dr-niki Публикувано 9 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2013 От известно време ми прави впечатление че перката за охлаждане на водната помпа постоянно работи и при студен и при загрял двигател.Това нормално ли е или имам някакъв проблем?Питам защото на дълъг път и включен климатик на топло стрелката за температурата на таблото пада на 80 градуса, когато климатика е включен на студено заковава на 90 градуса.Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 9 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2013 Нещо май бъркаш понятията. Ти говориш за виско перката която се върти винаги когато мотора работи. Когато е студен мотора се върти с по ниски обороти тоест силикона вътре в перката е свит и тя приплъзва. В това положение перкат може да се спре и с ръка. Когато мотора загрее и температурата се покачи повече, силикона в перката се разширява и перката започва да се върти с почти с оборотите на мотора. Тогава е трудно да се спре перката с ръка. Силикона в перката играе рола на съединител и се влияе от температурата. Когато всичко е наред така работи перката. Когато си замине виското и при студен и при топъл мотор се върти все с по ниски обороти. В твоя случай е нормално да се върти когато запалиш.За падането на температурата според мен е виновен термостата. Заседнал е отворен и при включване на климатика ти отнема издухвайки топлината от малкото радиаторче на парното (когато си го дал да духа топло) и допълнително перката на климатика охлажда принудително водния радиатор и от там температурата на охладителната течност пада. Ако при такова положение спреш и угасиш колата за 5 мин и след това я запалиш и температурата е достигнала 90С и след като тръгнеш да я караш отново спадне на 80, 70 - смяна на термостат.Дано да съм бил полезен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 10 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2013 Leo е прав смени си термостата и ще кове 90 гр, виско перката си е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostov82 Публикувано 11 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2013 И аз мисля че си за нов Термостат.Аз моя на скоро го смених защото температурата ми постоянно се менеша ту 70 после 80 пак 70 после 90,сега за 5 мин си заковава на 90 и не мърда от там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dr-niki Публикувано 11 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2013 Благодаря на всички ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване