Jump to content

Обща тема: Audi A4 B8


Raino

Recommended Posts

Ключа блокира вътре.И стартера започна да върти без да спира.След повторно натискане не излизаше.През това време на дисплея излезе голяма аларма за грешка в спирачките.Накрая след като успях след около 30 помпания по ключа дс го накарам да спре да върти стартера всичко изгасна но ключът оставаше се така да седи вътре.След натискане нито излизаше нито пък колата реагираше.По дисплеа нищо освен лампата за ръчната.Реших да разкачам акумулатора но пък багажника се оказа заключен.Дневните ми светлини светят.Пълен шах.След 20 мин помпане и дърпане изведнъж ключът излезе лесно.И до там.Реших да пробвам пак.Вкарах натиснах.Никаква реакция от колата.И пак го захапа вътре и пак няма вадене.Изкарах го след известно помпане и придърпване и я оставих.Не можеше и да я заключа .Ключът не работи.Отидох да си взема друг ключ и запали все едно нищо не е било.Утре отивам да взема нова батерия.Предполагам от това е.Но пък преди това си отключи колата? Представям си ако ми се случи по средата на магистрала докато съм спрял за кафе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цялата работа е била заради батерията на ключа и защитите от алармата която сложих преди време.Доста не приятно изживяване ако не ти се е случвало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

имам проблем с волана на моето ауди . Прекалено е дървен и тежък имам чуството че карам лада. Карах го на майстори те ми викат че е нормално  и имали и др. такива случай но оправяне нямало. Аз немога да повярвам че на кола премиум марка 2008година волана ще се върти все е едно е кола от 80-те. Колеги кажете и ваще волани ли са толкова тежки особенно на място или пък евентуално как сте се справили с проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Променя ли си тежината в зависимост от скоростта ?

Колата има ли сервотроник ? Ако има, има ли записани грешки свързани с него ?

Масло на хидравликата сменяно ли е и с какво ?

С какви джанти с гуми си, в смисъл стандартни за Б8 ли са ?

Тропания по предницата особено при лек завой с ниска скорост ?

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моят е необикновено тежък (особено в сравнение с други подобни). Не ми пречи честно казано, дори ми харесва, но приятелката ми му се мъчи доста. И на баща ми му прави впечатление. Бих го поправил, ако има възможност.

 

Моята има сервотрник, няма никакви грешки по компютъра.

Фабрични джанти 17" и гуми Cinturato P7. В момента е на 79000км.

Никакви тропания.

Не съм сигурен дали е сменяно масло. Трябва да погледна в сервизната книжка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото се сменя на всеки две години. Не мисля, че може да е толкова усезаемо тежък волана от не сменено масло, но със сигурност оказва влияние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Променя ли си тежината в зависимост от скоростта ?

Колата има ли сервотроник ? Ако има, има ли записани грешки свързани с него ?

Масло на хидравликата сменяно ли е и с какво ?

С какви джанти с гуми си, в смисъл стандартни за Б8 ли са ?

Тропания по предницата особено при лек завой с ниска скорост ?

1. Не постоянно си е тежък, при каране с по висока скорост не е проблем но за маневри особенно на място е отврат.

2.Как да разбера дали има сервотроник ?

3. Не е сменявано, но има масло

4. 18-ки 245/40/18

5.Уж по предницата всичко е наред но понякога когато навия пълен ляв или десен волан се чува някакво странно леко припукване

Карам passat 4-ка, X3-ka , e39-ka на никоя от тях нямам проблем с въртенето на волана а всичките са с големи джанти. Пропуснах да кажа ауди-то е 2.0тди 143 коня ако има някакво значение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е същата работа с волана и ме дразни леко честно казано. Оказа се, че съм със оригиналното спортното окачване на Ауди (Sportfahrwerk) и няколко човека ми казаха, че това е причината да ми е твърд волана!

 

Поздрави ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Това няма нищо общо.

Важно е да знаете дали имате Сервотроник. С него при ниска скорост воланът е лек, при по-висока се втвърдява.

При шест цилиндровите мотори е сериен.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи ако нямам този сервотроник може ли да се постави и какво ще ми трябва да го сложа, защото ми харесва колата но няма как да го преглътна тоя дървен волан :stupid: срамота е да се набирам на волана все едно си джиткам ладичката :hilezh:

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хидравлна течност е хубаво да се смени. Ремъка погледнахте ли го ? На топло по-лек ли е воланът? Странни звуци от помпата?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблеми с волана има и ако е за миналата демпферната ролка на алтернатора. При 2.0ТДИ мотора тази ролла често заминава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значи ако колата няма сервотроник, изобщо няма серво ли.Не знаех че това е екстра която се доплаща.Бях чувал за падащите задни седалки че се доплаща, но това е прекалено.Волана да се върти като на лада?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

серво и сервотроник две различни екстри

едното е лек волан

другия е волан с променлива твърдост, в зависимост от ситуация и скороста над 60 май беше.

в общия случай

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ме радват такива клипчета. Това го нямам като екстра.Знам че има няколко такива теми из форум, но какъв е най лесният начин по които може да се провери оборудването по рамата.Някой ако знае линкове , може и с плащане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ето тук ми направиха страхотна разбивка (макар и на руски): http://www.audi-bel.com/viewtopic.php?f=314&t=22866

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно гениален и мега полезен pdf файл.

http://www.pdf-archive.com/2015/03/28/b8-a4-service-training-manual/

  :eusa_clap:  Благодаря! Намерих отговор на доста върпоси и научих много  :les:

 

"All vehicles with automatic gearbox and front-wheel drive will be equipped with multitronic 0AW. 

0AW – for front-wheel drive and all engines rated for up to 400 Nm "

 

Значи спокойно мога да я ремап-на до 395 Nm, без да се притеснявам, че ще се прецака  :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...