Редактирано) При Маслата вече почти всичко е някакъв хидрокрек. Дори и Мобил1. Доста пари похарчиха от Мобил1, докато направят хидрокрек, който да е с почти същите свойства, харакеристики, чиста работа при дълъг пробег, както при стария три-синтетичен Мобил1.. Но инвестициите бързо се връщат... защото хидрокрека е около 8 пъти по-евтин от PAO и естерите.... Мммда. Хидрокрек има 15W-40, 10W-40, има и 5W-40 има и 5W-50, 0W-30 и т.н.Мотул V300 серията е смес от хидрокрек и някакъв процент естери. Не си мислете, че е чиста естерна синтетика, защото естерите в чист вид не са подходящи за ежедневно каране. За гонки и състезания - да.Все пак има няколко масла на пазара, които са в по-голямата си част PAO + добавка на естери евентуално.От тези масла производителите печелят доста по-малко отколкото от хидрокрека Редактирано 18 Април 2013 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jim1 Публикувано 18 Април 2013 Доклад Share Публикувано 18 Април 2013 Така е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 25 Април 2013 Доклад Share Публикувано 25 Април 2013 Най-лесно може да се ориентирате по немските опаковки. Масло, което в германия е означено като VOLLSYNTETISCH, VOLLSYNTESE е на основа PAO. HC Synthese - хидрокрек. Това обаче не означава, че същото масло на друг пазар с друг етикет е пак PAO, не пречи да го пускат с основа хидрокрек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jim1 Публикувано 25 Април 2013 Доклад Share Публикувано 25 Април 2013 не е пао и никога няма да бъде. просто германия е единствената страна в европа в която трябва да се изписва по закон основата на маслото. демек - пълна синтетика - vollsyntetisch. Във всички други страни, хидрокрака го изписват като пълна синтетика и хората се заблуждават.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 25 Април 2013 Доклад Share Публикувано 25 Април 2013 Raino, колегата е абсолютно прав за маслата.90+% от "пълните синтетики" са хидрокрек с някакви добавки. Тази тенденция в последните години все повече се засилва.Alex беше пуснал доста подробна инфо за това в Субару форума и разби на пух и прах голяма част от маслата, които претендират за пълна синтетика.Аз също се зачетох по доста други форуми и сайтове и се оказа, че почти всички съвременни "синтетични" масла (включая и "оригиналните") са на база хидрокрек - икономика, какво да правиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 25 Април 2013 Доклад Share Публикувано 25 Април 2013 Немски CASTROL EDGE 0W-40 е на основа PAO, поне до момента.Немски MOBIL1 се води SHC - тяхното ново хидрикрек масло, по новата им технология. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thebimmerfan Публикувано 25 Април 2013 Доклад Share Публикувано 25 Април 2013 (Редактирано) Всъщност Mobil 1 вече от много години не съдържа PAO (полиалфаолефини), мисля че го "реформулираха" скоро след като бяха купени от Exxon (1999г). Абе cost saving innovations, к'во да правим, криза :wall:/>/>/>/>/> ...Така или иначе Mobil 1 си остава страхотно масло, стига да идва от правилното място. Редактирано 25 Април 2013 от Thebimmerfan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jim1 Публикувано 25 Април 2013 Доклад Share Публикувано 25 Април 2013 за всеки случай е по добро от кастрола хидрокрака ако го купуваш от германия примерно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thebimmerfan Публикувано 25 Април 2013 Доклад Share Публикувано 25 Април 2013 (Редактирано) Предполагам говориш за Magnatec (хидрокрак)? Според мен старият Castrol Formula RS 0W-40 (преди въвеждането на Edge серията, в тъмно зелените туби) беше уникално масло. При Castrol важното е да е германски. От Mobil 1 най-добри впечатления имам от френския, от фабриката в Gravenchon. Редактирано 25 Април 2013 от Thebimmerfan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 26 Април 2013 Доклад Share Публикувано 26 Април 2013 Mobil 1 не е с PAO откакто не пише Tri-Synthetic. Някъде 2008-ма или 2009-та се случи смяната на продуктовата гама. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 26 Април 2013 Доклад Share Публикувано 26 Април 2013 Хидрокрака е подобрено минерално масло ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jim1 Публикувано 26 Април 2013 Доклад Share Публикувано 26 Април 2013 От Mobil 1 най-добри впечатления имам от френския, от фабриката в Gravenchon.в тази фабрика се прави и за германия. ако има G буквата значи е там. 0-40 е добро защото е било пълна синтетика. по принцип доста от маслата с този вискозитет на водещите производители са пълни синтетики..Хидрокрака е подобрено минерално масло ли?да. с добавки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 26 Април 2013 Доклад Share Публикувано 26 Април 2013 Според мен старият Castrol Formula RS 0W-40 (преди въвеждането на Edge серията, в тъмно зелените туби) беше уникално масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thebimmerfan Публикувано 27 Април 2013 Доклад Share Публикувано 27 Април 2013 в тази фабрика се прави и за германия. ако има G буквата значи е там. 0-40 е добро защото е било пълна синтетика. по принцип доста от маслата с този вискозитет на водещите производители са пълни синтетики..И за Испания идва от там, страхотно масло, и 5W-50 беше доста добро. Важното е да не пише S, че тогава... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thebimmerfan Публикувано 27 Април 2013 Доклад Share Публикувано 27 Април 2013 Mobil 1 не е с PAO откакто не пише Tri-Synthetic. Някъде 2008-ма или 2009-та се случи смяната на продуктовата гама.Още към края на 90-те години (97-98) Mobil 1 води съдебни дела срещу Castrol защото започнаха да предлагат 3 група масла (хидрокрак) за американския пазар на чиито етикет пишеше 100% synthetic, на по-ниски цени, подбивайки по този начин цените на синтетиките на Mobil 1 (4 група PAO) и печелейки клиенти по некоректен начин. Mobil 1 изгубиха съдебните дела, мисля че от тогава решиха че няма да бъдат по-глупавите, предлагайки по-скъп и по-качествен продукт на логично по-високи цени, губейки огромен брой клиенти - малцина се интересуват толкова задълбочено от състава на маслото което купуват, просто виждайки един продукт на известна марка като Castrol на който пише 100% synthetic на чувствително по-ниска цена от тази на Mobil 1 е достатъчно да реши избора на нормалния купувач. Мисля че така започнаха "реформулациите" на Mobil 1. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 27 Април 2013 Доклад Share Публикувано 27 Април 2013 (Редактирано) Хидрокрека не е подобрено минерално масло, а модифицирано чрез някакъв вид химичен "синтез" минерално масло. За това и Кастрол не са били осъдени от Мобил. За това се води "синтетика".Общо-взето двойно и тройно хидрикрекирано масло се продава с надпис "Fully Synthetic", понякога "synthetic technology".Хидрокрек карат и във Formula 1 вече, ферарито на Шумахер, Алонсо до колкото знам се кара с вид хидрокрек от доста години. Основата е хидрокрекиран суров парафин. SHELL HELIX ULTRA е същата работа. PAO синтетиката си остава много рядко нещо, като трябва да се има предвид, че в чист вид няма как да я има. PAO маслата са примерно 15% минерално масло или хидрокрек. Но може този процент та е по-голям... Просто минералното масло си има своите предимства.Естерните синтетики пък са доста по-малък процент - основно е хидрокрек както вече казах. Това обаче не е толкова важно, по-важното е:1. Маслото да се сменя на време - за синтетика - PAO, хидрокрек около 12000 км. за коли извън гаранция. 8000-10000 за полусинтетика2. Да се провери колко е съдържанието на фосфатната пепел, цинк и фосфор, които са много важни за старите мотори.3. Да се спазват изискванията на производителя на колата - разни там норми и т.н. Редактирано 27 Април 2013 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thebimmerfan Публикувано 27 Април 2013 Доклад Share Публикувано 27 Април 2013 (Редактирано) Хидрокрека не е подобрено минерално масло, а модифицирано чрез някакъв вид химичен "синтез" минерално масло...Hydrocracking process - подобрено или с други думи модифицирано минерално масло - в крайна сметка става въпрос за едно и също нещо - масло на минерална основа, на което чрез хидропроцесиране са дадени свойства близки до тези на истинската синтетика (4-та група PAO и 5-та група Естери), но все пак нека не забравяме че си остава масло на минерална основа...Личния ми опит показва, че има значение, не е едно и също истинска синтетика (4 и 5 група) и хидропроцесирана такава (3-та група), колкото и някои да се опитват да ни убеждават че "все тая"...По скъпото (както винаги..) си остава по добро - Got to pay to play...Друг въпрос е че и 3-та група синтетика е много по-добро масло от полусинтетики и минерални подигравки с мотора... Редактирано 27 Април 2013 от Thebimmerfan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 27 Април 2013 Доклад Share Публикувано 27 Април 2013 Добре,разбра се,че Кастрол и Мобил не са "истински" синтетични масла,кажете марка и модел на някое 100%,синтетично масло ( да не е хидрокрак),което може да се купи у нас.... CA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thebimmerfan Публикувано 27 Април 2013 Доклад Share Публикувано 27 Април 2013 (Редактирано) Motul 300V цялата серия във всичките и вискозитети (знам че цената е болезнена, ма т'ва е :huh:/> :unsure:/> ...), Yacco Galaxie 0W-40, 15W-50, 10W-60 (също болезнена цена...), ако имаш достъп до American Classics като Amsoil, Penrite добре за теб. Горе долу масла над 25-27 лева литъра понякога са истинска синтетика. Пробвай, няма да съжаляваш...P.S. А, и серията Edge на Castrol си е съвсем прилична синтетика (с елементи от истината), стига да е Германска... Редактирано 27 Април 2013 от Thebimmerfan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване