Jump to content

За какво е тоя маркуч


st0yk0

Recommended Posts

Здравейте колеги вчера докато си сменях радиатора се загледах в тръбата която идва от клапана на картерните газове и се съединява с входа на турбото. Каква му е функцията нещо като ЕГР ли пак за околната среда ли и така неотиват ли маслени пари от картера и клапаните в турбото и оттам да омаслява кулера. Какво ще стане ако сложа едно коляно от картера и капака и да затапя тази траба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е същото дето си мисля, значи палиш колата и ако пуши от него лекинко е работещ. Но картерна вентилация неработеща не знам дали има ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си като се замисля си стигат щото дърпа от филтъра и от този маркуч евентуално смасло минава през турбинката през гредотръбата под радиатора дето ми е изгнила и тогава в колектора а нагара му трябва да бъде от ЕГР-ра по мои расъждения  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

И през входа на турбината и през кулера и през колекторите минават картерните газове.

Ако го запушиш този маркуч ще увеличиш картерното налягане и ще ти избият семерингите.

Ако го извадиш и го оставиш да си стърчи ще ти мирише на зла гад в купето.

Решението е едно: Не променяй нищо по автомобила просто веднъж или два пъти годишно промивай всмукателната система за да премахнеш отлаганията по стените. На пазара се предлагат доста "химикали" за тази цел.

 

П.П. Нагара от ЕГР-а е чак при всмукателния колектор.

Редактирано от obzor
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

още по доброто решение е изчистваш всмукателния колектор от гадостите затапваш ЕГР и забравяш ..картерните газове не са проблем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших че много духа от клапана затова го измъкнах и запалих :unsure: да ви кажа мога за си надуя гумата с това налягане от клапаните.Трябва да сменям гунички на клапаните ами ако трябва напасване на клапаните или не са центровани двата вала.Направо ме боли главата а дали да сменя и повдигачите защото като запаля се чуват за 3 секунди и после утихва маслото не е ново на 7к е.Центровката не мога да я проверя защото на отвора на маховика няма тапа и е малко ръждясал и не виждам белезите има само два прореза единия от които съвпада с прореза на разпределителния.А колата си върви доволно помпата ми не е с отлична центровка между червената и синята е.Дадоха ми идея как да намаля маслените капки които идват от картера със спирала капкоуловител която се слагала на ваз 2106. :steinigung: Незнам откаде да я захвана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ,колкото и да духа ако не се губи маслото не се вкарваи в излишни разходи ,а повдига4ите щом не се чуват при загрял дивигател значи са добре и за гумичките на клапаните няма ли разход на масло не ги пипаи , губи ли се маслото и колко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масло си хапва но мисля че е нормално като чета от колегите и на мен толкова няма и литър между смените.Турбината я проверих има само радиален луфт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама това духане не е заради клапани или гумички на клапаните.....от сегментите е.

Когато компресионните сегменти не са читави, тогава имаш повечко картерни газове. Но, както вече ти казаха...ако не пипа маслото не се филмирай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си ме разбрал колега исках да разбера от къде е толкова налягането и изкарах тръбата от картера и махнах клапана от капака на клапаните.Запалих и разбрах че много духа и то само от клапаните.Иначе точно сега няма как да почна да я правя щото останах без работа но с удоволствие ще си я направя някой ден :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много правилно го е написал колегата  не се вкарваи във филми и разходи ...е пропускат малко повече газове сигментите ,но коя ли на тези километри не пропуска ...щом разхода на масло е малко караи сси колицата със здраве ,като започне много масло да се губи тогава го мисли

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...