Jump to content

Къде в София да направя диагностика на запалването


Kissman

Recommended Posts

Колеги,знам и съм чел че има доста хора които се оплакват от проблем с запалването когато загасят двигателя и след час отново се опитат да запалят.Включително и аз се боря от доста време безуспешно с този проблем.Ако може някой нека да препоръча (не само на мен)добър сервиз и коректни майстори които да направят диагностика на запалването и да се установи веднъж завинаги какъв е проблема по цялата верига -акумулатор ли,температурен датчик ли,регулатор на налягане ли ,бензинова помпа ли,свещи...или незнам още какво но да се установи и да се смени...А не както повечето правят по метода проба-грешка...писна ми от мошенници и изнудвачи!!!А на вас?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0,бензин,но има и газов инжекцион,което не би трябвало да има значение,защото тя пали винаги на бензин и след като вдигне температура минава на газ.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моля? как така ще прескочи зъб...ей така без причина ли? Не съм състезател,карам внимателно по принцип....Естествено че съм го сменял преди време ангренажа и си следя километрите когато трябва да го сменя пак...не му е време още по моите записки. :unsure:/>

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз като купих моето ауди преди два месеца сменихме ангренажа и забравихме да погледнем ремъка на ангренажа дали не е прескочил зъб. миналата седмица ми се отвори теч от водната помпа и я смених с нова. при смяната тази събота реших да погледна дали белезите на ангренажа ми съвпадат и се оказа че стария ремък е прескочил зъб и затова ми пали трудно колата . така или иначе за да се смени водната помпа се сваля ремъка . свалих го , наместих го и воала. проблема с паленето се реши и сега автомобила е наред и даже вече върви както трябва. :) всичко се намести.

това е само едно мое предположение . не съм техник и незнам дали това ти е проблема . по елементарните ремонти си ги правя сам и просто предполагам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз понеже не разбирам много и не мога да правя сам ремонти по колата затова се връщам към началото на темата ми-къде да отида за да погледнат коректно какво точно е причината за това трудно палене....от теб сега научавам че не е лошо и ремъка да погледнат...А и за този ремък-някакви други симптоми няма ли освен трудно палене защото реално колата си върви нормално ,не ми гасне или нещо да тресе..!?

Редактирано от Kissman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема на Kissman е вероятно в регулатора на налягането на рейката отзад, на самите бензинови дюзи. Има едно малко маркуче, което излиза от него. За всеки случай го извади, след като си покарал и си изгасил колата и виж дали не тече бензин от него. Дори и да не тече, може да е развален, но ако тече 1000 % е за смяна.

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

Газовата също може да е проблем. Колата пали винаги на бензин, но ако изпарителя ти е заминал може да меша смесите и затова да пали трудно. Спри газта от бутилката и виж как ще се държи колата. Така поне на 100% ще знаеш, че не е от нея.

Аз преди време имах такъв проблем и смених свещи, бензинов филтър, 2 бензинови регулатора, катализатор, датчика за температурата и не помня още какво и накрая се оказа изпарител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...