Jump to content

Проблем с парното /не духа горещо/


Morskiq222

Recommended Posts

Привет колеги и аз съм със същия проблем температурата на водата показва на 90 а парното е много много слабо а на шофорската страна духа само студено колата е ауди а4 1.8 адр

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а и забравих да спомена и за дунапрените когато пускам парното или климатика няма значение излизат на парчета май и те са се отишли ще пречили това за работата на парното 



v7f1.jpg

 

накрая май ше направа е така хем и по евтино дори :D

:D  ако не се оправят нещата май и аз ще трябва да туря една газова печка в колата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Цитиране на предходен пост!

дунапрени и на мен излязоха, трябва ли да се сваля цялото табло за тези клапи и с какво се лепят за да не изгорят пак,и колко горе долу излиза един такъв ремонт за София

четох някъде че се виждали като се свали жабката но при мен май не е точно така 1.8ADR

post-83004-0-13562800-1388075640_thumb.jpost-83004-0-49056300-1388075675_thumb.j

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапи или радиатор. Няма как да разбереш докато не свалиш таблото. Ако ти е духало дунапренчета са клапи на 100% ако не - радиатора е запушен. За София не знам но в Пазарджик за цялата процедура е около 100лв. сваляне на табло претапициране на клапи и монташ на всичко (ако радиаторчето е здраво, ако не + цената на радиатора около 40лв.)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте колеги  :eusa_angel: До днес и аз страдах с това парно  :eusa_wall:  !!! До като карам духа някакво топло но като спря на място почва да духа хладно  :buhu:   Смених термостата , но уви без никакъв резултат същата история , а маркучите за радиаторчето са топли горят аз парно нямам  :icon_cry:  Днес реших да промия радиаторчето на парното  :rock:  Промих го няколко пъти с маркуча от чешмата първо на едната страна после обратно , но само с вода без никакви добавки просто за проба и резултатът вече е на лице  :heiss:  Имам парно даже ръката като си сложа на въздуховодите си е бая топло даже гори  :sporty:  Дано съм ви помогнал    А4 ТДИ 110  :zustimm: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги имам Ауди а4 ТДИ 110 коня и никакво парно както изглежда и много от колегите писали тука и моите маркучи са топли и явно и аз трябва да промия радиаторчето само искам да попитам дали трябва да го сваля или може и да не го свалям и ако не може без сваляне да опишете по-подробно операцията.Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от скоро и аз съм така колеги

да спомена само че водния радиатор е чисто нов на нема и 2 месеца

прави ми впечатление че понякога когато я изфорсирам няколко пъти и хоп топлото идва и си стои примерно целия ден докато ползвам колата

и на другия пак няма никой

къде да търся проблема тея клапи за които всички говорят или към нещо друго

 

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги имам Ауди а4 ТДИ 110 коня и никакво парно както изглежда и много от колегите писали тука и моите маркучи са топли и явно и аз трябва да промия радиаторчето само искам да попитам дали трябва да го сваля или може и да не го свалям и ако не може без сваляне да опишете по-подробно операцията.Благодаря предварително!

Колега аз лично моето не го свалях , но го правих просто за проба по следният начин . Откачи двата маркуча от скобите дето влизат към радиаторчето след това с не много големи усилия ги извади просто бъди внимателен при ваденето и след това си намери 1 свободен маркуч за да влезе в едната тръба та да не оплескаш всичко с вода просто малко по дълъг и другият маркуч го вкарваш в другата тръба и пускаш водата от чешмата.После сменяш местата на маркучите и така правиш де да знам колкото предцениш но поне 6 пъти за по 2 или 3 мин. После закачаш маркучите , палиш , доливаш антифриз и обезвъздушаваш и дано имаш късмет да дойде топлото :) Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от скоро и аз съм така колеги

да спомена само че водния радиатор е чисто нов на нема и 2 месеца

прави ми впечатление че понякога когато я изфорсирам няколко пъти и хоп топлото идва и си стои примерно целия ден докато ползвам колата

и на другия пак няма никой

къде да търся проблема тея клапи за които всички говорят или към нещо друго

 

поздрави

Аз лично залагам на лошо обезвъздушаване!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...