Jump to content

Съединител за АФН по здрав?


Recommended Posts

Колеги дайте съвет каква комбинация на направа за притискател и феродов който да издържи 150-160 кс....Маховик ще ползвам плътен или от АЦЕ мотор или от 1з май да еднакви до колкото четох....та имам 2-3 питания.

1-во дали става да зема маховик от АЦЕ и съединител за него оригиналния,и предполагам че трябва да издържи тия коне.

2-ро да ли става да ползвам маховик от АЦЕ и оригиналния притискател от АФН-на и феродов от АЦЕ понеже той има пружини на него ако не се лъжа от снимки който съм гледа...Просто нейскам да давам 550лв за усилен закс или от С2 ауди....Гона 360-370нм и 160кс мах. С маховика е решен проблема въпроса е съединитела какво става на тоя маховик?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединител от голф ВР6, от АЦЕ-то няма да държи на големи нютони. В дизел форума има повече информация по този тип експерименти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да напиша и най-важното че съм куаттро...затова вариантите са супер малко...от ВР6 нищо не става на аудито....И Нм-трите товарат маховика до колкото знам...Брезел каза че маховика не държи на АФН-на а не съединитела....И в дизел форума знаят от ауди С2 или усиления закс питал съм и там.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маховика не държи ако е двумасов(демпферен), ако е плътен държи и за Ф1!

ПП - Една от печелившите комбинации е АЦЕ маховик, и съединител от ААР(демек 240мм) на АЦЕ феродото е 228мм. Само е важно да знаеш че на маховика се пробиват нови отвори за монтаж на притискателя, и ако има нужда се шлайфа/балансира :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От този мотор 2.3 с кода ААР има и на 228мм и на 240мм в нета излизат и 2-та.Предполагам щом ги пише значи е така...ама той е 134кс по малко от АЦЕ даже защо да е по здрав от на АЦЕ-то? Знам че за 240мм вариянтите са от С2 или усилен закс но нейскам да и дигам повече от тия коне дето съм написъл.Въпроса е дали има някав вариянт друг за 228мм и за 240мм какви са освен усилените който са....нещо от 2.5 150кс на А4-ката съдинитела няма ли да стане с плътен челосан маховик?

Също виждам че имат и 2.8 куаттро с 240мм който мисла че е най-подходящият вариянт стига да стане на плътния маховик.И е супер ефтин 282лв цял комплект....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В дизел форума казаха така....плътен маховик, комплект съединител от АЦЕ мотор само че набиване на керамика (4 лъча) който според човек от тунинг фирма ще държи до 400нм и 160кс.....само незнам дали маховика трябва да се балансира или само когато се челосва? Защото карах на колегата Лазар666 от форума който е със плътен маховик и нямаше никакви вибраций шумове и тем подовни...се едно е с демпфер....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Maховика, който ще ползваш е правен за 228мм притискател. Ако се слага по-голям както се прави с 240мм тогава се разпробива и т.н.

Керамиката за твоята цел ще ти свърши работа, но една идея малко по-силна барака и пак почва да буксува, защото не е с достатъчно твърд притискател. Имаше едно момче дето кара с керамика и никакви пружини никъде, нито на феродовия, нито на маховика и пак се караше нормално колата. Само дето е малко по шумна на място от към скоростната кутия. Също демпферния маховик не е лош и върши работи и за доста по засилени коли, просто е важен притискателя да бъде достатъчно силен и от там идва проблема, че няма заводски такъв на 228мм за надлъжен мотор, който да върши работа. Големите мотори са с 240мм. Затова се ползва точно от S2 понеже е с най-корав притискател от всичките заводски. Дано си ме разбрал.

Редактирано от uniqaudio
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По силна няма да стане лесно понеже това куаттро спъва жестоко тунинг проектите.Трябва или да е над 200кс за да върви като предното на 200кс или няма смисъл лигави работи....Просто искам да стане малко по приятна за каране и по пъргава от сток мотор....Затова тоя вариянт ме устройва перфектно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По силна няма да стане лесно понеже това куаттро спъва жестоко тунинг проектите...

Ай стига бе.Тва сериозно ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

1-во няма абсолютно никакви шумове нито в скоростите нито никаде това вече е осъвършенствано и вече се прават като хората....Карах такава кола с плътен маховик и се обедих че няма никаква разлика от демфер до плътен маховик ! Нега сички колеги да не се заблуждават че ще имат така наречените проблеми с него ! Въпроса кой ще ти го балансира и кой ще го челосва ако се челосва...В случея маховика беше правен от Венци от маднес който е леко труден за откриване :)/> 2-ро ест. че ще имаш проблеми 1 хубав ден но немисла че някой от нас ще си кара колата над 100 хиляди...

Редактирано от Iv4o89
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, ако не ти се дават пари за смяна на целия съединител комплект и маховик може да пазариме мойте оригинални ня 228 + демпфера. При мен си държаха без проблем, а видя какво е правено по колата.. Но мое мнение е (с риск да не си продам железата) да събереш 500-600лв и да сложиш комбинацията която ти казах. Поне няма да го мислиш вече!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Реши ли въпроса, Иво? Съгласен съм с колегата в по-горния пост - няма да стане плътен маховик с оригиналния съединител на АФН

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Да разбрах вече за какво става дума.За момента съм замръзил колата че други работи ми излезнаха.....

Така отново почваме да дискутираме темата....Имам следното питане.Да взема плътен маховик от 1з мотор и се челоса за 240мм дали мога да сложа съединител комплект от А4 2.5 куатро?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли на човек на който не му се дават 500лв за работещо решение като притискател от S2, ще му се дават пари за Spec.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли на човек на който не му се дават 500лв за работещо решение като притискател от S2, ще му се дават пари за Spec.

Нече не ми се дават 500лв за от S2-ка просто защото няма да я надувам до толко че да ми трябва такъв съединител.За ВА турбо 216-ски и ремап за какво да давам 500лв за съединител като няма смисъ. Тези работи искам да права и мисла че е излишно да давам такива пари за един прост съединител .Това куаттро няма да тръгне преди 180кс затова пари в желязо няма да набивам.За 350-370 НМ който гона и 150++ не ми трябва нито спек нито от S2-ka.Искам просто колата да е по динамична и пъргава а не да се състезавам с нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Имам нужда от малко информация...

...АФН с АЦЕ съединител ясно, как да се усили повече със 240мм съединител пак ми е ясно. 

 

Маховик със съединител от АЦЕ става ли на 1.9ПД мотор? Колата и в двата случая за който питам е А4 Б5 фейс 116 коня, едната на предно с 5-тачка, другата на куатро с 6-тачка???

 

Мерси :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...