Чарли Публикувано 10 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2013 Здравейте,имам въпросното окачване от 1 година Това е примерно изображение,но на реално погледнато са си същите,нямат ражда по тях.Купувани са чисто нови за около 550 лева мисля бяха.Търся да ги сменя,защото ми е ниска и ми прави проблеми,на точно 2 пръста е от калника до гумата.Търся си подобаващо окачване,може да се навия и само на амортисиорите,без пружини,старите си ми стоят,но ще изчакам да видя какво може да предложите,поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audifanatic Публикувано 10 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2013 Това от снимката не е ли регулируемо окачване ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 10 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2013 и аз съм навитак да бартеросам стандартното ми за Амбишън ако някой желае. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чарли Публикувано 10 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2013 Да,прощавайте,забравих да напиша,окачването е НЕреголируемо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavelsst Публикувано 10 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2013 Значи не си постнал правилната снимка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чарли Публикувано 10 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2013 Това е примерна снимка,самите койловъри изглеждат по същият начин,едно към едно са и пружините... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venksta Публикувано 11 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2013 Идея си нямам от коли.. някой може ли да ми обясни по технически плюсовете и минусите на спортното окачване и регулирането на височината ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чарли Публикувано 11 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2013 >Минуси на спортното окачване:Понякога е прекалено ниско и закача колата на места,но ако знаеш как да караш кола с подобно окачване,няма да имаш проблеми.Другото което е,че е твърда возията,но пак ако ти допада няма да има проблеми с това.Другият минус на това окачване е,че не е реголируемо...>Плюсовете са:Колата е много стабилна в завоите и има добра визия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 11 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2013 (Редактирано) @ЧарлиЧудя се още колко пъти ще напишеш регУлируемо (регУлирам, а не реголирам) с О и обикновеНо (обикновен, а не обикновенен!) с двойно Н в иначе доста грамотните ти постове!?@venksta:Спортното окачване е по-ниско, твърдо и като цяло некомфортно. За сметка на това подобрява аеродинамиката и най-вече държи автомобила стабилен в завои и при висока скорост! Реакцията в завой се подобрява, чувството за стабилност се повишава. Редактирано 11 Октомври 2013 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P.Krenev Публикувано 17 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2013 Аз искам да сменя оригиналното окачване със спортно,някой ако е навит да драска лс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NxXxTy Публикувано 18 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2013 навит съм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чарли Публикувано 18 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2013 Кой за какво е навит,не разбрах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gecata Публикувано 19 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2013 Оригиналното окачване с какъв код е, някой знае ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P.Krenev Публикувано 20 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2013 Колеги нялой ако е навит да направим бартер да пише на лс моето е оригиналното искам да си кача спортно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване