nort Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 Ключа блокира вътре.И стартера започна да върти без да спира.След повторно натискане не излизаше.През това време на дисплея излезе голяма аларма за грешка в спирачките.Накрая след като успях след около 30 помпания по ключа дс го накарам да спре да върти стартера всичко изгасна но ключът оставаше се така да седи вътре.След натискане нито излизаше нито пък колата реагираше.По дисплеа нищо освен лампата за ръчната.Реших да разкачам акумулатора но пък багажника се оказа заключен.Дневните ми светлини светят.Пълен шах.След 20 мин помпане и дърпане изведнъж ключът излезе лесно.И до там.Реших да пробвам пак.Вкарах натиснах.Никаква реакция от колата.И пак го захапа вътре и пак няма вадене.Изкарах го след известно помпане и придърпване и я оставих.Не можеше и да я заключа .Ключът не работи.Отидох да си взема друг ключ и запали все едно нищо не е било.Утре отивам да взема нова батерия.Предполагам от това е.Но пък преди това си отключи колата? Представям си ако ми се случи по средата на магистрала докато съм спрял за кафе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nort Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Цялата работа е била заради батерията на ключа и защитите от алармата която сложих преди време.Доста не приятно изживяване ако не ти се е случвало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vesata Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Здравейте,имам проблем с волана на моето ауди . Прекалено е дървен и тежък имам чуството че карам лада. Карах го на майстори те ми викат че е нормално и имали и др. такива случай но оправяне нямало. Аз немога да повярвам че на кола премиум марка 2008година волана ще се върти все е едно е кола от 80-те. Колеги кажете и ваще волани ли са толкова тежки особенно на място или пък евентуално как сте се справили с проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 21 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 (Редактирано) Променя ли си тежината в зависимост от скоростта ?Колата има ли сервотроник ? Ако има, има ли записани грешки свързани с него ?Масло на хидравликата сменяно ли е и с какво ?С какви джанти с гуми си, в смисъл стандартни за Б8 ли са ?Тропания по предницата особено при лек завой с ниска скорост ? Редактирано 21 Май 2015 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.K. Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 И моят е необикновено тежък (особено в сравнение с други подобни). Не ми пречи честно казано, дори ми харесва, но приятелката ми му се мъчи доста. И на баща ми му прави впечатление. Бих го поправил, ако има възможност. Моята има сервотрник, няма никакви грешки по компютъра.Фабрични джанти 17" и гуми Cinturato P7. В момента е на 79000км.Никакви тропания.Не съм сигурен дали е сменяно масло. Трябва да погледна в сервизната книжка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 21 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Маслото се сменя на всеки две години. Не мисля, че може да е толкова усезаемо тежък волана от не сменено масло, но със сигурност оказва влияние. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vesata Публикувано 22 Май 2015 Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 Променя ли си тежината в зависимост от скоростта ?Колата има ли сервотроник ? Ако има, има ли записани грешки свързани с него ?Масло на хидравликата сменяно ли е и с какво ?С какви джанти с гуми си, в смисъл стандартни за Б8 ли са ?Тропания по предницата особено при лек завой с ниска скорост ?1. Не постоянно си е тежък, при каране с по висока скорост не е проблем но за маневри особенно на място е отврат.2.Как да разбера дали има сервотроник ?3. Не е сменявано, но има масло4. 18-ки 245/40/185.Уж по предницата всичко е наред но понякога когато навия пълен ляв или десен волан се чува някакво странно леко припукванеКарам passat 4-ка, X3-ka , e39-ka на никоя от тях нямам проблем с въртенето на волана а всичките са с големи джанти. Пропуснах да кажа ауди-то е 2.0тди 143 коня ако има някакво значение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 22 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 Закачете я на диагностика и вижте дали има сервотроник и дали има грешки там.Смени маслото на хидравликата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlio_vt Публикувано 22 Май 2015 Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 Моята е същата работа с волана и ме дразни леко честно казано. Оказа се, че съм със оригиналното спортното окачване на Ауди (Sportfahrwerk) и няколко човека ми казаха, че това е причината да ми е твърд волана! Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 22 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 (Редактирано) Това няма нищо общо.Важно е да знаете дали имате Сервотроник. С него при ниска скорост воланът е лек, при по-висока се втвърдява.При шест цилиндровите мотори е сериен. Редактирано 22 Май 2015 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vesata Публикувано 22 Май 2015 Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 (Редактирано) Значи ако нямам този сервотроник може ли да се постави и какво ще ми трябва да го сложа, защото ми харесва колата но няма как да го преглътна тоя дървен волан срамота е да се набирам на волана все едно си джиткам ладичката Цитиране на предходно мнение! Редактирано 22 Май 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 22 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 Толкова ли е тежък ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 22 Май 2015 Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 (Редактирано) Хидравлна течност е хубаво да се смени. Ремъка погледнахте ли го ? На топло по-лек ли е воланът? Странни звуци от помпата?Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 22 Май 2015 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 22 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 Проблеми с волана има и ако е за миналата демпферната ролка на алтернатора. При 2.0ТДИ мотора тази ролла често заминава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nort Публикувано 22 Май 2015 Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 Какво значи ако колата няма сервотроник, изобщо няма серво ли.Не знаех че това е екстра която се доплаща.Бях чувал за падащите задни седалки че се доплаща, но това е прекалено.Волана да се върти като на лада? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 22 Май 2015 Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 серво и сервотроник две различни екстриедното е лек воландругия е волан с променлива твърдост, в зависимост от ситуация и скороста над 60 май беше.в общия случай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nort Публикувано 22 Май 2015 Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 Ясно.Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 22 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 Сервото не е лек волан, а спирачки, лекия волан е хидравлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 22 Май 2015 Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 говорим разговорнокакто на фаровете за мъгла им викат халогениразбираемо да е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nort Публикувано 22 Май 2015 Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 да де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 22 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 Dynamic streering - a е много готино нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nort Публикувано 22 Май 2015 Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 Много ме радват такива клипчета. Това го нямам като екстра.Знам че има няколко такива теми из форум, но какъв е най лесният начин по които може да се провери оборудването по рамата.Някой ако знае линкове , може и с плащане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vovelee Публикувано 22 Май 2015 Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 (Редактирано) На мен ето тук ми направиха страхотна разбивка (макар и на руски): http://www.audi-bel.com/viewtopic.php?f=314&t=22866 Цитиране на предходно мнение! Редактирано 23 Май 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 23 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 Абсолютно гениален и мега полезен pdf файл.http://www.pdf-archive.com/2015/03/28/b8-a4-service-training-manual/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.K. Публикувано 23 Май 2015 Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 Абсолютно гениален и мега полезен pdf файл.http://www.pdf-archive.com/2015/03/28/b8-a4-service-training-manual/ Благодаря! Намерих отговор на доста върпоси и научих много "All vehicles with automatic gearbox and front-wheel drive will be equipped with multitronic 0AW. 0AW – for front-wheel drive and all engines rated for up to 400 Nm " Значи спокойно мога да я ремап-на до 395 Nm, без да се притеснявам, че ще се прецака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване