Jump to content

2.5 TDI AFB


Morkov

Recommended Posts

Малко заблуди има в първия пост. С колегата Buzzi изкарахме подкартерните газове, тъй като се завъртаха в турбото и капеше от кулера. Сега там е сухо, но от мястото, на което ги изкарахме си капе масло и то доста солидно, което говори за повишени картерни газове, някой ако има идея какво се случва... :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По главите - валове, кобилици, повдигачи. Турбината е сменяна, филтъра на подкартерните газове е от 163 кс. Има и други неща, като ГНП и тн, но там мисля няма връзка с разхода на масло. Гумичките на клапаните не са сменяни и те ми се струва, че може да са причината в случая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,изтегли SSP 223 на 26стр. ти е показан масления път от - до.

според мен Kurzschlu?ventil е заседнал.т.е получаваш двойна порция масло към турбината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, 15-ина теми по-надолу има предъвкана една подобна тема в 4 страници. Погледни тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, в горепосочената тема съм описъл всичко и въпросната мембрана. Резултата е покъртваш, никакво бутане на масло дори и при 4000обр./мин., кулера е абсолютно сух. "Големите мастери" по сервизите искаха да ми сменят сегментите.

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...