Jump to content

лагер


feri

Recommended Posts

привет колеги имам следното питане възможно ли е като карам на дълъг път поне 100км. при по интензивно спиране в предните колела се появява едно треперене на волана и също така и шум.Спирачните дискове са на 40000км.възможно ли е това нещо да е лагерите на главините защото от едното колело като загрее се чува шум.предварително благодаря на отзовалите се

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

треперенето на волана не е от лагер. То е или от гумите или от дисковете.

За шума - това вече трябва да го чуе човек, който си разбира от тези неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом дисковете са ти на 40 000 мисля че няма какво да се чудиш къде е проблема...

А това треперене при спиране е точно от това

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом дисковете са ти на 40 000 мисля че няма какво да се чудиш къде е проблема...

А това треперене при спиране е точно от това

добре де ама ако са дисковете би трябвало да го има треперенето и при студени спирачки атова треперене се палучава когато загреят на студено няма никакви проблеми волана не мърда и няма никакви проблеми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

привет колеги имам следното питане възможно ли е като карам на дълъг път поне 100км. при по интензивно спиране в предните колела се появява едно треперене на волана и също така и шум.Спирачните дискове са на 40000км.възможно ли е това нещо да е лагерите на главините защото от едното колело като загрее се чува шум.предварително благодаря на отзовалите се

Раздели двата проблема - кога тресе, кога свири?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Раздели двата проблема - кога тресе, кога свири?

Колега, едновременно и тресе и има шум, като загрее. Не е по отделно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, едновременно и тресе и има шум, като загрее. Не е по отделно!

Имаш блокирал спирачен апарат (не цилиндърче) и постоянно ти трие в диска, от там ти се нагрява цялата главина, барабар с лагера ( той пък ти шуми)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш блокирал спирачен апарат (не цилиндърче) и постоянно ти трие в диска, от там ти се нагрява цялата главина, барабар с лагера ( той пък ти шуми)

Спирачните апарати съм ги проверил, буталцата се връщат на ръка и въобще не задържат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спирачните апарати съм ги проверил, буталцата се връщат на ръка и въобще не задържат.

Ако си сигурен за спирачните апарати ( аз не бих бил толкова категоричен ) задулжително провери дисковете за пукнатини, а ако мене ме питаш, без да ги проверяваш ги сменяй.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом дисковете са ти на 40 000 мисля че няма какво да се чудиш къде е проблема...

А това треперене при спиране е точно от това

Ако трябва на всеки 40 000 х. км. да сменяме дискове къде ще му излезе края? Аз на толкова сменям феродото.

:fight:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

както е казал lllubo

тресенето идва или от гумите или от дисковете ...

дисковете лесно се кривят от топло/студено (примерно ползване често на спирачки в мокро време и цамбур в някоя локва) диска от червен се охлажда бързо и съответно от топлинното разширение се деформира ...

колкото до свиренето ... може би накладките да са ти заминали все пак ... но най-добре я закарай да я погледнат ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

както е казал lllubo

тресенето идва или от гумите или от дисковете ...

дисковете лесно се кривят от топло/студено (примерно ползване често на спирачки в мокро време и цамбур в някоя локва) диска от червен се охлажда бързо и съответно от топлинното разширение се деформира ...

колкото до свиренето ... може би накладките да са ти заминали все пак ... но най-добре я закарай да я погледнат ...

това за кривенето е така ама диск стане ли крив не може после да се изправи от самосебеси. старите дискове тресяха и на топло и на студено без разлика

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е аз не съм казал че се оправя ... изкриви ли се спасение няма , но не е опасно ... вече зависи от степента на изкривяване , ама чак толкоз не вярвам да стане :fight:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е аз не съм казал че се оправя ... изкриви ли се спасение няма , но не е опасно ... вече зависи от степента на изкривяване , ама чак толкоз не вярвам да стане :fight:

колега при мен проблема е че като карам в града волана не тресе при спиране а само на извънградско примерно почвам да спирам от 130 до 80 и тогава го има при по интензивно спиране

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бащата колата имаше тоя проблем и бяха дисковере + едни тампони на носачите + баланс на предни гуми ... само че колата не е Ауди , така че незнам какво да те посъветвам ... между Хладилника и Емил Марков има един сервиз за реглаж на предница ... 11лв мисля беше ... поне на мен толкоз ми зеха като водих мойта кола там ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бащата колата имаше тоя проблем и бяха дисковере + едни тампони на носачите + баланс на предни гуми ... само че колата не е Ауди , така че незнам какво да те посъветвам ... между Хладилника и Емил Марков има един сервиз за реглаж на предница ... 11лв мисля беше ... поне на мен толкоз ми зеха като водих мойта кола там ...

може проблема да е комплексен и това е най лошо но може би ще сменя първо лагера пък после ще видим

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега при мен проблема е че като карам в града волана не тресе при спиране а само на извънградско примерно почвам да спирам от 130 до 80 и тогава го има при по интензивно спиране

чакай малко - одеве говореше като са загряти че тресе и при студени не тресе, а сега говориш за градско/извънградско - може ли уточнение кое е вярното :fight:

когато си с по-висока скорост, тогава колелото се върти по-бързо. Естествено е че вибрирането ще го усещаш по-добре при по-висока скорост. Когато в града си с бавна скорост, няма да можеш да го усетиш това на волата.

Аз имах подобен случай - около 100км/ч като натисна спирачка и вибрира волана. Ходих по гумаджии и след 2-3 баланса това се оправяше (а ушким баланса си го правят по един и същи начин на всякъде). По някое време пак се появи проблема при висока скорост. Пак 2-3 баланса и се оправи някакси проблема. Един ден усетих че с бавна скорост (около 20-40 км/ч) колата върви (клати се) наляво-надясно ама леко. И всеки ден се влошаваше малко помалко. А при висока скорост нямаше такъв проблем и не усещах нищо. Оказа се крива гума. Не знам що при 100 км/ч това нещо не го усещах (не като спирам, а просто като е по инерция колата), но такава беше реалноста. И вече не ми вибрираше (тресеше, биеше) волана като спирам при висока скорост. Казах си явно това му е бил проблема - крива гума. Мина не мина време и айде пак волана почна да тресе при спиране при висока скорост. Всичко на нов глас. Вече бях сигурен че гумите са перфектни. Остана дисковете, които поне от 80 000 км не ги бях сменял. Забелязах нещо особено като се движех в града - като спирам на светофар, това тресене на волана го няма, но има нещо друго - колата не спира равномерно, а леко накъсва (един вид на пресекулки) - все едно си играя с педала и леко го отпускам и натискам докато спира, а аз не си играех с педала - колата спира, ама не равномерно. Знаех че трябва да сменям предните лагери щото зимата се пообаждаха. Та като отидох при майсторите им викам - вижте как са дисковете и ако трябва и тях сменете, защото знам че те разбират повече от мене. Те ги смениха, старите бяха много зле - даже ми ги показаха и ги сравниха с новите - разликата беше очевадна. И познай какво - всичко се оправи - при висока скорост вече няма тресене на волата при спиране, както и градско няма това накъсване при спиране на колата по светофари и колата си намалява скороста равномерно.

Та така - при мене се оказаха и двете неща - гума и дискове. Всичко при мене се разви в рамките на около година.

Редактирано от lllubo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0

чакай малко - одеве говореше като са загряти че тресе и при студени не тресе, а сега говориш за градско/извънградско - може ли уточнение кое е вярното :fight:

когато си с по-висока скорост, тогава колелото се върти по-бързо. Естествено е че вибрирането ще го усещаш по-добре при по-висока скорост. Когато в града си с бавна скорост, няма да можеш да го усетиш това на волата.

Аз имах подобен случай - около 100км/ч като натисна спирачка и вибрира волана. Ходих по гумаджии и след 2-3 баланса това се оправяше (а ушким баланса си го правят по един и същи начин на всякъде). По някое време пак се появи проблема при висока скорост. Пак 2-3 баланса и се оправи някакси проблема. Един ден усетих че с бавна скорост (около 20-40 км/ч) колата върви (клати се) наляво-надясно ама леко. И всеки ден се влошаваше малко помалко. А при висока скорост нямаше такъв проблем и не усещах нищо. Оказа се крива гума. Не знам що при 100 км/ч това нещо не го усещах (не като спирам, а просто като е по инерция колата), но такава беше реалноста. И вече не ми вибрираше (тресеше, биеше) волана като спирам при висока скорост. Казах си явно това му е бил проблема - крива гума. Мина не мина време и айде пак волана почна да тресе при спиране при висока скорост. Всичко на нов глас. Вече бях сигурен че гумите са перфектни. Остана дисковете, които поне от 80 000 км не ги бях сменял. Забелязах нещо особено като се движех в града - като спирам на светофар, това тресене на волана го няма, но има нещо друго - колата не спира равномерно, а леко накъсва (един вид на пресекулки) - все едно си играя с педала и леко го отпускам и натискам докато спира, а аз не си играех с педала - колата спира, ама не равномерно. Знаех че трябва да сменям предните лагери щото зимата се пообаждаха. Та като отидох при майсторите им викам - вижте как са дисковете и ако трябва и тях сменете, защото знам че те разбират повече от мене. Те ги смениха, старите бяха много зле - даже ми ги показаха и ги сравниха с новите - разликата беше очевадна. И познай какво - всичко се оправи - при висока скорост вече няма тресене на волата при спиране, както и градско няма това накъсване при спиране на колата по светофари и колата си намалява скороста равномерно.

Та така - при мене се оказаха и двете неща - гума и дискове. Всичко при мене се разви в рамките на около година.

колега благодарско за подробните обясненея явно и при мен нещата ще са комплексни може и някоя от гумите да е защото са на доста години .най вече се проявява извън града при по висока скорост и интензивно спиране

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...