Nikieva Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 Има и друг вариант ,да откача цялото турбо и да го носа на майстор,за това попитах за тръбчиката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 Значи стигнах до тръбичката,и няма развиване...усуква се.Проблема е счупена ос, перката в топлата част само,че не паднала......Чудя се какво да правя,дали турбина от морга,дали рециклиране,или има в olx нова 700лв...реплика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 При това положение трябва да я свалиш и да видиш колко са изядени охлювите и дали изобщо стават за ползване.Във Фолксваген форума има турбина за която продавача дава гаранция( каквото и да значи това) за 450лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 Е да я сваля,ама пустата тръбичка не ще..долната не е проблемна,обаче горната,как ли не мъчих ине ще и не ще.В нашия форум намерих турбина,предлагат ми и някаква фирма real turbo ,която рециклирала,по скоро съм за втората употреба.Не съм сигурен дали при рециклажа няма да ми плеснат вътре китайския комплект,като този напримерhttp://olx.bg/ad/turbo-za-hdi-tdi-dci-audi-folksvagen-mertsedes-pezho-opel-reno-sitroen-ID5nr98.html#299e5bcd03;promoted Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 5 Март 2016 Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 (Редактирано) Трябва ти изпилен ключ 17 и се развива всичко,на клиенти съм монтирал средни части,охлювите са старите ако няма надрано.Маслената магистрала ако не подаде,опитай да отвиеш другия край, да получиш малко ход,клатиш,пръскат и ще се извади.по спомен около 380 лв е средна част за твоята кола. Редактирано 5 Март 2016 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 5 Март 2016 Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 (Редактирано) Да,и аз така сметнах,че освен да изпила еддин ключ 17 друг начин няма.Този ремонтен комплект за средната част какво производство е и трябва ли после турбината да се балансира.Дай ако има линк да ги видя тези средни части. Редактирано 5 Март 2016 от Nikieva Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 5 Март 2016 Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 (Редактирано) М не, изцяло балансирана средна част,без щуцер,сваляш го от старата турбина,нова метална гарнитура,сменяш охлювите и караш,не забравяй да почисти турбопътищата от остатъци от перката,може да се наложи да полираш студената част.Не знам да има Интернет страница магазина от където купувам,по скоро доколкото знам работи основно със сервизи,на тия цени големите търговци не могат да го барнат,полски май бяха турбините,монтирал съм на пасат 6 140 кс,а3,Тойота яарис,строен ц5 135 кс, ауди а4 110кс.До момента няма никакви оплаквания.а ключ може и за тръбички 17 като,но едва ли имаш такъв.по скоро цепни един зввездогаечен. Редактирано 5 Март 2016 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 6 Март 2016 Доклад Share Публикувано 6 Март 2016 Намерих турбина от 1.9 131-обаче не е avf,а е другия мотор 131кс.Няма как да ги сравня дали са еднакви,все пак и минимална разлика да има няма да ми върши работа.Има съвсем лек, едва доловим луфт на страни,а напред и назад никакъв....нормално ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kx3m Публикувано 6 Март 2016 Доклад Share Публикувано 6 Март 2016 Едни и същи са турбините GT1749VA на AWX и AVF, лично съм слагал от AVF, разлика никва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 6 Март 2016 Доклад Share Публикувано 6 Март 2016 Да видях на щампата след като я взех.Съмнява ме ,,и се чудя дали може да е станал проблема от запушен катализатор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 6 Март 2016 Доклад Share Публикувано 6 Март 2016 Не е там проблема.Турбото си има определен живот и се споминава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 6 Март 2016 Доклад Share Публикувано 6 Март 2016 Е навярно е така,не е вечно,но все пак се чудя да не е някоя странична причина ,,,запушен катализатор,да му е спряло мазането...и тем подобни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 6 Март 2016 Доклад Share Публикувано 6 Март 2016 Да само дето при запушен катализатор се получава тапа и живота се скъсява адски.Огледайте катализатора и без тва сте свалили турбината.Едно време купувах едно 2.5 за части на което собственика беше сменявал турбо 3 пъти за няма и 1000 км и накрая се отказа от колата.Като свалихме катализатора (малкия след турбото ) нямаше никаква пролука в него .Просто всичко беше перфектно задръстено Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 6 Март 2016 Доклад Share Публикувано 6 Март 2016 Така и мисля да направя.Трябва ли да има видим отвор,тоест да се вижда задния край? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kx3m Публикувано 7 Март 2016 Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 Като писахте за катализатор, ако е запушен и требва махане, кое е най-добрия вариант да се сложи освен нов за дизеляк 1.9 TDI, нова мека връзка и резонатор на местото на стария катализатор? Повечето пъти като паркирам и колата е загряла се усеща неква странна миризма под шофьорската врата като я отворя, не мога да я определя точно. При удар по кожуха на кат. не се чува да е кухо вътре, та по тази ли миризма се познава че е запушен катализатора? Най-ме дразни, че се чува турбината как вие между 1200-1500 об. а същата няма луфтове и се съмнявам за скъсана отвътре мека връзка или дупка около нея, просто самата кола ми се струва по-шумна от други B6 1.9 TDI. Ако тръгна да го махам на катализатора какво да сложа на негово место за да се заглуши това виене на турбината? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 7 Март 2016 Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 И аз това питам.Чета, че някпй слагали тръба,а други издънвали катализатора.За варианта нов даже и не помислям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
za_edi Публикувано 7 Март 2016 Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 Не съм сигурен. На мен същия номер ми направи МАЗДА 6 (без да вдига обороти). След смяна на турбо и ново масло се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 7 Март 2016 Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 Кулера как се сваля,трябва ли да разкачам бронята. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 10 Март 2016 Доклад Share Публикувано 10 Март 2016 Смених си турбото.Явно старото не си е било добре,защото с новата турбина не мога да си позная колата,а преди си мислех,че върви.Дано изкара детски хиляди километри,може и стотици......... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 14 Март 2016 Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 Ново 6,...вчера колата заби и не ще да откъсне,света ми чека и при закачане на лап топа ми изписа charge pressure control negative deavitation.......Искам да попитам къде се намира клапан n75,и ако сменям акутатора трябва ли после турбината да ходи на стенд? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 14 Март 2016 Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 Ей тук се намира Н75: При смяна на актуатор е добре да се направи флоубенч на турбината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 14 Март 2016 Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 Какво ще рече флоубенч? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 15 Март 2016 Доклад Share Публикувано 15 Март 2016 Регулиране на актуатора на стенд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 16 Март 2016 Доклад Share Публикувано 16 Март 2016 Акутатора е ......неговата мама....ще го сменя със стария,като сложим белези. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване