obzor Публикувано 1 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 Започва да става интересноОстава ти едно единствено решениеНамираш от някъде мощен амперметър...примерно над 50 Ампера и го свързваш последователно след бушона тоест намираш изходния проводник от бушона, прерязваш го и свързваш двата края на амперметъра към двата края на проводника .....подкарваш колата и чакаш да изгори бушона като следиш показанията на уреда. Да кажем, че бушона е гръмнал при 15 ампера товар. След това махаш уреда, спояваш си проводника и го изолираш. След това прекъсваш същия проводник възможно най-близко до бензиновата помпа и пак залагаш уреда и пак караш и следиш показанията. Ако бушона гръмне пак при същите стойности....значи си голям карък и истината е че и тази помпа е гръмнала. Но ако има промяна в показанията.......търси проблема в инсталацията. Тоест ако при втория опит бушона гръмне а уреда не е надвишил 5 ампера.......значи проблемът не е в помпата.Заигравка си е но май не ти остава друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepy86_a4 Публикувано 1 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 (Редактирано) лошото колега е че сам това няма как да го свърша , защото определено съм изключително некомпетентен в тази област !Но каква е логиката да го правя това след като предния жичкаджия ми прекара изцяло нови кабели от помпата до бушона? Редактирано 1 Ноември 2013 от pepy86_a4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
obzor Публикувано 1 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 Предния жичкаджия едва ли го е правил това с уреда......поне щеше да ти каже че проблема НЕ е или Е в помпата. А ти защо мислиш че ако към бушона има още някакъв консуматор то той ще е свързан на кабела.....я си представи че е свързан някъде в бушонното табло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepy86_a4 Публикувано 1 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 (Редактирано) нз колега може и да си прав ! Ми ще трябва да намеря човек технически грамотен и подобен ампер метър и да тестваме. Не мога да си обясня две неща само. 1-вото е защо в самото начало когато купих колата не ми правеше този проблем с бушоните. Общо взето проблема стана да кажем половин година след монтажа на газовия инжекцион ..... но пак доста време крарах без никакви проблеми. Никой не ми е бутал колата по каквито и да е причини. Тва е доста странно! И 2-рото нещо което се чудя е: АКо случайно проблема е пак от помпата.......тая пуста помпа не трябва ли просто да спре да работи , защо ще гори бушона??? И дали няма няква друга причина да ги карая тия помпи да се скапват така? Нещо в резервара....боклуци ли ....нз какво вече и аз.Тая мойта кола ще влезе в истоярията сигурното с този мистериозен проблем................. Редактирано 1 Ноември 2013 от pepy86_a4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petkovpl Публикувано 30 Април 2018 Доклад Share Публикувано 30 Април 2018 Темата е доста стара , но имах същия проблем , седмица мъки, смяна на 2 помпи, над 20 предпазителя изгорели, смяна на филтъра за горивото /под десния подкалник/ преглеждане на вакуум регулатора на рейката, не иска и не иска, върви две три минути и от раз вдига над 20 ампера и гори бушона, и така всичко се оказа от капачката на резервоара, не пуска въздух в резервоара - затлачена, и в резервоара се получава доста голям вакуум, та ако някой има такъв проблем да си види капачката на резервоара дали пуска въздух към резервоара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 30 Април 2018 Доклад Share Публикувано 30 Април 2018 Всъщност проблема не е в самата капачка на резервоара (тя трябва да затваря плътно), а във вентилацията на резервоара - запушен канистърен филтър, някое клапанче, сгънат маркуч и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanhoebg Публикувано 5 Август 2020 Доклад Share Публикувано 5 Август 2020 Здравейте, имам същия модел А4 B5. Преди 2 дни ми изгоря бушона на бензиновата помпа ненадейно. От тогава до днес изгоряха 4. Къде да търся решение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 5 Август 2020 Доклад Share Публикувано 5 Август 2020 (Редактирано) Има вероятност бушона да гори поради това че бензиновата помпа е започнала да дърпа повече ток. Това става когато горивния филтър не е сменян дълго време и е почти запушен. Тогава бензиновата помпа се натоварва повече да помпи горивото през него, грее и дърпа повече ток. Скоро след това изгаря и тя. Не трябва да се чака до тогава, защото тя е значително по-скъпа от едно бушонче. Редактирано 5 Август 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване