Strong Публикувано 8 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2013 Здравейте колеги.От няколко дена имам проблем с колата А6 Ц4 АБК ГИ ФОБОС.Проблема е ,че колата угасва .когатоспря рязко примерно на пешеходна пътека.След това няма палене .Изчаквам малко и запалва много трудно с подаване на газ.Колата работи все едно е задавена зА няколко секунди,след това се оправа все едно нищо и няма.Утре ще я водя на доктор,но исках и с вас да се консултирам.Мисля си за имобилайзера,но защо ще се дави? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 8 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2013 Колата няма да ти загасне от имобилайзер! Не и в движение! На бензин прави ли го? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Strong Публикувано 8 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2013 (Редактирано) Когато изгасне е на газ,на бензин не знам да ми се е случвалоЦитиране на предходен пост! Редактирано 9 Юли 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чарли Публикувано 8 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2013 (Редактирано) Ако прави това само на газ,а на бензин няма никакви проблеми от този сорт.Ми ходи да включват компютъра и ще видят от какво е много бързо,инак си е просто гадаене тука..Аз вече,2-ра година ше ходя в Бош-сервиза и съм много доволен,след тяхна намеса 15k, км си караш без да играят обороти,без да прави номера на газ и тем подобни...И всичко това на цена 50,60 лева според зависи... Редактирано 8 Юли 2013 от Чарли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Strong Публикувано 8 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2013 Утре ще я погледне един майстор поГИ,пък какво ще стане един господ знае Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Strong Публикувано 9 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2013 (Редактирано) И така колата от зле стана още по зле.Сега върви с едвам натиснат педал на газта.При отваряне на втората клапа на дросела направо спира,жаса,рита....ужас.Отзат смърди на развалени яйца,а на бензин няма проблеми.Утре махам катализатора пък каквото ще да става.Може да не е от него,но е пътник 18годишен.Съмнява ни рейката,но и там ще погледнем.Възможнолие за 20хил км от ремонт на рейката да е заминала пак,по добре направо една нова Редактирано 9 Юли 2013 от Strong Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чарли Публикувано 9 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2013 За катализаторът съм съгласен,с две ръце,махай го..Аз няма и 2 месеца както си сложих газ и ми се наложи да го махна,ама при тебе е станало критично,ако този целият проблем идва само от катализаторът,то той самият би трябвало да почервенява след като покараш в тези жеги...Също ще ти се качи разходът с 1или2/100 според зависи...успех.И вижте компютърът,ако е инжекциона,няма как да не се види. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 10 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2013 Проблема ти няма нищо общо според мен с катализатора след като на бензин колата ги няма тия магарии. Предполагам рейката е дала фира и прави номера. В зависимост каква ти е рейката ремонтния комплект може да е доста по-евтин и да няма нужда да я подменяш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Strong Публикувано 10 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юли 2013 След махането на катализатора положението си остава същото.Паля,след малко обръща на газ и лудницата е пълна(тресе,гъгне,трудно се изфорсирва)гася.След 5 мин паля ще кажеш че нищо и няма,изфорсирвасе върви,пълни оборотомера чудо.Ако мога да разбера какво става.Ще я видя утре като тръгна за работа как е.Рейката е РЕЙЛ 3ом и един път е рециклирана.Газаджията ми предлага някаква Италианска за 90лв за проба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 10 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2013 Я си провери връзките електрическите на ГИ-то. Някой някога се беше оплакал от подобни магарии и се оказа хлабав плюс или калпава маса. Затова ту го има проблема ту не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване