Jump to content

скъсан ангренаж


P.Krenev

Recommended Posts

колеги карък ли съм незнам но преди 4 дни взех от една авто къща ауди а3 1.9тди 90к/с карах пробвах го и на прибиране скъсах ангренажния ремък сас добра скорост 160/170 км  и стана мн зле работата както е ясно въпроса ми е ако е ударило само клапани   каква е грубата цена за части   колко пари горе долу се взима за работа и каква е вероятността да са само клапани или по точно има ли вероятност бутало биела да са здрави да не са кривнали или счупени и ако има  счупено  или криво  бутало и крива биела каква е цената на ремонта тогава приблизително 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При такава скорост  ...............пораженията  сигурно ще са много сериозни,аз съм късал на място преди 10-на години,на едно фордче,дизелче и си спомням че ремонта ми излезе 400 лв,това за работа,няколко изкривени клапана,гарнитура на главата,шлайф и т.н.Но това е ауди и тук ще е много по сериозно,а и при тази скорост сигурно е помляло всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

спомням си че опел кадет имаха защита  но говорим за мн стара кола тя при късане на ангренаж чупеше директно кубилицата и нищо друго тея бараки новите нямат ли  някви такива защити 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само болтовете за главата са ти към 80 лева.

Гарнитури на глава, колектори и капак на главата... и те към 140 лева.

Шлайф на главата, нови водачи, нови клапани, напасване  - още към 300 лева.

Имам леко съмнение, че разпределителния вал е на части, обаче. Т.е. и нов вал, което вече си е трудно - или чисто нов за бясна цена или втора употреба, а не знам продават ли се само валове втора употреба.

Сложи и работата на монтьора, антифриз, масло, ще ти стане ясно.

 

Сега ако може аз да питам, кой луд те е.а, та да караш необслужена кола, купена от автокъща изобщо на ход, а и с тая скорост?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всичко и беше сменено на 5000 км от сигурен продавач е просто в   скапаните сервизи правят цигански работи ролката незнам колко точно е широка но е около 30мм на око а ремъка не беше по широк от 20мм  имаше място  за почти още 1 такъв ремък в сервиза са му боднали  някакъв където е паснал според мен 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замисли се много хубаво след думите на колегата RaDi_b4 дали като се установят какви са щетите няма да ти излезе по-изгодно да си вземеш цял двигател "Second Hand" ... Иначе основен ремонт на двигател правих и аз ... Нови клапани, гумички, челен шлайф на глава, гарнитури на капак/глава/картер, основни лагери, сегменти и стъпих на около 800 лЪва :)

Успех с начинанието и дано са малко щетите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потърси си глава втора употреба уборудвана снени и гумичките,един вятър на лицето и слагай.Това само при положение ,че драмите са по главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всичко и беше сменено на 5000 км

Ти видял ли си го или просто ти казаха?

И аз видях как една точно така обслужена А6 С4 преди 6000 к км. V6 2,8 ААН мотор, от Австрия, разцепи обтяжната ролка на 2 парчета и при скорост 50 км.ч. ремъка се разхлабва и до момента сваленото от мен подсказва, че няма пропуск за който и да било клапан. На дясната глава всичките клапани са като магистрални каки, разкрачени към края на главата. Това на бензинов мотор, а си представи как е при дизелов, където горивната камера е по-различна и клапаните по принцип трошат вала.

 

Разглобихте ли я, да видите какво точно се е случило, по-склонен съм дя вярвам, че не са сменили ролката и тя е блокирала, това че ремъка е по-тесен видимо, едва ли е единствената причина да се скъса, той трябва да е с точен брой зъби, няма как да боднеш какъвто и да е. Според мен, ако е така, колата е обслужена през пръсти, което абсолютно не може да се нарече обслужена.

А това, че продавачът е "сигурен" си е друга бира, той няма как да знае (по принцип не би следвало), какво са свършили в сервиза.

мислех за варянта с двигател нов  но кви пари  излиза един двигател  ако намеря 

Фабрично нов ли?

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

...

Фабрично нов ли?

не от някое на части примерно

не чакам днес след обяд или утре да го отворят щото да се гадае само не става просто информативно за цени писах ще пиша като го отворят какво е състоянието дори може да кача някоя снимка

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потърси си глава втора употреба уборудвана снени и гумичките,един вятър на лицето и слагай.

Това според мен е правлиният отговор. Евентуално напасване на клапани.

Освен ако някое бутало не се е оказало с мека китка и не е допуснало пробойна в задния си двор. :hilezh: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги закарах колата на майстор  разглоби я и установи  че бутала били са здрави счупила е маслената помпа вала превъртяло  е зъбното колело  8-те клапана са заминали 4 счупени повдигача общо взето цялата глава  оставих я на ремонт 250 лева ще ми струва ремонта на главата за 70 лева намерих маслена помпа незнам с вала какво ще правим поръчахме ролки ремъци и водна помпа някой мое ли да ми казе колко горе долу ще ми струва гарнитурата болтовете на главата и маслото и дали има някаква опция да ползвам старите болтове и от къде мога да намеря зъбното колело втора употрепа 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

в какъв смисъл да забравя за болтовете да не ползвам старите или може да ги полавам 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...