Stanley_S Публикувано 14 Април 2013 Доклад Share Публикувано 14 Април 2013 Здравейте, колеги!Колата ми е А4, Авант, 1.8 Т, BFB двигател 2002-раИмам следния проблем с вакуума на смукателния колектор - не е счупен, а все едно се е разглобил на две части.Като го сглобя - което става като пъхна едната част в другата, задържа за 20-30 минути и пак се отваря. Следствие на това колата губи ниски обороти и присецва.Като сглобя двете части работи безупречно - върви като змей, харчи малко, не пука, не сеца - никакви проблеми.То е ясно, че ще купя нов вакуум, но въпросът ми е дали това не е предизвикано от друга повреда?Дали на някой друг се е случвало?Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 14 Април 2013 Доклад Share Публикувано 14 Април 2013 Като купуваш вакуум си вземи повечко - поне 20-30 литра, че да имаш, ако се наложи нещо.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvoPP Публикувано 15 Април 2013 Доклад Share Публикувано 15 Април 2013 Много е важно да се налива на тънка струя и при стайна температура! :hilezh:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanley_S Публикувано 15 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Април 2013 Хихиххии Личи си опита Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 15 Април 2013 Доклад Share Публикувано 15 Април 2013 Няма как да се счупи вакум ... защото е вакум . Направи една снимка на счупения чарк за да стане ясно за какво става въпрос. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanley_S Публикувано 15 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Април 2013 Да, разбира се! Още довечера ще снимам въпросното клапанче, че си навлякох бъзиците с това лаишко определение "вакуум" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanley_S Публикувано 16 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 16 Април 2013 Ето снимка, като жълтата стрелка показва виновникът.Дано успеете да се ориентирате по ужасната снимка, но в гаража си е доста тъмно, а капакът на колата спира светлината от лампата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Април 2013 Доклад Share Публикувано 16 Април 2013 Ако не подлежи на залепване в което силно се съмнявам, ще трябва да си поръчаш ново - не скъпо, но е много важно за правилната работа на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvoPP Публикувано 16 Април 2013 Доклад Share Публикувано 16 Април 2013 Не става ли да го задържиш с лепило :stupid:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanley_S Публикувано 16 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 16 Април 2013 Да, веднага го разглобих, почистих от евентуално омасляване със спирт и го залепих с гъвкаво моментно лепило - гел.Засега няма никакви признаци на отлепяне, но подозирам, че няма да издържи дълго. Както е известно, моментните лепила, че и повечето лепила, не издържат на висока температура, а там си е горещо като в Ада Аз нямам колебание и ще си купя тази част нова, но се чудя защо се е стигнало до отварянето й - дали не е вдигнала налягането в колектора повече от нормалното... или някаква друга причина? Това ми беше въпросът изначало...Благодаря ви предварително за коментарите! Ще се радвам да ми кажете и точното име на това нещо, че да знам какво да им кажа на сладурите от Порше... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts