Jump to content

центровка AHU


ch5393ah

Recommended Posts

Колеги, моля за помощ! Колата е пасат 1.9 тди аху, който си мени центровката сам и немога да разбера от какво е.Таиминга понякога забива все едно е на предварение колкото може после на обратно. Най- интересно е, че примерно работи добре и в момента в който реша да и проверя тайминга и вляза на графиката колата започва да тресе и да пуши зверски и графиката е забила някъде. Или както гледам графиката и тя си мърда и хоп забива!  На вцдс не дава грешки освен 00550 което е ясно че е от центровката на помпата която посточнно се сменя сама......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижте работата на буталото на авансатора в помпата. С Output test задвижваш буталото и веднага след това през measured values в канал 4 проверяваш следните стойности (имаш около 30 сек. за тази процедура):

В поле 3:

от 3гр.ATDC до 4 гр. BTDC - за долната граница

и от 14гр ВTDC до 17,4 ВTDC - за горната

 

В поле 4:

от 2 до 5%

и от 90 до95%

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижте работата на буталото на авансатора в помпата. С Output test задвижваш буталото и веднага след това през measured values в канал 4 проверяваш следните стойности (имаш около 30 сек. за тази процедура):

В поле 3:

от 3гр.ATDC до 4 гр. BTDC - за долната граница

и от 14гр ВTDC до 17,4 ВTDC - за горната

 

В поле 4:

от 2 до 5%

и от 90 до95%

Колега, ще може ли да ми кажеш как се прави оутпут тест иначе другото ми е ясно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Избираш

01 Engine ---- след това

03 Output test----Commencement of injection valve -N108 ---Done go back

 

след това

 

08 Measured value---- канал 4

Днес направих проверка и останових че докато цъка н108 в продължение на около минута на канал 4 в поле 3 центровката не мърда от 20-25 градуса а процентите в поле 4 се сменаят от 5 до 95 с  всяко цъкане. Графиката на тайминга отново е забила на 225 при всички градуси. Опитах да наместя поне нещо да си доиде в нормите като местих механично аванса на помпата, но не, нищо не става освен да спира да пали или като запали трака и отново грешката си е 00550. Това означава ли, че трчбва да свалям помпа?....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо провери самия клапан дали е с нужното съпротивление. На буксата на клапана премери съпротивлението между средното и най-долното краче респ. 2 и 3. Трябва да е в границите между 12-20 ома. Ако не отговаря го смени. Ако е в границите провери окабеляването от компютъра до него. Пин 51 на коп. е свързан с пин 2 на буксата и пин 68 на комп. с пин 3 на буксата. Провери цялостта на веригата, както за късо помежду им и за късо към маса и плюс.

 

Ако всичко е наред, то тогава разглобяваш и гледаш за чужди частици около самия клапан и в канала към камерата. Възможно е и самото бутало да се движи трудно или да е блокирало, но за целта трябва да се свали помпата.

Говоря за буталото на авансатора (напречното отдолу на помпата).

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е вярно - процентите показват колко компютърът иска да промени аванса, а какво става в деиствителност виждаш в другата клетка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е вярно - процентите показват колко компютърът иска да промени аванса, а какво става в деиствителност виждаш в другата клетка.

Възможно е да съм в грешка, но когато процентите мърдат аванса не се сменя

Колеги, мисля че открих причината. Измерих датчиците, кабелите и стигнах до извод, че няма да е лошо да сваля помпата за да видя какво става вътре. Оказа се, че буталото за авансатора се движи адски трудно и челото му има откършено парченце, след което свалих н108 и се оказа, че стружките от буталото са вътре и сега се издирва друга помпа защото на тая леглото където върви буталото е деформирано и читаво друго не се двжи правилно. Надявам се с другата помпа да няма ядове!!! Благодаря ви колеги за съдействието!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги здравеите аз сам  савсем нов тук ,току що се регистрирах.      Ниакои може ли да подскаже каде точно се намира буксата за тест на а6 авант 2.5тди 1996 г.                                       Днес смениах уплатнениа на Г.Н.П. и не ми харесва как работи мотора.

 Как по точно става таиа центровка с Ваг КОМА.                                                                                              Благодариа на отзовалите се ПРЕДВАРИТЕЛНО  !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...