Jump to content

Audi A8 L 4.2tdi или 4.2fsi


Recommended Posts

Някой горе долу и аз ги разбирам много благодаря за превода. Като гледам си има всичко остава всичко да върви по план и там да се окаже, че е ок ако още я има де... Иначе има ли някакви теми за съвети какво да се гледа при покупка втора употреба?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 110
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

при тия два мотора, предимството на безнина е само на празен ход, от там нататък, дизела е много по-голям кеф. 4.2 бензин е готин в S4 ръчка примерно, но на тоя влак, макар и лек, няма да си впечатлен от вървене. Дизела се дави от въртящ момент направо :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при тия два мотора, предимството на безнина е само на празен ход, от там нататък, дизела е много по-голям кеф. 4.2 бензин е готин в S4 ръчка примерно, но на тоя влак, макар и лек, няма да си впечатлен от вървене. Дизела се дави от въртящ момент направо :hilezh:

Но пък от дизела ще е впечатлен от лага и кика в гъзъ все едно излита в космоса, докато не погледне километража.

 

ps А да но пък разходаааааааа.  :hilezh:   :hilezh:   :hilezh:

Редактирано от shpeksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе малко преувеличено ми се струва с тия въртящи моменти, като се сетя за 530Д какви излияния бяха, страшна тяга и почти отрицателен разход, обаче качвам се да тествам такова и не 500 ами и 300 нютона не мога да му дам на усещане. Както и да е, мисълта ми е че и с двата мотора не си купува самолет човека, ама поне може да се кефи на спокойната работа и готиния звук на бензина. Дизела какъвто и да е винаги даже и като тръгнеш се усеща, че е дизел има специфичната грубоватост като се движиш в ниските обороти. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така са за дизела нещата, съгласен съм, но в конкретния случай, единия мотор ще му слага усмивка на лицето, другия ще е просто адекватен. Това не е малка бегачка, та да я държиш все в обороти. В живия живот, тоя дизел е много, много по-динамичната кола. А момента изобщо няма да ти се струва малко.

 

Са оптималния вариант е новия 4.0Т бензин, но...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така са за дизела нещата, съгласен съм, но в конкретния случай, единия мотор ще му слага усмивка на лицето, другия ще е просто адекватен. Това не е малка бегачка, та да я държиш все в обороти. В живия живот, тоя дизел е много, много по-динамичната кола. А момента изобщо няма да ти се струва малко.

 

Са оптималния вариант е новия 4.0Т бензин, но...

На теория е така заради измамното усещане за вървеж, на практика е така:

 

http://www.zeperfs.com/duel1372-2283.htm

 

Са оптималния вариант е новия 4.0Т бензин, но...

Няма го тоя двигател в тия а8-ци дето ги гледа колегата. Той е само в последната а8-ца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хич не е измамно. Нормално е мотора с повече коне и по-малко тегло да е по-бърз, но това са синтетични данни, които ще са верни при слагане на двете коли на чертата. При нормално ежедневено каране, дизела при по-ниските обороти ще има ПЪТИ повече момент и коне, на разположение.



Няма го тоя двигател в тия а8-ци дето ги гледа колегата. Той е само в последната а8-ца.

 

аз за това казах "но..."

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спънки говориш наизуст колкото да не заспиш, кажи ми как е по готино да имаш работен диапазон от малко над 1000 оборота. И с това в пъти повечето коне и въртящ момент е леко смешно. Пресметни сам:

 

42fsikn1.jpg

 

 

42tdig111di5.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо да ме насочите коя част на Германия са по-хубави. Аз знам за западната

 

Колега има 3 категории коли втора употреба:

 

1. Кола от дилър на която предстоят скъпи ремонти за да премине T?V и собственикът е преценил, че не иска да инвестира повече в нея. Такава кола не може да се движи законно на собствен ход. Кола от частно лице - нямаш никакви гаранции за нищо - все едно си на Горубляне.

 

2. Кола, която е навъртяла сериозен километраж от предишните си собственици, но в нея е останал още доста живот и се продава от ДИЛЪР, с гаранция на купето, двигателя скоростната кутия - по подразбиране 1г. Ти естествено няма да можеш да я ползваш щом изнесеш колата от Германия, но фактът че търговецът е готов да ти я даде говори достатъчно. Ще получиш T?V и сервизна книжка и ще можеш да си я докараш на собствен ход, но те могат да бъдат манипулирани, така че нямаш 100% сигурност дали километрите са истински.

 

3. Кола от оторизиран дилър на марката. Това може да е само моделът в производство или предишния модел, но колата не може да е по-стара от 2009. По принцип завода в Ингалщадт прави също такива разпродажби всеки Септември. В този случай можеш да си напълно сигурен в сервизната история и километрите, както и да си спокоен. Колата се продава обслужена, все едно купуваш нова кола.

 

Цените ще си ги видиш сам в мобилето, аз няма да ги коментирам.

 

Най-изгодни са колите в Рурската област. Кьолн, Ессен, Дуисбург, Дюселдорф и окорлностите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма каквод а си говорим, дизела има повече възможности в първата половина на оборотомера, един и същ обем и коне ама едното има турбини, котиот рябва да правят нещо нали? Обаче другата гледна точка - освен предимствата, за които вярвам всички са съгласни, мисля е съвсем разумно да се приеме, че макар да е по-слаб бензина има повече от адекватна сила за купето при нормално каране. Ако чак толкова трябва повече сила даваш газ на автомата и започваш да се радваш на 8-цилиндров бензинов звук, което няма нищо общо с ръмженето на малолитражките като трябва да караш над 3к.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

както и да го смятам, 4.2ФСИ на А8 е тромав мотор, на кузибен пък да не говорим. 4.2ТДИ и на двете е пъргав мотор.

А ти какво точно смяташ ? И двата са тромави ако сравняваш с нещо по бързо, но дизела е по тромав от бензина. Но за такива като тебе дизела създава субективно усещане за по пъргава кола. Реално е лагава и по-бавна кола, за звука да не коментираме.

 

пс Предимството му е в разхода, ако не смятаме поддръжката. Тогава става страшно.  :hilezh:   :hilezh:   :hilezh:

Редактирано от shpeksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и какви са като мене? Ти от кои си? От по-добрите ли си? :hilezh:

 

По никакъв начин дизела не по-тромав. Бензина за да върви на равно, ще трябва да връща предавки, трябва да е все в обороти. А да не говорим, че дизела се чипва евтино и лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е така ако атмосферния бензин беше 1.6. Ти май не си карал 4.2 в а8 д3/а6 4ф за да пишеш тия небивалици.

И двата автомата връщат предавки при кикдаун, или ще ми обясняваш как само на 6-та се кара/изпреварва с дизела.  :hilezh:   :hilezh:

Дизела е по тромав заради турбопълненето и  големите инерционни маси. Са подробно ли трябва да ти разяснявам.

Поне знаеш ли кво е респонс ? Ако караш дизел не знаеш де.  :hilezh:  :hilezh:

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карам ТФСИ, а съм карал 4.2ФСИ всичките варианти. Пак казвам, на кола като S4 и то с ръчка, има смисъл. На РСките е страхотен мотора, там също има смисъл. Но при лимузина за крузване, е просто адекватен. Всичките неща за дизела дет казваш са верни, не защитавам технологията. Знам какво е респонс. Знам какво е и БМВ М3 и защо е най-добрата кола на света според мен. Има хубави атмосферни мотори, подходящи за такава кола, но този не е един от тях.

Редактирано от Spunky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Има хубави атмосферни мотори, подходящи за такава кола, но този не е един от тях.

Предполагам ще кажеш некой американски 6-7 литров ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отидохме в спортните модели - а тук темата не е за s8 и подобни, иначе автора нямаше да има дилема бензин или дизел.

За ежедневно каране няма нужда от такива мотори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз мисля, че малко се отклонихме от темата. То ясно е, че има фенове на дизела има и на бензина. Аз повече клоня към бензина. Искам да знам само, че няма да съжалявам ако взема бензин нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми разхода ми е ясен, че ще е 2-3 над дизела. Имам в предвид за вървеж, а и то мисля че при 350 коня няма как да не върви...

Редактирано от zkiprov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...