Kissman Публикувано 20 Април 2013 Доклад Share Публикувано 20 Април 2013 Колеги,знам и съм чел че има доста хора които се оплакват от проблем с запалването когато загасят двигателя и след час отново се опитат да запалят.Включително и аз се боря от доста време безуспешно с този проблем.Ако може някой нека да препоръча (не само на мен)добър сервиз и коректни майстори които да направят диагностика на запалването и да се установи веднъж завинаги какъв е проблема по цялата верига -акумулатор ли,температурен датчик ли,регулатор на налягане ли ,бензинова помпа ли,свещи...или незнам още какво но да се установи и да се смени...А не както повечето правят по метода проба-грешка...писна ми от мошенници и изнудвачи!!!А на вас? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drag_bg Публикувано 21 Април 2013 Доклад Share Публикувано 21 Април 2013 кой е двигателя ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 21 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 21 Април 2013 (Редактирано) 2.0,бензин,но има и газов инжекцион,което не би трябвало да има значение,защото тя пали винаги на бензин и след като вдигне температура минава на газ. Редактирано 23 Април 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 23 Април 2013 Доклад Share Публикувано 23 Април 2013 кога са сменяни консумативите на аудито . да не ти е прескочил зъб ангренажа ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 23 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2013 (Редактирано) моля? как така ще прескочи зъб...ей така без причина ли? Не съм състезател,карам внимателно по принцип....Естествено че съм го сменял преди време ангренажа и си следя километрите когато трябва да го сменя пак...не му е време още по моите записки. :unsure:/> Редактирано 23 Април 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 24 Април 2013 Доклад Share Публикувано 24 Април 2013 аз като купих моето ауди преди два месеца сменихме ангренажа и забравихме да погледнем ремъка на ангренажа дали не е прескочил зъб. миналата седмица ми се отвори теч от водната помпа и я смених с нова. при смяната тази събота реших да погледна дали белезите на ангренажа ми съвпадат и се оказа че стария ремък е прескочил зъб и затова ми пали трудно колата . така или иначе за да се смени водната помпа се сваля ремъка . свалих го , наместих го и воала. проблема с паленето се реши и сега автомобила е наред и даже вече върви както трябва. всичко се намести. това е само едно мое предположение . не съм техник и незнам дали това ти е проблема . по елементарните ремонти си ги правя сам и просто предполагам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 25 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 25 Април 2013 (Редактирано) аз понеже не разбирам много и не мога да правя сам ремонти по колата затова се връщам към началото на темата ми-къде да отида за да погледнат коректно какво точно е причината за това трудно палене....от теб сега научавам че не е лошо и ремъка да погледнат...А и за този ремък-някакви други симптоми няма ли освен трудно палене защото реално колата си върви нормално ,не ми гасне или нещо да тресе..!? Редактирано 25 Април 2013 от Kissman Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 25 Април 2013 Доклад Share Публикувано 25 Април 2013 (Редактирано) Проблема на Kissman е вероятно в регулатора на налягането на рейката отзад, на самите бензинови дюзи. Има едно малко маркуче, което излиза от него. За всеки случай го извади, след като си покарал и си изгасил колата и виж дали не тече бензин от него. Дори и да не тече, може да е развален, но ако тече 1000 % е за смяна. Редактирано 25 Април 2013 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 25 Април 2013 Доклад Share Публикувано 25 Април 2013 Здравей,Газовата също може да е проблем. Колата пали винаги на бензин, но ако изпарителя ти е заминал може да меша смесите и затова да пали трудно. Спри газта от бутилката и виж как ще се държи колата. Така поне на 100% ще знаеш, че не е от нея.Аз преди време имах такъв проблем и смених свещи, бензинов филтър, 2 бензинови регулатора, катализатор, датчика за температурата и не помня още какво и накрая се оказа изпарител. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 25 Април 2013 Доклад Share Публикувано 25 Април 2013 Е нали рейките затварят притока на газ към цилиндрите, ти за обикновена АГУ или ГИ говориш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 25 Април 2013 Доклад Share Публикувано 25 Април 2013 За ГИ на BRC. Смениха ми изпарителя и нещата се оправиха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 25 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 25 Април 2013 с ГИ съм и не съм убеден че е от изпарителя,още е в гаранция ,какво ще му стане!?Но ще го имам и това в предвид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване