st0yk0 Публикувано 26 Август 2013 Доклад Share Публикувано 26 Август 2013 Здравейте колеги вчера докато си сменях радиатора се загледах в тръбата която идва от клапана на картерните газове и се съединява с входа на турбото. Каква му е функцията нещо като ЕГР ли пак за околната среда ли и така неотиват ли маслени пари от картера и клапаните в турбото и оттам да омаслява кулера. Какво ще стане ако сложа едно коляно от картера и капака и да затапя тази траба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rasing Solutions Публикувано 26 Август 2013 Доклад Share Публикувано 26 Август 2013 околна среда картерните газове да не отиват в атмосверата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 26 Август 2013 Доклад Share Публикувано 26 Август 2013 Затапването не е решение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
st0yk0 Публикувано 26 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 26 Август 2013 Ясно разбрах щото ако го изолирам няма каде да отидат тия газове а как да го разбера дали работи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaIk4o Публикувано 26 Август 2013 Доклад Share Публикувано 26 Август 2013 Ако е същото дето си мисля, значи палиш колата и ако пуши от него лекинко е работещ. Но картерна вентилация неработеща не знам дали има ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 27 Август 2013 Доклад Share Публикувано 27 Август 2013 До интеркулера не стигат. Задръстването се получава във всмукателния колектор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
st0yk0 Публикувано 27 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2013 Аз си като се замисля си стигат щото дърпа от филтъра и от този маркуч евентуално смасло минава през турбинката през гредотръбата под радиатора дето ми е изгнила и тогава в колектора а нагара му трябва да бъде от ЕГР-ра по мои расъждения Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 27 Август 2013 Доклад Share Публикувано 27 Август 2013 Сташна мизерия е това, ако минават от там маслата и другите гадости. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
obzor Публикувано 8 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2013 (Редактирано) И през входа на турбината и през кулера и през колекторите минават картерните газове.Ако го запушиш този маркуч ще увеличиш картерното налягане и ще ти избият семерингите.Ако го извадиш и го оставиш да си стърчи ще ти мирише на зла гад в купето.Решението е едно: Не променяй нищо по автомобила просто веднъж или два пъти годишно промивай всмукателната система за да премахнеш отлаганията по стените. На пазара се предлагат доста "химикали" за тази цел. П.П. Нагара от ЕГР-а е чак при всмукателния колектор. Редактирано 8 Ноември 2013 от obzor Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 8 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2013 още по доброто решение е изчистваш всмукателния колектор от гадостите затапваш ЕГР и забравяш ..картерните газове не са проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
st0yk0 Публикувано 8 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2013 Реших че много духа от клапана затова го измъкнах и запалих да ви кажа мога за си надуя гумата с това налягане от клапаните.Трябва да сменям гунички на клапаните ами ако трябва напасване на клапаните или не са центровани двата вала.Направо ме боли главата а дали да сменя и повдигачите защото като запаля се чуват за 3 секунди и после утихва маслото не е ново на 7к е.Центровката не мога да я проверя защото на отвора на маховика няма тапа и е малко ръждясал и не виждам белезите има само два прореза единия от които съвпада с прореза на разпределителния.А колата си върви доволно помпата ми не е с отлична центровка между червената и синята е.Дадоха ми идея как да намаля маслените капки които идват от картера със спирала капкоуловител която се слагала на ваз 2106. Незнам откаде да я захвана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 8 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2013 колега ,колкото и да духа ако не се губи маслото не се вкарваи в излишни разходи ,а повдига4ите щом не се чуват при загрял дивигател значи са добре и за гумичките на клапаните няма ли разход на масло не ги пипаи , губи ли се маслото и колко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
st0yk0 Публикувано 8 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2013 Масло си хапва но мисля че е нормално като чета от колегите и на мен толкова няма и литър между смените.Турбината я проверих има само радиален луфт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
obzor Публикувано 8 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2013 Ама това духане не е заради клапани или гумички на клапаните.....от сегментите е.Когато компресионните сегменти не са читави, тогава имаш повечко картерни газове. Но, както вече ти казаха...ако не пипа маслото не се филмирай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
st0yk0 Публикувано 8 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2013 Не си ме разбрал колега исках да разбера от къде е толкова налягането и изкарах тръбата от картера и махнах клапана от капака на клапаните.Запалих и разбрах че много духа и то само от клапаните.Иначе точно сега няма как да почна да я правя щото останах без работа но с удоволствие ще си я направя някой ден Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 8 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2013 много правилно го е написал колегата не се вкарваи във филми и разходи ...е пропускат малко повече газове сигментите ,но коя ли на тези километри не пропуска ...щом разхода на масло е малко караи сси колицата със здраве ,като започне много масло да се губи тогава го мисли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
st0yk0 Публикувано 8 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2013 добре колеги благодаря за успокоението Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване