9182 Публикувано 27 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2013 Здравейте колеги, Скоро ще ходя на оглед на Audi 80 B4 Avant 1994 101hp,АГУ(с климатик) но за съжаление не знам почти нищо за тази кола, та въпроса ми е на какво е добре да се обърне внимание т.е. кои са най-слабите места на тази кола/мотор.Също така има ли същите проблеми както при VW-101hp т.е. "гърмежите" който стават при наличието на АГУ. Като цяло струва ли си колата/двигател и до колко е проблемен, труден или скъп за подръжка. Това е конкретната обява. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11374565986720799&f1=details&slink=3l4937 Мерси предварително. Поздрави Св,Кирчев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAZ 21013 Публикувано 30 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2013 (Редактирано) Мотора не е много динамичен, но става за придвижване от А до Б. Винаги е по-добре газ. инжекцион от обикновена АГУ. Доколкото знам дебитомера е на Хитачи и е малко по-труден за намиране ако вземе да гръмне газовата и се прецака. Разхода е приличен - около 7/100 бензин извън града при каране 90-100 км/ч. Мотора е относително евтин за подръжка. Най-честите проблеми са свързани с разни датчици, които с времето се прецакват (температурен, ламбда сонда и др.), както и стъпков мотор. Гледай за стабилна работа на празен ход и да държи нормални обороти, както и при ускорение до прекъсвач да няма прекъсвания, придърпвания и др. аномалии. Гледай и за течове от хидравличната рейка и дали не е скъсан маншона й. Купето е много здраво, не гние. Окачването си се разбива (втулки на носачите основно), но се сменят евтино. Доколкото знам шарнирът може да се смени отделно от носача, което е плюс. Като цяло е здрава, стабилна и практична кола, но си е на години и трябва да се огледа добре. Редактирано 30 Юли 2013 от VAZ 21013 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vath Публикувано 30 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2013 Дебитомера е една жичка така, че и да гръмне няма какво да му се случи. Най-интересно беше, че ангренажния ремък оригинален Гейтс струва 7,5лв.(с малка отстъпка де) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 1 Август 2013 Доклад Share Публикувано 1 Август 2013 Втулките на носачите са бетон, ако са читави и монтирани правилно, т.е. колата да си е стъпила на гумите когато се стягат втулките. В противен случай изкарват макс 10 000 км. На моето Б4 втулките на левия носач ги карам 77 000 км. от както съм купил колата, беше внос от Италия, там колко са карани не е ясно. На десния носач ги смених преди около 28 000 км. , защото задната втулка имаше малко луфт, в следствие на преминаване през огромна дупка една вечер с близо 70 км. в час....Към момента предницата няма луфтове (минах оглед миналата седмица), но от скоро пак имам едно припукване отпред в дясно, но не винаги, когато навивам волана повече. Вероятно пак ще е кормилен накрайник, като по-рано....смяната му беше заедно с втулките на десния носач или тези 28 000 км.....докато се поразтропа има още едни 6-7 000 км. според мен. На този 1.6 мотор лично според мен само са кусур късите скорости, които товарят двигателя при скорост над 110 км.....демек за магистрала е тегаво, ако обичаш по-високи скорости. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 16 Август 2013 Доклад Share Публикувано 16 Август 2013 Специално тази кола от обявата с тази скъсана шофьорска седалка аз не бих взел . Моето е на 250000 по километраж като прибавим и едни 100000 - 150000 хил. най - малко дето са му върнали джамбазите става на 400000 хил. а седалката ми е напълно здрава и салона ми е доста запазен , и педалите не са ми изтъркани . Та тая кола е със сигурност над 500000 хил. и то доста над тях . Това си е мое мнение де , не ангажирам никой с него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Proff Публикувано 16 Август 2013 Доклад Share Публикувано 16 Август 2013 Някога имах такава и дебитомерът и беше на Бош (с клапата и писеца). Ако не е с ГИ ще гърми, но... няма как. Читави коли са, а 1.6 е с малко по-къси скорости и е като вентилатор, но си върви достатъчно. Конкретният екземпляр изглежда не много пазен, но може и да е читав. Трябва да се види на място. П.П. Днес си видях АВК-то и ме хвана носталгията... Кукличка! Момчето твърди, че не пипал нищо по нея, вече 60 000 от както му я продадох. Само масло, филтри и газ... Вярно, че всичко по предницата беше ново и на ZF, но си е супер. Наскоро и тези с АDА-та бях видял на Метро, познаха ме и дойдоха да ми благодарят, че съм им дал много читав автомобил! Успех в търсенето на колегата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване