cecko5979 Публикувано 4 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2013 Здравейте колеги,имам едно питане колата от заглавието набира много бавно след 110-120 та въпроса ми е може ли това да е от центровката защото в момента е зацепена с един зъб напред,не влиза в аварийен режим просто набира бавно.Предварително благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rasing Solutions Публикувано 4 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2013 трябва да се закачим с тестера за да разберем иначе няма как. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 4 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2013 един зъб напред,няма достатъчно компресия,тоест ,клапаните отварят по рано ,не карай така колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecko5979 Публикувано 4 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2013 (Редактирано) колега buzzi колата няма ли да пали трудно ако няма компресия а аз такъв проблем нямам карам така от извесно време това зацепване ми го направи един майстор който ми сменя повдигачите каза ми като прекарам ремъка на фабричните белези и колата не пали затова съм я зацепил с един зъб напред,но възникна проблема с набирането и не искам той да ми бара повече колата защото може и по-зле да стане Редактирано 4 Ноември 2013 от cecko5979 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 4 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2013 една проверка на всичко правено по колата няма да е зле,не е задължително да пали по лошо колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 4 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2013 То може да 1 зъб напред само на нафтовата помпа. Може клапаните да са си на място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 4 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2013 При мен всичко си е зацепено както трябва ,пали от 1/4 и при -10,но и при мен има някво бавно набиране след 100 /120 все 1 дърпам още 1 кола...,ще следя с интерес Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecko5979 Публикувано 4 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2013 утре най-вероятно ще се прави като има развитие ще пиша да се знае какво е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 4 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2013 При мен всичко си е зацепено както трябва ,пали от 1/4 и при -10,но и при мен има някво бавно набиране след 100 /120 все 1 дърпам още 1 кола...,ще следя с интересПровери дебитомера, можеш да откачиш буксата и ако върви пак така, значи е за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 4 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2013 Проверявал съм го,чисто нов си е,без него колата още повече се спъва... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4oki11 Публикувано 8 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2013 Колега, при мене имаше същия проблем, плюс чернилка от отзад и от много. За чернилката се оказа пробит интеркулер, но въпреки, че чернилката изчезна, колата пак набираше тромаво и бавно, а след 100-120 ... мъка. Оказаха се прецакани гарнитури на колекторите. Не разбирам много, но може да ги провериш поне. Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 8 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2013 И аз попушвам и вече от 4-5 места ми казаха да си проверя да не смуче малко въздух отнякъде ... Май ще се ходи при Пепката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecko5979 Публикувано 8 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2013 колеги в неделя ще я правя за въздух не е проверил съм турбопътищата и колера здрави са пушеци аз нямам в неделч ще пиша какво е станало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecko5979 Публикувано 10 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2013 здравейте колеги колата е направена,проблема беше точно в зацепването на ангренажния ремък помпата беше с един зъб напред презацепих ремъка и всичко си дойде на мястото колата сега върви както трябва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване