BojoQ7 Публикувано 5 Май 2013 Доклад Share Публикувано 5 Май 2013 Колеги, дайте акъл или ми препоръчайте някой да ми махне катализаторите на Q7-цата без да има ослужнения след това и след това евентуално да ми ги изкупи. Явно са ми доста запушени вече защото колата похарчва и е малко тромава и всичко води натам....решил сам го вече....махам ги, само кажете каде....БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stoci 4.2 quattro Публикувано 5 Май 2013 Доклад Share Публикувано 5 Май 2013 Дизел или бензин е?Ако е дизел не светваше ли индикация по таблото за почистването им-каране с над 2200 оборота в минута за около 30-40 мин?Иначе по темата аз те съветвам в Аспо преди зала Алианц арина,много съм доволен от работа им! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BojoQ7 Публикувано 5 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2013 3.0TDI е двигателя,ама аз не вярвам на това самопочистване. Предпочитам да ги махна и да знам, че няма да има проблеми...Къде казваш е този сервиз точно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 5 Май 2013 Доклад Share Публикувано 5 Май 2013 Може да има още доста причини да гори и не върви. Как стигна до този извод? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stoci 4.2 quattro Публикувано 5 Май 2013 Доклад Share Публикувано 5 Май 2013 •бул. "Шипченски Проход" №70 (до бензиностанцията на "Лукойл") •02 / 971 00 90,•02 / 971 12 10Дават консултаций и по телефона! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 5 Май 2013 Доклад Share Публикувано 5 Май 2013 Потърси Маднес, те ще ги махнат и софтуерно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BojoQ7 Публикувано 6 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2013 Потърси Маднес, те ще ги махнат и софтуерно.Как да се свържа с този Маднес....някакво телефонче......мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 6 Май 2013 Доклад Share Публикувано 6 Май 2013 Смятам, че от тази тема ще си отговориш на всички въпроси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иван майстора Публикувано 12 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2015 колега моя катализатор сам си го махнах без да го свалям от колата като одрязвам един прозорец отдоло на катализатора и от този прозорец го махам и след тоза този прозорец го заваряш с со и след това даваш компютьра на някой да ти махне софтуерно да не го тьрси катализатора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 29 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 Q7-цата може да е само с катализатори и да не трябва намесата на тунер. На тоя дизел V6 CR TDI трябва да се слага права тръба, вместо гърне, защото ще му надуе главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hinko Публикувано 27 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 Здравейте колеги.Предстои ми придобивка на Кю 7 3.0 ТДИ 2009 г. Колата е на 220 К км. Ще я проверя преди закупуване в Порше. Има сервизна книжка от тях-тоест закупена е в БГ. До 2013 е обслужвана в Порше -130 К км . Въпросът ми е ако се наложи софтуеарна намеса - примерно ДПФ, къде мога да потърся проф. услуга? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 Щом за предходните 2г. е изминала 90хил км на 99% съм сигурен, че няма да имате проблеми с DPF поне в началото и от Вас си зависи впоследствие.На моята от 2011г. нито един път не е светвала лампата на филтъра (в момента е на 250хил км). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 Въпроса е, не дали е светвало, а дали не източваш всеки път 10 литра масло с нафта, вместо 7.5... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 ВъпросЪТ е, че като сменяш на 10хил км маслото няколко пъти в годината и всичко по колата работи както би следвало, няма как да не източиш ~8лИначе дори и без DPF пак можеш да източиш 9-10л........ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 Ако не пикат дюзите няма как да източиш 9-10 литра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 Точно това имах предвид, че като нещо не е наред води след себе си драми.... не върви, а харчи, пуши, тресе, мигат ламБи и т.н.И тогава или сменяш, или ремонтираш, или рециклираш, или демонтираш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hinko Публикувано 16 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2015 Благодаря за отговорите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване