Jump to content

Подлежи ли на ремонт? (тръби към радиатор/парно - Ауди Б4/1995)


Tropcho

Recommended Posts

Здравейте Колеги,

Интересувам се, дали подлежат на ремонт връзките към радиатора на парното от маркучите на охладителната система. Прилагам снимков материал, че не съм много сигурен дали го описвам точно.

 

post-8731-0-86336500-1384013390_thumb.jp

post-8731-0-45535000-1384013408_thumb.jp

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много са ти изгорели тръбичките ,това са изводите на радиаторчето на парното, за временно, може да махнеш гумения тампон, или да го набиеш на вътре и да вкараш малко по навътре маркуча и да го притегнеш, но най-вероятно в най скоро време тръбата отново ще се счупи, най-правилното решение е смяната с ново радиаторче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързите отговори!

Така си мислех и аз, по-скоро се чудех за "рециклиране". Предполагам, втора употреба радиаторче ще бъде в същото състояние:(.

Можете ли да ме насочите към място, където извършват смяна? Доколкото съм запознат, доста пипкава процедура:(.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

От София съм. Също така гледам в ЕМ-33 радиаторчета от 28лв. до 78лв... (нови). Това дали е реално

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От София съм.

Пепи (buzzi) е човека за смяната на радиаторчето ! 

Това е цената на радиаторчето !

Не купувай скъпо - зеседяват по складовете, и протичат от стареене на пластмасата !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше същата картинка реших пъвро да пробвам като набих парче тръба (пласмасова за топла вода)след това започнах да навивам бинт едновременно мажех с епоксидна смола ,6та година карам така парно супер .Тръбата която набих предварително я бях  разпробил за да разширя малко диаметъра 

Редактирано от ico1557
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://store.emk-33.com/product/732827/radiator-parno-audi-coupe-1988-1-8-bnr.html

 

това ползвам аз вече повече от 1 година и съм много доволен(надявам се и така да си остана :D)

Жегата почва преди 3тата пресечка :D.До колкото си спомням го бях намерил от една тема във форума

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше същата картинка реших пъвро да пробвам като набих парче тръба (пласмасова за топла вода)след това започнах да навивам бинт едновременно мажех с епоксидна смола ,6та година карам така парно супер .Тръбата която набих предварително я бях  разпробил за да разширя малко диаметъра 

Това не бих го направил никога- по- скоро бих шунтирал радиаторчето, за да се прибера до вкъщи, но да знам ,че е с ронлива пластмаса и да рискувам, не толкова да закъсам, колкото да се изгоря с врял антифриз мене си или по- лошо, невинния пътник до мен- това вече е престъпление.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен беше същото... смених го с Nissens... тука гледам че има доста негативни отзиви ама ще видим... смяната не е много сложна... даже един колега го вади без да сваля цялото табло. само го издърпва леко напред и с отвертка сваля щипките на въздоховода :) ако започнеш да го сменяш ще ме разбереш за какво говоря :) на мен ми отне един следобед  без да си давам зор и като пипах внимателно 

 

цената на радиаторчето беше към 70 и няколко лева а аз го взех за 43 с отстъпката :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...