grozdev_ Публикувано 6 Май 2015 Доклад Share Публикувано 6 Май 2015 Лично на мен не ми допадна как вози с 18-ки, и за това ги продадох и си взех чисто нови гуми 17-ки от който съм адски доволен, остана да си взема още един комплект 17-ки да си сложа зимните гуми на тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nort Публикувано 6 Май 2015 Доклад Share Публикувано 6 Май 2015 Аз карам зимата с 16ки а лятото с 18ки.Като ги смених тази пролет понеже зимните ми са вече по старички возията ми сега с 18ки е по добра от тази с 16ки.Това всичкото заради качеството на гумата.За другата зима ще си взимам 17 или 18. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 6 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2015 На мен с 19ки и S line окачване ми е супер. Ползвам си колата всеки ден, карам доста градско, това ми е втората Б8ца с такова окачване и 19ки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.K. Публикувано 6 Май 2015 Доклад Share Публикувано 6 Май 2015 Няма да е дървено с 18ки ако са ти хубави гумите и са и по-новички.Имам предвид стандартния размер който решил да си купиш.Така и така това лято трябва да купувам нови гуми, реших да изпозлвам случая да се кача на по-големи. Горе съм изброил на какво съм се спрял, смятам че са достаъчно добри да компенсират, щом не е толкова по-различна возията? На мен с 19ки и S line окачване ми е супер. Ползвам си колата всеки ден, карам доста градско, това ми е втората Б8ца с такова окачване и 19ки. А усети ли разлика като смени от по-малки на по-големи в твърдостта на возене и усещане на неравности, усезаемостта на джантата и гумата на дупки..., някакви такива впечатления? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 6 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2015 Много зависи от гумите. На първата ми Б8ца 18ките бяха с Бриджстоуни, с които беше купена колата нова ( 3 годишни на 40 000км.) На 19ките сложих Dunlop Sport maxx RT и возията и усещането от неравности се промени към добро. Другото е, чекато ти е по-голям диаметъра самата гума влиза по-малко в определени дупки или неравности и е по-комфортно.Има нещо друго, което е важно. При Б8 само в самото начало е можело да се поръча кола със S line окачване и 19ки защото явно са преценили, че комфорта не е Ок или пък, че разстоянието между гумата и калника е твърде малко. След това ако човек иска 19ки и S line се слага окачване от спорт пакет. Както знаете има ралика между двете окачвания в твърдостта и височината, едното е 30мм. по-ниско, другото 20мм.Аз обаче по стечение на обстоятелствата съм със S line и 19ки. Като си купих колата беше със стандартно окачване, а това да ми е висока колата и да ми се клати е недопустимо за мен. Тъй като е много специфично минаването от едно окачване към друго заради товарителните индекси, успях да намеря рама на кола идентична на моята, но S line. Налях няколко хиляди лева за оригинално окачване и след това сложих 19ки.Идеята ми е, въпреки конфигурацията не усещам колата да е некомфортна, за сметка на това стои на пъти ненормално добре и изглежда супер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 7 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 7 Май 2015 Гроздев, бях ли прав за тампоните на мотора ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galeksiev Публикувано 7 Май 2015 Доклад Share Публикувано 7 Май 2015 Райно, този ефект не може ли да се постигне с по- къси пружини, H&R примерно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nort Публикувано 7 Май 2015 Доклад Share Публикувано 7 Май 2015 Имах преди години А3 с с-лайн окачване.Тва е страхотен кеф.Колата върви на където завъртиш волана се едно са залепени гумите за асфалта.Наистина си заслужава парите да имаш оригинално окачване от Ауди.Иначе според мен спортното окачване което не е оригинално прави колата на лагерна количка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.K. Публикувано 7 Май 2015 Доклад Share Публикувано 7 Май 2015 (Редактирано) Много зависи от гумите. На първата ми Б8ца 18ките бяха с Бриджстоуни, с които беше купена колата нова ( 3 годишни на 40 000км.) На 19ките сложих Dunlop Sport maxx RT и возията и усещането от неравности се промени към добро. Другото е, чекато ти е по-голям диаметъра самата гума влиза по-малко в определени дупки или неравности и е по-комфортно.Има нещо друго, което е важно. При Б8 само в самото начало е можело да се поръча кола със S line окачване и 19ки защото явно са преценили, че комфорта не е Ок или пък, че разстоянието между гумата и калника е твърде малко. След това ако човек иска 19ки и S line се слага окачване от спорт пакет. Както знаете има ралика между двете окачвания в твърдостта и височината, едното е 30мм. по-ниско, другото 20мм.Аз обаче по стечение на обстоятелствата съм със S line и 19ки. Като си купих колата беше със стандартно окачване, а това да ми е висока колата и да ми се клати е недопустимо за мен. Тъй като е много специфично минаването от едно окачване към друго заради товарителните индекси, успях да намеря рама на кола идентична на моята, но S line. Налях няколко хиляди лева за оригинално окачване и след това сложих 19ки.Идеята ми е, въпреки конфигурацията не усещам колата да е некомфортна, за сметка на това стои на пъти ненормално добре и изглежда супер.Благодаря за изчерпателния отговор!! Значи се хвърлям на ъпгрейд-а и ще трябва да избера гуми.