Jump to content

А4 Quattro AFN - тропане отзад при потегляне.


Цецо

Recommended Posts

Здравейте.

 

Имам следния проблем с четирикракото ни А4 AFN-ка, 2000г. Чуства/чува се нещо като удар (единичен) при потегляне, усещам го някъде зад мен. Особенно осезаемо е при по рязко отпускане на съединителя, усеща се и при превключване на предавките при по - ниски обороти и по - рязко пускане на съединителя. Ако се "мами" със съединителя го няма.

 

Нямам опит с подръжка на куатро, та кажете, познат дефект ли е това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така описано, прилича на скъсан тампон на висящия лагер. Провери го.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Колега виш темата на 2ра страница за автомата дето удря и той и ще прочетеш внимателно.а колегата сако дали наюери нещо по неговата кола?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може би ще имаш резултат с ремонт или смяна да задния диференциал, много често се образува луфт в задния диференциал както на мерцедес и бмв ... В бмв форума има 4-5 теми за този проблем... ако естественно всичко ти е здраво.. на задния диф. има тампони мисля 2, по носачите има тампони , на кардана както е написал по-горе колегата.... Изолигай ги тези неща и тогава гледай диференциала..... Успех колега!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега виш темата на 2ра страница за автомата дето удря и той и ще прочетеш внимателно.а колегата сако дали наюери нещо по неговата кола?

Ивчо, засега си карам така, заслушвам се в шумовете. Има някаква вибрация и придръпване при смяна на скоростите, която много искам да се отстрани някак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В 90% от случайте вибрациите и претрисането се оказва от маховика.... дано не съм прав..... Поздрави и успех! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Цитиране на предходен пост!

Аз намерих проблема на мойто куаттро Б5....оказа се удрянето при потегляне от предния дифф....сиреч купих счупена кутия със здрав дифф без луфтове свалих касетата и я сложих в мойте скорости и вече нямам никакво удряне и всичко е като ново :) Ще кача снимки на всичко малко по натам че нямам възможност сега...иначе опражнението е много лесно...Проверката я направих още на колата и после като свалих скоростите като фана чашките на кутията и ги заварта заедно има около 1.5 пръст луфт....и се оказа че зъбните колелета вътре бяха силни износени и затова е удряло..... Дано съм бил полезен на хората с проблема !

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...