Dydli Публикувано 17 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2006 Здравеите на всички! Решил съм да стана горд собственик на AUDI,но от два дни не мога да спя-влезна ми мухата...Харесал съм една 100-ца 1994г 2.0 16v с газов инжекцион.Колата ми харесва като цяло-има добър вид и двигателя работи добре на газ,но като мине на бензин работата му става по-неравномерна и оборотите леко падат,може би от 1000 на 950..Същото става и като включа климатроника...Въпроса ми към вас,ужажаеми,е:това може ли да се окаже сериозен проблем и какво трябва да направя за да го избегна?Има хора които казват че вероятно има запушени дюзи и тъй като е механична инжекция нямат отпушване- така ли е ? Другото което чувам и ме смущава е, че такива коли са с много голям пробег и е възможно да е издухан двигателя..! Ще съм благодарен за всяко ваше мнение и съвет, които бихте ми дали за да избегна възможно крушение... Мисля утре да минавам на елкон макар че не знам дали ще е достатъчно ....Ако някой има опит в тези неща нека да помага-все пак сте получите нов член за братството Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido-audi Публикувано 17 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2006 Нищо им няма на дюзите поразровисе из форума и ще разбереш доста за проблемите с оборотите и от какво могат да се получат.Като цяло аудито е хубаво(по принцип)такаче скачай в него и газ.Няма неизличим проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Ripper Публикувано 17 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2006 Няма неизличим проблем.Е, нали няма ти да плащаш за ремонти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 17 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2006 Щом накъсва на бензин може да са си баш дози, дебитомер или ламбада/ламбда/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 17 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2006 За мен точно този 2.0 16V не е добро решение.... Но може просто моите разбирания/виждания да са различни или просто тази 100ца с такъв мотор, която карах да е била нещо хилава и за това да не е вървяла. А ако си помисля, че можеше и да е на газ.... А в една тема в главният форум виждам, че има и други колеги, които споделят моите виждания, та обърни внимание, а най-добре покарай 5-10км и прецени сам! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido-audi Публикувано 17 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2006 Е, нали няма ти да плащаш за ремонти Ми дай данеси копуваме стари автомобили че няма кой даим плаща ремонтите.Колегата говори за менене на оборотите на празен ход за което вече доста се писа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 17 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2006 И още един съвет, преди да решиш дали една кола върви, се качи и на друга, особено ако не си имал кола от сходен клас преди това. Защото усещането, е че много върви, докато не ти попадне друга подобна и не разбереш, че си в грешка. Пробвай повечко коли, преди да купиш една определена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dydli Публикувано 17 Септември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 17 Септември 2006 Мерси за съветите,ще си помисля тази нощ -Все пак не разбрах има ли начин да разбера дали е издухан двигателя,щото колата е от автокъща и е без номера-няма как да я покарам 5-10км...Един от колегите каза че не одобрява двигателя- има ли и други на това мнение? Благодаря на всички които се включиха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 17 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2006 Е тука не опира до кой кво харесва/имаме си такава тема/ не съм много наясно как става кондиката как става покупката от автокъщи, но има начин да разбереш кое и как, точиш маслото наливаш ново и мериш компресия, а без да и врътнеш кръгче не виждам как и кво можеш да разбереш аз така кола на слух не бих купил, ако ще златна да е. Но все пак ти си решаваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 18 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2006 Колега, не е хубава тая работа, макари че аз купих моята така, без да съм я карал по шосе, само едно кръгче и врътнах в квартала, поне да чуя тропа ли нещо. Но задължително я карах на оглед/диагностика в сервиз, от където ми я преслушаха и казаха, че нямат особени забележки. Така се и оказа за мой късмет (поне до сега), е като изключим предницата. Но не разчитай на тая, по-добре мини на обстоен преглед, или помоли някой от знаещите колеги да дойде с теб. Освен това, има една много дълга тема на колегата Verter, как да си избираме кола. Прочети я внимателно, макари да има неща, които трудно би могъл да осъществиш, има и много полезни съвети. И пак казвам, пробвай поне 2 аналогични коли и тогава срявнявай.Ако решиш все пак да я купуваш, накарай продавача да ти извади временни номера (около 30лв.) и я покарай, в противен случай бягай далече, най-вероятно и предстои сериооооозен ремонт. А трудно се прави такъв, непосредствено след като си се бръкнал за покупката и и всичко около нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dydli Публикувано 18 Септември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 18 Септември 2006 Оказа се, че не е работило моторчето за празни обороти-смениха го и сега би трябвало да са наред нещата.. Колега RossN ,мерси за съвета с временните номера-ще се пробвам да видя как ще стане!!Един майстор ми каза,че може да замери компресията ,но колкото да ми каже дали има разлика в цилиндрите-все пак било някакъв показател. Ами това е засега,утре продължавам с проучванията...Не отказвам и други добронамерени съвети,така че давайте... Айде със здраве и умната Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido-audi Публикувано 18 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2006 Колега нали ти казах дасе поразровиш из форума затова моторче има цели фермани.Като ти разправя някой майстор нещо поне да си сигурен че неси измисля.Че да не вземе утре да ти смени дюзите.Айде със здраве и успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HITMAN Публикувано 19 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2006 Оказа се, че не е работило моторчето за празни обороти-смениха го и сега би трябвало да са наред нещата.. Колега RossN ,мерси за съвета с временните номера-ще се пробвам да видя как ще стане!!Един майстор ми каза,че може да замери компресията ,но колкото да ми каже дали има разлика в цилиндрите-все пак било някакъв показател. Ами това е засега,утре продължавам с проучванията...Не отказвам и други добронамерени съвети,така че давайте... Айде със здраве и умната Звъниш на пътна помощ, плащаш си 30 кинта да ти закарат колата до сервиза и гледаш. Може да звъннеш и на deliveryman от форума тук и да си запишеш час за преглед на колата в аутотехника - прегледа се казва "продажба" и струваше май 50 лева само. Така бих направил поне аз. Задължително смяна на масло преди да мериш компресия.http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=6559 - виж това предполагам, че ще ти е от полза Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dydli Публикувано 19 Септември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 19 Септември 2006 (Редактирано) HITMAN,мерси за съвета,но забравих да кажа,че съм от Пловдив и няма как да стигна до deliveryman иначе с удоволствие бих се доверил на човек от форума Дано не ви прозвучи еретично ,но днес ми изпадна една оферта за Омега 2.5 ТД с двигател бмв,в много добро състояние 96г-някой има ли впечатления от подобна машина?Един приятел без интернет се интересува живо от подобен автомобил и реших да ви попитам от негово име тъй като виждам доста компетентни хора тук А 100-цата която гледам продължава да не работи добре на бензин въпреки смяната на моторчето за празни обороти Редактирано 19 Септември 2006 от Dydli Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobby Публикувано 20 Септември 2006 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2006 Да ти кажа, че този мотор трябва да е много добре гледа, за да не ти прави проблеми, а такива са рядкост! Имахме такъв мотор, и докато го оправиме бая зор видяхме, с тези обороти! Както и да е, както ти казах, сменяш масло, и тогава го гледаш. Колкото до това, че падат оборотите, на бензин е напълно нормално, още по-нормално е да падат оборотите след като компросера се включи, също като въртиш волана, пак се менят оборотите, като пуснеш фарове също....друг е въпроса ако мотора не работи спокойно. Според мен, ако искаш 100ца, погледни 2.3 мотора.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване