ch5393ah Публикувано 8 Август 2013 Доклад Share Публикувано 8 Август 2013 Колеги, моля за помощ! Колата е пасат 1.9 тди аху, който си мени центровката сам и немога да разбера от какво е.Таиминга понякога забива все едно е на предварение колкото може после на обратно. Най- интересно е, че примерно работи добре и в момента в който реша да и проверя тайминга и вляза на графиката колата започва да тресе и да пуши зверски и графиката е забила някъде. Или както гледам графиката и тя си мърда и хоп забива! На вцдс не дава грешки освен 00550 което е ясно че е от центровката на помпата която посточнно се сменя сама...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 9 Август 2013 Доклад Share Публикувано 9 Август 2013 това май е 90 коня мотор,провери шпонката на коляновия вал,при това колкото се може по скоро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Varbanov Публикувано 9 Август 2013 Доклад Share Публикувано 9 Август 2013 Вижте работата на буталото на авансатора в помпата. С Output test задвижваш буталото и веднага след това през measured values в канал 4 проверяваш следните стойности (имаш около 30 сек. за тази процедура):В поле 3:от 3гр.ATDC до 4 гр. BTDC - за долната границаи от 14гр ВTDC до 17,4 ВTDC - за горната В поле 4:от 2 до 5%и от 90 до95% Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ch5393ah Публикувано 9 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2013 Вижте работата на буталото на авансатора в помпата. С Output test задвижваш буталото и веднага след това през measured values в канал 4 проверяваш следните стойности (имаш около 30 сек. за тази процедура):В поле 3:от 3гр.ATDC до 4 гр. BTDC - за долната границаи от 14гр ВTDC до 17,4 ВTDC - за горната В поле 4:от 2 до 5%и от 90 до95%Колега, ще може ли да ми кажеш как се прави оутпут тест иначе другото ми е ясно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Varbanov Публикувано 10 Август 2013 Доклад Share Публикувано 10 Август 2013 Избираш01 Engine ---- след това03 Output test----Commencement of injection valve -N108 ---Done go back след това 08 Measured value---- канал 4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ch5393ah Публикувано 10 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 10 Август 2013 Избираш01 Engine ---- след това03 Output test----Commencement of injection valve -N108 ---Done go back след това 08 Measured value---- канал 4Днес направих проверка и останових че докато цъка н108 в продължение на около минута на канал 4 в поле 3 центровката не мърда от 20-25 градуса а процентите в поле 4 се сменаят от 5 до 95 с всяко цъкане. Графиката на тайминга отново е забила на 225 при всички градуси. Опитах да наместя поне нещо да си доиде в нормите като местих механично аванса на помпата, но не, нищо не става освен да спира да пали или като запали трака и отново грешката си е 00550. Това означава ли, че трчбва да свалям помпа?.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Varbanov Публикувано 11 Август 2013 Доклад Share Публикувано 11 Август 2013 Първо провери самия клапан дали е с нужното съпротивление. На буксата на клапана премери съпротивлението между средното и най-долното краче респ. 2 и 3. Трябва да е в границите между 12-20 ома. Ако не отговаря го смени. Ако е в границите провери окабеляването от компютъра до него. Пин 51 на коп. е свързан с пин 2 на буксата и пин 68 на комп. с пин 3 на буксата. Провери цялостта на веригата, както за късо помежду им и за късо към маса и плюс. Ако всичко е наред, то тогава разглобяваш и гледаш за чужди частици около самия клапан и в канала към камерата. Възможно е и самото бутало да се движи трудно или да е блокирало, но за целта трябва да се свали помпата.Говоря за буталото на авансатора (напречното отдолу на помпата). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ch5393ah Публикувано 11 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 11 Август 2013 ясно ще меря но според мен си е от буталото, защото мисля че ако не работи няма да сменя процентите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Август 2013 Доклад Share Публикувано 11 Август 2013 Не е вярно - процентите показват колко компютърът иска да промени аванса, а какво става в деиствителност виждаш в другата клетка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ch5393ah Публикувано 11 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 11 Август 2013 Не е вярно - процентите показват колко компютърът иска да промени аванса, а какво става в деиствителност виждаш в другата клетка.Възможно е да съм в грешка, но когато процентите мърдат аванса не се сменяКолеги, мисля че открих причината. Измерих датчиците, кабелите и стигнах до извод, че няма да е лошо да сваля помпата за да видя какво става вътре. Оказа се, че буталото за авансатора се движи адски трудно и челото му има откършено парченце, след което свалих н108 и се оказа, че стружките от буталото са вътре и сега се издирва друга помпа защото на тая леглото където върви буталото е деформирано и читаво друго не се двжи правилно. Надявам се с другата помпа да няма ядове!!! Благодаря ви колеги за съдействието! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
foni Публикувано 30 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2013 Колеги здравеите аз сам савсем нов тук ,току що се регистрирах. Ниакои може ли да подскаже каде точно се намира буксата за тест на а6 авант 2.5тди 1996 г. Днес смениах уплатнениа на Г.Н.П. и не ми харесва как работи мотора. Как по точно става таиа центровка с Ваг КОМА. Благодариа на отзовалите се ПРЕДВАРИТЕЛНО !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 30 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2013 Буксата са две букси и са от дясно на чистачките в една черна кутия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване