Иванчо# Публикувано 25 Април 2013 Доклад Share Публикувано 25 Април 2013 здравеите от както взех колата имах проблем с климатроника едно време не духаше топло заради радяторчето ама от както сам го сменил не духа студено на какво би могло да се далйи това и трябвали да заредя фреон задалйително за да духа студено Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги ЖОЖО Публикувано 25 Април 2013 Доклад Share Публикувано 25 Април 2013 (Редактирано) Клапата за регулиране на температърата ти е заяла най вероятно.Отиди на диагностика ,там ще ти кажат за какво иде реч.Намира се под кората на чистачките,до външните бушоните.С VAG може да се пробва да се калибрира.Има някакъв шанс да се мине без разглобяване. Редактирано 25 Април 2013 от Георги ЖОЖО Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 25 Април 2013 Доклад Share Публикувано 25 Април 2013 Натисни и задръж бутона за рециркулация(в дясно долу),след което натисни най горния бутон. ..пак в дясно(стрелка нагоре)....на дисплея ще се покаже 01с,тогава натискаш отново бутона за рециркулация(без да го задържаш),....вадиш молив и записваш какви цифри се джуркат на дисплея,и ги пишеш тук.....след това се излиза по същия начин,задържайки кратковременно двата бутона....или просто вадиш ключа....CA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иванчо# Публикувано 29 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 29 Април 2013 направих това с бутоните и ми показа 08.5 и 29.5 разменяха се през определено време тази цялата работа какво ще ни помогне колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
дани---д Публикувано 29 Април 2013 Доклад Share Публикувано 29 Април 2013 Форумът има търсачка "кодове климатроник" и там си пише всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 29 Април 2013 Доклад Share Публикувано 29 Април 2013 Грешка 08.5 -"Клапа за регулиране на температурата – постоянно блокирала" - трябва да се свали приводния механизъм на клапата и да се обслужи. Има писано на много места, включително със снимки как се прави.Грешка 29.хх е свързана с предпазния колан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иванчо# Публикувано 29 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 29 Април 2013 (Редактирано) благодаря колеги ама из другите теми не намерих много много инфо за свалянето и обслужването на тази клапа за регулиране ако някои има линк под рака ще му бъда много благодарен.и без това ще разглобяване ако трябва да обслужа и нещо друго то сега е момента само трябва да кажа че радаторчето за парното ми е сменено и смених и управлението на климатроника когато я купих. :rolleyes:/> разбрах само че този клапан е някъде около моторчето за чистачките и какво да го правя точно Редактирано 29 Април 2013 от Иванчо# Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 30 Април 2013 Доклад Share Публикувано 30 Април 2013 Нещо си търсил "през пръсти" ми се струва . Ето в този файл има нагледно как се прави, твоята проблемна клапа е до моторчето на чистачките, отвътре всички приводни механизми са еднакви: ЦЪК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иванчо# Публикувано 30 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 30 Април 2013 (Редактирано) мерси за инфото сега ще разгледам около колата и ще почна не разбрах за забните могали да ги раздвижа на рака или само да ги смажа с грес,и дали може при свалено положение да го раздвижвам на рака Редактирано 30 Април 2013 от Иванчо# Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иванчо# Публикувано 30 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 30 Април 2013 до преди малко се занимавах започна да се движи с разглобяването нямах никакви проблеми намазах грес по зъбните и така обслужих моторчето и заработи но имах проблем след като сложех капачката на кутиииката където се намира всичкото кеч започна да спира и да не иска да работи и цял ден си играя и се наложи да го оставя капачето не затворено плътно и с не стегнати болчета иначе неще да работи навартях ми няколко оборота с изолирбан,ама маи ще се наложи пак да го свалям незнам дали като ударя някоя дупка няма да стане засечка .даите савет какво да го правя дали да остане така Много благодаря на вас колеги за насоките и особено на VBI . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 30 Април 2013 Доклад Share Публикувано 30 Април 2013 Капачето не би трябвало да пречи, да не би да не е влезнало добре в тампончетата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иванчо# Публикувано 1 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 1 Май 2013 за кои тамнпончета става вапрос на капачето се затвори добре щракнаха има забчета ама като ги сложих спира да варви и сега е леко отворено и така варти само дане се размести при удар в нчкоч дупка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иванчо# Публикувано 1 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 1 Май 2013 и точно говорехме за това че щесе размести и това и стана сега чакам малко да захлади и пак наново разглобяване и сега се чудя какво да го правя вече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 1 Май 2013 Доклад Share Публикувано 1 Май 2013 Четките бяха ли вкопани в колектора,изчисти ли внимателно с карфица улея,м/у плочките?...CA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иванчо# Публикувано 1 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 1 Май 2013 не небяха вковани но ги зачистих сащо така изчистих колекторните канали колекторите с щкурка смазах и затворих .щом се затвори капака плантно и се сложат болтовете и спира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Май 2013 Доклад Share Публикувано 5 Май 2013 Нещо ти опира вътре - не е сглобено както трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иванчо# Публикувано 6 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2013 вече е добре купих си друго а старото ми остава за ремонт да си играя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иванчо# Публикувано 14 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 14 Май 2013 имам ли аз филтар на купето и каде е ако имма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blacky Публикувано 15 Май 2013 Доклад Share Публикувано 15 Май 2013 Малко по-нагоре при карфичосаните теми има една тема, която мисля че ще те ориентира напълно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване