Jump to content

Голям Проблем с турбо A4 B6 1.9TDI PD Quattro


plucanov

Recommended Posts

  • Отговори 98
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Значи стигнах до тръбичката,и няма развиване...усуква се.Проблема е счупена ос, перката в топлата част само,че не паднала......Чудя се какво да правя,дали турбина от морга,дали рециклиране,или има в olx нова 700лв...реплика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При това положение трябва да я свалиш и да видиш колко са изядени охлювите и дали изобщо стават за ползване.Във Фолксваген форума има турбина за която продавача дава гаранция( каквото и да значи това) за 450лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Е да я сваля,ама пустата тръбичка не ще..долната не е проблемна,обаче горната,как ли не мъчих ине ще и не ще.В нашия форум намерих турбина,предлагат ми и някаква фирма real turbo ,която рециклирала,по скоро съм за втората употреба.Не съм сигурен дали при рециклажа няма да ми плеснат вътре китайския комплект,като този например

http://olx.bg/ad/turbo-za-hdi-tdi-dci-audi-folksvagen-mertsedes-pezho-opel-reno-sitroen-ID5nr98.html#299e5bcd03;promoted

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва ти изпилен ключ 17 и се развива всичко,на клиенти съм монтирал средни части,охлювите са старите ако няма надрано.Маслената магистрала ако не подаде,опитай да отвиеш другия край, да получиш малко ход,клатиш,пръскат и ще се извади.по спомен около 380 лв е средна част за твоята кола.

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,и аз така сметнах,че освен да изпила еддин ключ 17 друг начин няма.Този ремонтен комплект за средната част какво производство е и трябва ли после турбината да се балансира.Дай ако има линк да ги видя тези средни части.

Редактирано от Nikieva
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М не, изцяло балансирана средна част,без щуцер,сваляш го от старата турбина,нова метална гарнитура,сменяш охлювите и караш,не забравяй да почисти турбопътищата от остатъци от перката,може да се наложи да полираш студената част.Не знам да има Интернет страница магазина от където купувам,по скоро доколкото знам работи основно със сервизи,на тия цени големите търговци не могат да го барнат,полски май бяха турбините,монтирал съм на пасат 6 140 кс,а3,Тойота яарис,строен ц5 135 кс, ауди а4 110кс.До момента няма никакви оплаквания.а ключ може и за тръбички 17 като,но едва ли имаш такъв.по скоро цепни един зввездогаечен.

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих турбина от 1.9 131-обаче не е avf,а е другия мотор 131кс.Няма как да ги сравня дали са еднакви,все пак и минимална разлика да има няма да ми върши работа.Има съвсем лек, едва доловим луфт на страни,а напред и назад никакъв....нормално ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е навярно е така,не е вечно,но все пак се чудя да не е някоя странична причина ,,,запушен катализатор,да му е спряло мазането...и тем подобни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да само дето при запушен катализатор се получава тапа и живота се скъсява адски.Огледайте катализатора и без тва сте свалили турбината.Едно време купувах едно 2.5 за части на което собственика беше сменявал турбо 3 пъти за няма и 1000 км и накрая се отказа от колата.Като свалихме катализатора (малкия след турбото ) нямаше никаква пролука в него .Просто всичко беше перфектно задръстено

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като писахте за катализатор, ако е запушен и требва махане, кое е най-добрия вариант да се сложи освен нов за дизеляк 1.9 TDI, нова мека връзка и резонатор на местото на стария катализатор? Повечето пъти като паркирам и колата е загряла се усеща неква странна миризма под шофьорската врата като я отворя, не мога да я определя точно. При удар по кожуха на кат.  не се чува да е кухо вътре, та по тази ли миризма се познава че е запушен катализатора? Най-ме дразни, че се чува турбината как вие между 1200-1500 об. а същата няма луфтове и се съмнявам за скъсана отвътре мека връзка или дупка около нея, просто самата кола ми се струва по-шумна от други B6 1.9 TDI. Ако тръгна да го махам на катализатора какво да сложа на негово место за да се заглуши това виене на турбината?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Смених си турбото.Явно старото не си е било добре,защото с новата турбина не мога да си позная колата,а преди си мислех,че върви.Дано изкара детски хиляди километри,може и стотици.........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ново 6,...вчера колата заби и не ще да откъсне,света ми чека и при закачане на лап топа ми изписа charge pressure control negative deavitation.......Искам да попитам къде се намира клапан n75,и ако сменям акутатора трябва ли после турбината да ходи на стенд?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...