AudiA3! Публикувано 2 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2013 (Редактирано) Здравейте колеги , проблема ми е следния , когато колата е загряла пали трудно , а при студен дигател от рас . Колатата е 1999г Редактирано 2 Септември 2013 от AudiA3! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emzo Публикувано 2 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2013 Ремонт на стартер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vioza Публикувано 2 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2013 това е фабричен "дефект",ако така може да се изразя.Общо взето се решава по два начина:1.С чип2.Промяна на настройката за типа скоростна кутия чрез Vag-Com- от ръчна на автоматична и проблема изчезва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darknessevil Публикувано 2 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2013 С две думи, ако откачиш кабела на топлинния датчик на радиатора би трябвало да запали от раз и на топъл двигател. Тествано на Октавия 1.9тди - пали от четвърт. С повече думи, когато е топла компютърът не успява да изчисли необходимото количество гориво, което е нужно да се впръска за дадената температура и съответно на кое завъртане на стартера да започне да подава гориво ... това е от каквото съм прочел по форумите - не претендирам за 100% сигурност, че това е твоя случай. Наистина е често срещан, но пък мисля, че и една диагностика няма да е излишна. Прочети и прецени след това дали искаш чип или смяна на режима на кутията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pegere Публикувано 2 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2013 darknessevilКъде е този датчик на А4 1,9 110 AFN,та да го откача и аз да пробвамТова със чипа и смяна на режима на кутията са големи филмиВсичко идва от лоши акомулатори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freaky Публикувано 2 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2013 акУмулатори*, Решенията са чип, а може и без да ти надуват колата да го оправят, ама така или иначе ще даваш пари.. другия е промяна на автоматична ск. кутия което изобщо не е препоръчително. П.П. Не дай си боже да попаднеш на такива псевдо разбирачи(майстори) като emzo. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiA3! Публикувано 2 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2013 С две думи, ако откачиш кабела на топлинния датчик на радиатора би трябвало да запали от раз и на топъл двигател. Тествано на Октавия 1.9тди - пали от четвърт. С повече думи, когато е топла компютърът не успява да изчисли необходимото количество гориво, което е нужно да се впръска за дадената температура и съответно на кое завъртане на стартера да започне да подава гориво ... това е от каквото съм прочел по форумите - не претендирам за 100% сигурност, че това е твоя случай. Наистина е често срещан, но пък мисля, че и една диагностика няма да е излишна. Прочети и прецени след това дали искаш чип или смяна на режима на кутията.Ами колега на диагностика като я закарах нищо не излизаше като я купувах , ако може да ми кажеш , къде се намира точно този датчик . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emzo Публикувано 3 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2013 акУмулатори*, Решенията са чип, а може и без да ти надуват колата да го оправят, ама така или иначе ще даваш пари.. другия е промяна на автоматична ск. кутия което изобщо не е препоръчително. П.П. Не дай си боже да попаднеш на такива псевдо разбирачи(майстори) като emzo. https://sites.google.com/site/vagecumap/hot-start-fix Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darknessevil Публикувано 3 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2013 (Редактирано) Въпросният датчик се намираше отдолу на радиатора. За съжаление колата не е при мен, за да каже къде точно, но помня че без подкартерната кора се достигаше с ръка под бронята. Става въпрос за AHF двигател на Октавия П.п.: С малко помощ от vw форума: "Вдясно на двигателя има пластмасов или метален тройник. Датчика е отзад на тройника, под вакуум помпата !" Съответно и тук става на въпрос за AHF. При колегата с AFN трябва да е същото. Поне според ЕТКА - в долната част на радиатора (би трябвало да е от към шофьора) има един тройник и на него има закачен датчик. Редактирано 3 Септември 2013 от darknessevil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiA3! Публикувано 3 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 3 Септември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Благодаря много ! Редактирано 4 Септември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darknessevil Публикувано 3 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2013 Колега, кажи дали е имало някакъв ефект това с датчика при теб. Обяснявах по спомен от Октавията и схемите от ЕТКА. Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiA3! Публикувано 3 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 3 Септември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Ще кажа на мен рядко ми го прави това , събота ще гледам да го откача и ще кажа. Редактирано 4 Септември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiA3! Публикувано 14 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 14 Септември 2013 Колега, кажи дали е имало някакъв ефект това с датчика при теб. Обяснявах по спомен от Октавията и схемите от ЕТКА. Поздрави! Колега , пробвах ама там има три татчика , и трите ги вадих ама не става пак пали така . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване