Morkov Публикувано 4 Май 2013 Доклад Share Публикувано 4 Май 2013 Колеги, някой сменял ли ги е на въпросния ДВГ? Интересува ме, също така колко излиза, като финанси подобна интервенция? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Morkov Публикувано 4 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 4 Май 2013 Малко заблуди има в първия пост. С колегата Buzzi изкарахме подкартерните газове, тъй като се завъртаха в турбото и капеше от кулера. Сега там е сухо, но от мястото, на което ги изкарахме си капе масло и то доста солидно, което говори за повишени картерни газове, някой ако има идея какво се случва... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 4 Май 2013 Доклад Share Публикувано 4 Май 2013 с какво масло караш колега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Morkov Публикувано 5 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2013 5W40, преди е била и с 10W40 и е същата работа.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 5 Май 2013 Доклад Share Публикувано 5 Май 2013 моля,опиши какво сте гледали,замервали и ремонтирали за да не стреляме на сляпо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Morkov Публикувано 5 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2013 По главите - валове, кобилици, повдигачи. Турбината е сменяна, филтъра на подкартерните газове е от 163 кс. Има и други неща, като ГНП и тн, но там мисля няма връзка с разхода на масло. Гумичките на клапаните не са сменяни и те ми се струва, че може да са причината в случая. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 5 Май 2013 Доклад Share Публикувано 5 Май 2013 колега,изтегли SSP 223 на 26стр. ти е показан масления път от - до.според мен Kurzschlu?ventil е заседнал.т.е получаваш двойна порция масло към турбината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 5 Май 2013 Доклад Share Публикувано 5 Май 2013 Колега, 15-ина теми по-надолу има предъвкана една подобна тема в 4 страници. Погледни тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sladura_vkp Публикувано 5 Май 2013 Доклад Share Публикувано 5 Май 2013 Колега, в горепосочената тема съм описъл всичко и въпросната мембрана. Резултата е покъртваш, никакво бутане на масло дори и при 4000обр./мин., кулера е абсолютно сух. "Големите мастери" по сервизите искаха да ми сменят сегментите.Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Morkov Публикувано 5 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2013 Мерси колеги, ще го погледна и ще пиша за резултат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване