fallS-intriga Публикувано 12 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2013 Привет колеги и аз съм със същия проблем температурата на водата показва на 90 а парното е много много слабо а на шофорската страна духа само студено колата е ауди а4 1.8 адр Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bivolan Публикувано 12 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2013 Радиатора ти е запушен частично и антифриза не циркулира през пълния му обем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 12 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2013 абсолютно верно,една промивка с вода и въздух правят чудеса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fallS-intriga Публикувано 13 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2013 а и забравих да спомена и за дунапрените когато пускам парното или климатика няма значение излизат на парчета май и те са се отишли ще пречили това за работата на парното накрая май ше направа е така хем и по евтино дори ако не се оправят нещата май и аз ще трябва да туря една газова печка в колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho76 Публикувано 26 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!дунапрени и на мен излязоха, трябва ли да се сваля цялото табло за тези клапи и с какво се лепят за да не изгорят пак,и колко горе долу излиза един такъв ремонт за Софиячетох някъде че се виждали като се свали жабката но при мен май не е точно така 1.8ADR Редактирано 28 Декември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
L4m3rch3 Публикувано 26 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2013 Клапи или радиатор. Няма как да разбереш докато не свалиш таблото. Ако ти е духало дунапренчета са клапи на 100% ако не - радиатора е запушен. За София не знам но в Пазарджик за цялата процедура е около 100лв. сваляне на табло претапициране на клапи и монташ на всичко (ако радиаторчето е здраво, ако не + цената на радиатора около 40лв.) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaskotrenev Публикувано 10 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2014 Здравейте колеги До днес и аз страдах с това парно !!! До като карам духа някакво топло но като спря на място почва да духа хладно Смених термостата , но уви без никакъв резултат същата история , а маркучите за радиаторчето са топли горят аз парно нямам Днес реших да промия радиаторчето на парното Промих го няколко пъти с маркуча от чешмата първо на едната страна после обратно , но само с вода без никакви добавки просто за проба и резултатът вече е на лице Имам парно даже ръката като си сложа на въздуховодите си е бая топло даже гори Дано съм ви помогнал А4 ТДИ 110 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ruci Публикувано 10 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2014 Здравейте колеги имам Ауди а4 ТДИ 110 коня и никакво парно както изглежда и много от колегите писали тука и моите маркучи са топли и явно и аз трябва да промия радиаторчето само искам да попитам дали трябва да го сваля или може и да не го свалям и ако не може без сваляне да опишете по-подробно операцията.Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
c2h5oh Публикувано 10 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2014 от скоро и аз съм така колегида спомена само че водния радиатор е чисто нов на нема и 2 месецаправи ми впечатление че понякога когато я изфорсирам няколко пъти и хоп топлото идва и си стои примерно целия ден докато ползвам колатаи на другия пак няма никойкъде да търся проблема тея клапи за които всички говорят или към нещо друго поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaskotrenev Публикувано 10 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2014 Здравейте колеги имам Ауди а4 ТДИ 110 коня и никакво парно както изглежда и много от колегите писали тука и моите маркучи са топли и явно и аз трябва да промия радиаторчето само искам да попитам дали трябва да го сваля или може и да не го свалям и ако не може без сваляне да опишете по-подробно операцията.Благодаря предварително!Колега аз лично моето не го свалях , но го правих просто за проба по следният начин . Откачи двата маркуча от скобите дето влизат към радиаторчето след това с не много големи усилия ги извади просто бъди внимателен при ваденето и след това си намери 1 свободен маркуч за да влезе в едната тръба та да не оплескаш всичко с вода просто малко по дълъг и другият маркуч го вкарваш в другата тръба и пускаш водата от чешмата.После сменяш местата на маркучите и така правиш де да знам колкото предцениш но поне 6 пъти за по 2 или 3 мин. После закачаш маркучите , палиш , доливаш антифриз и обезвъздушаваш и дано имаш късмет да дойде топлото Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bivolan Публикувано 13 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2014 от скоро и аз съм така колегида спомена само че водния радиатор е чисто нов на нема и 2 месецаправи ми впечатление че понякога когато я изфорсирам няколко пъти и хоп топлото идва и си стои примерно целия ден докато ползвам колатаи на другия пак няма никойкъде да търся проблема тея клапи за които всички говорят или към нещо друго поздравиАз лично залагам на лошо обезвъздушаване! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pegere Публикувано 13 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2014 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=155043 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване