Jump to content

Пак започна да гори бушона на бензиновата помпа - А4 1.8 125к.с.


pepy86_a4

Recommended Posts

Започва да става интересно

Остава ти едно единствено решение

Намираш от някъде мощен амперметър...примерно над 50 Ампера и го свързваш последователно след бушона тоест намираш изходния проводник от бушона, прерязваш го и свързваш двата края на амперметъра към двата края на проводника .....подкарваш колата и чакаш да изгори бушона като следиш показанията на уреда. Да кажем, че бушона е гръмнал при 15 ампера товар. След това махаш уреда, спояваш си проводника и го изолираш. След това прекъсваш същия проводник възможно най-близко до бензиновата помпа и пак залагаш уреда и пак караш и следиш показанията. Ако бушона гръмне пак при същите стойности....значи си голям карък и истината е че и тази помпа е гръмнала. Но ако има промяна в показанията.......търси проблема в инсталацията. Тоест ако при втория опит бушона гръмне а уреда не е надвишил 5 ампера.......значи проблемът не е в помпата.

Заигравка си е но май не ти остава друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лошото колега е че сам това няма как да го свърша , защото определено съм изключително некомпетентен в тази област !

Но каква е логиката да го правя това след като предния жичкаджия ми прекара изцяло нови кабели от помпата до бушона? :blush:

Редактирано от pepy86_a4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предния жичкаджия едва ли го е правил това с уреда......поне щеше да ти каже че проблема НЕ е или Е в помпата. А ти защо мислиш че ако към бушона има още някакъв консуматор то той ще е свързан на кабела.....я си представи че е свързан някъде в бушонното табло :excl:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нз колега може и да си прав ! Ми ще трябва да намеря човек технически грамотен и подобен ампер метър и да тестваме. Не мога да си обясня две неща само. 1-вото е защо в самото начало когато купих колата не ми правеше този проблем с бушоните. Общо взето проблема стана да кажем половин година след монтажа на газовия инжекцион ..... но пак доста време крарах без никакви проблеми. Никой не ми е бутал колата по каквито и да е причини. Тва е доста странно! И 2-рото нещо което се чудя е: АКо случайно проблема е пак от помпата.......тая пуста помпа не трябва ли просто да спре да работи , защо ще гори бушона???  И дали няма няква друга причина да ги карая тия помпи да се скапват така? Нещо в резервара....боклуци ли ....нз какво вече и аз.

Тая мойта кола ще влезе в истоярията сигурното с този мистериозен проблем................. :2gunsfiring_v1:

Редактирано от pepy86_a4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...

Темата е доста стара , но имах същия проблем , седмица мъки, смяна на 2 помпи, над 20 предпазителя изгорели, смяна на филтъра за горивото /под десния подкалник/ преглеждане на вакуум регулатора на рейката, не иска и не иска, върви две три минути и от раз вдига над 20 ампера и гори бушона, и така всичко се оказа от капачката на резервоара, не пуска въздух в резервоара - затлачена, и в резервоара се получава доста голям вакуум, та ако някой има такъв проблем да си види капачката на резервоара дали пуска въздух към резервоара 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност проблема не е в самата капачка на резервоара (тя трябва да затваря плътно), а във вентилацията на резервоара - запушен канистърен филтър, някое клапанче, сгънат маркуч и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здравейте, имам същия модел А4 B5. Преди 2 дни ми изгоря бушона на бензиновата помпа ненадейно. От тогава до днес изгоряха 4. Къде да търся решение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има вероятност бушона да гори поради това че бензиновата помпа е започнала да дърпа повече ток. Това става когато горивния филтър не е сменян дълго време и е почти запушен. Тогава бензиновата помпа се натоварва повече да помпи горивото през него, грее и дърпа повече ток. Скоро след това изгаря и тя. Не трябва да се чака до тогава, защото тя е значително по-скъпа от едно бушонче.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...