Какво бихте избрали вие?Pirelli PZeroGoodyear Eagle F1 Asymmetric 2Dunlop Sportmaxx RTBridgestonе: - RE002 Adrenaline - S001 - RE050A 225/45/R18 или 245/40/R18Също мисля да боядисам лайсната на решетката в черно, как би ви харесало повече?Снимка1Снимка2Снимка3Снимка4Снимка5 Редактирано 7 Май 2015 от S.K. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 7 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 7 Май 2015 (Редактирано) Това съм го правил и е огромна грешка. При Б6цата се опарих и не искамда чувам за такива боклуци. Проблемът е, че ги дават 3-4 вида максимум за един модел и ако ти е по-тежка или по-лека колата застава грозно и се държи ужасно на пътя. Примерно при Б6 ги даваха за 4ри цилиндров мотор, 6цилиндров и quattro. Да де, но има разлика в килограмите при 4ри цилиндров дизел и бензин.Моята кола отпред клекна прекалено и беше грозно.Колата се клатеше ужасно.Оригиналните пружини не са кой знае каква цифра, с 20тина % са по-скъпи от афтърмаркет боклуците.На мен ми се оскъпи начинанието защото при разглобяването беше клеясъл болта и в крайна сметка се спука шенкела, който е 1000лв. само той.S.K. не слагай този размер, 245/40/18 е верния. Редактирано 7 Май 2015 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grozdev_ Публикувано 7 Май 2015 Доклад Share Публикувано 7 Май 2015 Гроздев, бях ли прав за тампоните на мотора ?Райно не знам още, защото сега започна да го прави само на студен двигател и то на първия светофар на който спирам, около 300-400м разстояние от запалването и сутрин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 9 Май 2015 Доклад Share Публикувано 9 Май 2015 С какви гуми карате б8-ците си? Марка/модел имам предвидМоже ли да споделите мнение за 17 / 18 ?Някой с мнение за Bridgestone Potenza Adrenalin RE002 на 17 или 18? http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Bridgestone/Adrenalin-RE002.htm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 9 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Май 2015 Ти Б8ца ли взе ? Я кажи подробности. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 9 Май 2015 Доклад Share Публикувано 9 Май 2015 Не, избирам си още. И се поинтересувах от гумите, че няколко пъти стават на въпрос в темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 9 Май 2015 Доклад Share Публикувано 9 Май 2015 (Редактирано) Аз от тази гума не съм доволен.Много е твърда и колата друса като каруца освен това като е студена нито тръгва нито спира, а на мокри павета е приключение с тях.Това на 16цола. Редактирано 9 Май 2015 от Passi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 9 Май 2015 Доклад Share Публикувано 9 Май 2015 А от коя си доволен Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 9 Май 2015 Доклад Share Публикувано 9 Май 2015 Континентал спортконтакт5 и Гудиар Ф1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 9 Май 2015 Доклад Share Публикувано 9 Май 2015 Bridgestone e гума с твърд борд-доволен съм от тях на 17'' джанти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grozdev_ Публикувано 9 Май 2015 Доклад Share Публикувано 9 Май 2015 (Редактирано) Аз на моята и взех Континентал спортконтакт 5 и мога да твърдя, че са много добри. Размера е 225/50/17. Преди на 18-ките бях с Дънлоп спорт макс РТ и не ми хареса тая гума, защото имах чувството че имах развил се лагер. Редактирано 9 Май 2015 от grozdev_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 9 Май 2015 Доклад Share Публикувано 9 Май 2015 Контито не ти е рфт нали?Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 9 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Май 2015 Аз съм със Спорт Макс РТ, на баща ми 4Фката също и са страхотни гуми, даже са по-тихи от всички, които съмкарал до сега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grozdev_ Публикувано 9 Май 2015 Доклад Share Публикувано 9 Май 2015 Не не са рънфлат. Райно не знам на мен не ми харесаха тези гуми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.K. Публикувано 10 Май 2015 Доклад Share Публикувано 10 Май 2015 (Редактирано) С какви гуми карате б8-ците си? Марка/модел имам предвидМоже ли да споделите мнение за 17 / 18 ?Някой с мнение за Bridgestone Potenza Adrenalin RE002 на 17 или 18?След некратко четене по форуми и ревю-та, мисля, че тези, които съм изброил са най-добрите. Но никой не се нае да ги коментира, освен Райно Dunlop-а, от който е много доволен и RE002, за които ти попита. Аз лично съм доволен от Pirelli Р7 Cinturato, които трябва да сменя това лято (с тези гуми си е излезнала от завода), но искам нещо по-добро. От гумите очаквам: сцепление в завои, на сухо и мокро със скорост и комфорт. Класирал съм ги така:(1) Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2(2) Continental Sportcontact5(3) Dunlop Sportmaxx RT(4) Pirelli PZero(5) Bridgestonе: - S001 - RE002 Adrenaline - RE050A Райно, Dunlop-a не се ли захабява по-бързо от средното? Доста от ревютата, които четох дават това като минус. Редактирано 10 Май 2015 от S.K. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_ Публикувано 10 Май 2015 Доклад Share Публикувано 10 Май 2015 (Редактирано) Конти или Дънлоп, на другите все нещо им куца, поне от моя опит. Или са шумни, или много твърди. Ако се взима рън флет, то колата е хубаво да има система за следене на налягането в гумите, в противен случай риска от аварии се увеличава. Редактирано 10 Май 2015 от johnny_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 10 Май 2015 Доклад Share Публикувано 10 Май 2015 Vredestein ultrac cento?Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване