Jump to content

Проблем с ГИ ФОБОС


Recommended Posts

Здравейте колеги.От няколко дена имам проблем с колата А6 Ц4 АБК ГИ ФОБОС.Проблема е ,че колата угасва .когатоспря рязко примерно на пешеходна пътека.След това няма палене .Изчаквам малко и запалва много трудно с подаване на газ.Колата работи все едно е задавена зА няколко секунди,след това се оправа все едно нищо и няма.Утре ще я водя на доктор,но исках и с вас да се консултирам.Мисля си за имобилайзера,но защо ще се дави?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Когато изгасне е на газ,на бензин не знам да ми се е случвало

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако прави това само на газ,а на бензин няма никакви проблеми от този сорт.Ми ходи да включват компютъра и ще видят от какво е много бързо,инак си е просто гадаене тука..Аз вече,2-ра година ше ходя в Бош-сервиза и съм много доволен,след тяхна намеса 15k, км си караш без да играят обороти,без да прави номера на газ и тем подобни...И всичко това на цена 50,60 лева според зависи...

Редактирано от Чарли
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

И така колата от зле стана още по зле.Сега върви с едвам натиснат педал на газта.При отваряне на втората клапа на дросела направо спира,жаса,рита....ужас.Отзат смърди на развалени яйца,а на бензин няма проблеми.Утре махам катализатора пък каквото ще да става.Може да не е от него,но е пътник 18годишен.Съмнява ни рейката,но и там ще погледнем.Възможнолие за 20хил км от ремонт на рейката да е заминала пак,по добре направо една нова

Редактирано от Strong
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За катализаторът съм съгласен,с две ръце,махай го..Аз няма и 2 месеца както си сложих газ и ми се наложи да го махна,ама при тебе е станало критично,ако този целият проблем идва само от катализаторът,то той самият би трябвало да почервенява след като покараш в тези жеги...Също ще ти се качи разходът с 1или2/100 според зависи...успех.И вижте компютърът,ако е инжекциона,няма как да не се види.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ти няма нищо общо според мен с катализатора след като на бензин колата ги няма тия магарии. Предполагам рейката е дала фира и прави номера. В зависимост каква ти е рейката ремонтния комплект може да е доста по-евтин и да няма нужда да я подменяш. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След махането на катализатора положението си остава същото.Паля,след малко обръща на газ и лудницата е пълна(тресе,гъгне,трудно се изфорсирва)гася.След 5 мин паля ще кажеш че нищо и няма,изфорсирвасе върви,пълни оборотомера чудо.Ако мога да разбера какво става.Ще я видя утре като тръгна за работа как е.Рейката е РЕЙЛ 3ом и един път е рециклирана.Газаджията ми предлага някаква Италианска за 90лв за проба

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я си провери връзките електрическите на ГИ-то. Някой някога се беше оплакал от подобни магарии и се оказа хлабав плюс или калпава маса. Затова ту го има проблема ту не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...