Jump to content

Обща тема: Audi A4 B8


Raino

Recommended Posts

Лично на мен не ми допадна как вози с 18-ки, и за това ги продадох и си взех чисто нови гуми 17-ки от който съм адски доволен, остана да си взема още един комплект 17-ки да си сложа зимните гуми на тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам зимата с 16ки а лятото с 18ки.Като ги смених тази пролет понеже зимните ми са вече по старички возията ми сега с 18ки е по добра от тази с 16ки.Това всичкото заради качеството на гумата.За другата зима ще си взимам 17 или 18.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен с 19ки и S line окачване ми е супер. Ползвам си колата всеки ден, карам доста градско, това ми е втората Б8ца с такова окачване и 19ки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да е дървено с 18ки ако са ти хубави гумите и са и по-новички.Имам предвид стандартния размер който решил да си купиш.

Така и така това лято трябва да купувам нови гуми, реших да изпозлвам случая да се кача на по-големи. Горе съм изброил на какво съм се спрял, смятам че са достаъчно добри да компенсират, щом не е толкова по-различна возията?

 

 

На мен с 19ки и S line окачване ми е супер. Ползвам си колата всеки ден, карам доста градско, това ми е втората Б8ца с такова окачване и 19ки.

 

 

А усети ли разлика като смени от по-малки на по-големи в твърдостта на возене и усещане на неравности, усезаемостта на джантата и гумата на дупки..., някакви такива впечатления?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много зависи от гумите. На първата ми Б8ца 18ките бяха с Бриджстоуни, с които беше купена колата нова ( 3 годишни на 40 000км.) На 19ките сложих Dunlop Sport maxx RT и возията и усещането от неравности се промени към добро. Другото е, че

като ти е по-голям диаметъра самата гума влиза по-малко в определени дупки или неравности и е по-комфортно.

Има нещо друго, което е важно. При Б8 само в самото начало е можело да се поръча кола със S line окачване и 19ки защото явно са преценили, че комфорта не е Ок или пък, че разстоянието между гумата и калника е твърде малко. След това ако човек иска 19ки и S line се слага окачване от спорт пакет. Както знаете има ралика между двете окачвания в твърдостта и височината, едното е 30мм. по-ниско, другото 20мм.

Аз обаче по стечение на обстоятелствата съм със S line и 19ки. Като си купих колата беше със стандартно окачване, а това да ми е висока колата и да ми се клати е недопустимо за мен. Тъй като е много специфично минаването от едно окачване към друго заради товарителните индекси, успях да намеря рама на кола идентична на моята, но S line. Налях няколко хиляди лева за оригинално окачване и след това сложих 19ки.

Идеята ми е, въпреки конфигурацията не усещам колата да е некомфортна, за сметка на това стои на пъти ненормално добре и изглежда супер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах преди години А3 с с-лайн окачване.Тва е страхотен кеф.Колата върви на където завъртиш волана се едно са залепени гумите за асфалта.Наистина си заслужава парите да имаш оригинално окачване от Ауди.Иначе според мен спортното окачване което не е оригинално прави колата на лагерна количка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много зависи от гумите. На първата ми Б8ца 18ките бяха с Бриджстоуни, с които беше купена колата нова ( 3 годишни на 40 000км.) На 19ките сложих Dunlop Sport maxx RT и возията и усещането от неравности се промени към добро. Другото е, че
като ти е по-голям диаметъра самата гума влиза по-малко в определени дупки или неравности и е по-комфортно.

Има нещо друго, което е важно. При Б8 само в самото начало е можело да се поръча кола със S line окачване и 19ки защото явно са преценили, че комфорта не е Ок или пък, че разстоянието между гумата и калника е твърде малко. След това ако човек иска 19ки и S line се слага окачване от спорт пакет. Както знаете има ралика между двете окачвания в твърдостта и височината, едното е 30мм. по-ниско, другото 20мм.
Аз обаче по стечение на обстоятелствата съм със S line и 19ки. Като си купих колата беше със стандартно окачване, а това да ми е висока колата и да ми се клати е недопустимо за мен. Тъй като е много специфично минаването от едно окачване към друго заради товарителните индекси, успях да намеря рама на кола идентична на моята, но S line. Налях няколко хиляди лева за оригинално окачване и след това сложих 19ки.
Идеята ми е, въпреки конфигурацията не усещам колата да е некомфортна, за сметка на това стои на пъти ненормално добре и изглежда супер.

Благодаря за изчерпателния отговор!!  :eusa_dance: Значи се хвърлям на ъпгрейд-а и ще трябва да избера гуми.

  • Какво бихте избрали вие?

Pirelli PZero
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2

Dunlop Sportmaxx RT

Bridgestonе:  

- RE002 Adrenaline 

- S001 

- RE050A

 

225/45/R18 или 245/40/R18

  • Също мисля да боядисам лайсната на решетката в черно, как би ви харесало повече?

Снимка1

Снимка2

Снимка3

Снимка4

Снимка5

Редактирано от S.K.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Това съм го правил и е огромна грешка. При Б6цата се опарих и не искам

да чувам за такива боклуци. Проблемът е, че ги дават 3-4 вида максимум за един модел и ако ти е по-тежка или по-лека колата застава грозно и се държи ужасно на пътя. Примерно при Б6 ги даваха за 4ри цилиндров мотор, 6цилиндров и quattro. Да де, но има разлика в килограмите при 4ри цилиндров дизел и бензин.

Моята кола отпред клекна прекалено и беше грозно.Колата се клатеше ужасно.

Оригиналните пружини не са кой знае каква цифра, с 20тина % са по-скъпи от афтърмаркет боклуците.

На мен ми се оскъпи начинанието защото при разглобяването беше клеясъл болта и в крайна сметка се спука шенкела, който е 1000лв. само той.

S.K. не слагай този размер, 245/40/18 е верния.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гроздев, бях ли прав за тампоните на мотора ?

Райно не знам още, защото сега започна да го прави само на студен двигател и то на първия светофар на който спирам, около 300-400м разстояние от запалването и сутрин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какви гуми карате б8-ците си? Марка/модел имам предвид

Може ли да споделите мнение за 17 / 18 ?


Някой с мнение за Bridgestone Potenza Adrenalin RE002 на 17 или 18?

bridgestone-potenza-re002_4fc2fc785fa94.





http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Bridgestone/Adrenalin-RE002.htm

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от тази гума не съм доволен.Много е твърда и колата друса като каруца освен това като е студена нито тръгва нито спира, а на мокри павета е приключение с тях.Това на 16цола.

Редактирано от Passi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на моята и взех Континентал спортконтакт 5 и мога да твърдя, че са много добри. Размера е 225/50/17. Преди на 18-ките бях с Дънлоп спорт макс РТ и не ми хареса тая гума, защото имах чувството че имах развил се лагер.

Редактирано от grozdev_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какви гуми карате б8-ците си? Марка/модел имам предвид

Може ли да споделите мнение за 17 / 18 ?

Някой с мнение за Bridgestone Potenza Adrenalin RE002 на 17 или 18?

След некратко четене по форуми и ревю-та, мисля, че тези, които съм изброил са най-добрите. Но никой не се нае да ги коментира, освен Райно Dunlop-а, от който е много доволен и RE002, за които ти попита.

 

Аз лично съм доволен от Pirelli Р7 Cinturato, които трябва да сменя това лято (с тези гуми си е излезнала от завода), но искам нещо по-добро. От гумите очаквам: сцепление в завои, на сухо и мокро със скорост и комфорт.

 

Класирал съм ги така:

(1) Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2

(2) Continental Sportcontact5

(3) Dunlop Sportmaxx RT

(4) Pirelli PZero

(5) Bridgestonе:  

- S001 

- RE002 Adrenaline 

- RE050A

 

Райно, Dunlop-a не се ли захабява по-бързо от средното? Доста от ревютата, които четох дават това като минус.

 

Редактирано от S.K.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конти или Дънлоп, на другите все нещо им куца, поне от моя опит. Или са шумни, или много твърди. Ако се взима рън флет, то колата е хубаво да има система за следене на налягането в гумите, в противен случай риска от аварии се увеличава.

Редактирано от johnny_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...