aatanasov Публикувано 29 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2013 Здравейте колеги, Колата е от заглавието.С газов инжекцион.Последно време почна да се губи доста антифриз и не знам какво да предприема.Карам я на късо - сутрин 3км. - вечер 3км до работата.Забелязах, че от ауспуха излиза вода докато не загрее.Четох някакво мнение тук, че щом излиза вода от ауспуха е гарнитура на главата.Няма видни течове, няма твърди маркучиНа дълги разстояния не се губи толкова много около 100мл на 400км - не знам много ли е?Дали пък не е от това ,че застудя? Посъветвайте ме нещо, че ме е страх да не прегрее.Тоя пластмасов тройник има ли го на тоя двигател?И ако не е от него към гарнитура ли да се ориентирам? Предварително благодаря за мненията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 29 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2013 (Редактирано) Имаш го пластмасовия тройник. Тая гарнитура я остави за последно. Нормално е да хвърля вода отзад особено, ако караш на къси разстояния. Огледай съединенията и връзките около газовата. Вземи една салфетка и опипай всички снадки. Редактирано 29 Ноември 2013 от Shubert Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jijix Публикувано 2 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2013 (Редактирано) и моята губи доста вода и не е от снадките да и го ... всичките ги отворих една по една и ги залепих дори. смених и оплътненията на прословутия тройник и продължава. от 2 седмици ми прави впечатление че се появява антифризче отгоре по ръба на разширителния съд и не мога да разбера дали е от маркучето или самия съд е спукан някъде. но е малко и ме съмнява само от там да е проблема. През изпарителя на газовата може ли да вкарва в двигателя вода и да я гори? ще следя темата с интерес. Редактирано 2 Декември 2013 от jijix Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
j1360 Публикувано 2 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2013 Колега това със антифриза по-ръба на разширителя и аз го имах.Проблема е спукан разширител,спукан е точно там където се намушва тънкия маркуч.Това се получава от пренатягане на този маркуч и старата вече пластмаса на разширителя се пука.Решението е нов аз купих първият път стар за 15 лева и изкара година и пак там се спука.Новият е около 40 лева.Само внимавай какъв ще вземеш,понеже първите А4 са със стария (кръгъл) датчик за ниво по-новите (след 98 мисля) са със по различен датчик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maglata75 Публикувано 2 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2013 От къде го закупи ,въпросния разширителен съд за 40 кинта с стария датчик ... кръглия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
j1360 Публикувано 2 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2013 Ами има го на Ауто + магазина на бул.Черни връх точно преди колелото на околовръстното с Драгалевци.Аз моето го купих от Бургас немско на Mahle,иначе на Ауто + е Topram.Само да ти кажа,че ще с новата капачка и нея трябва отделно да закупиш.Тоест от по-големите като на по-новия модел,но е със старата букса.Много търсих да е със старата капачка но няма вече са само с новата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aatanasov Публикувано 3 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 3 Декември 2013 Колеги, как да се добера до този пластмасов тройник?Търсих някъде снимки, но не намерих.Разширителното казанче ли се маха, за да се види най-добре? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
riddik Публикувано 3 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2013 Намира се зад главата където са ти датчиците Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bai_Vlado Публикувано 4 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2013 и при мен си тече.. най-вече от Кулера на маслото и маркучите. 1во смени казанчето, че имаше една пукнатина (проверих си капачката дали не е запушена. беше добре и не съм я сменял). Казана го взех от сервиз за 70лв и работа 10лв. 2ро смених скобите, че бяха улабили. (в същия сервиз). 3то пак тече. сега седи под минимума и не ми светва лампа и така карам. казаха ми смяна на маркучите (около кулера).мотор АЖЛ, 1999г.забелязах, че като се изгаси колата и вдига налягане (градуси около 100). тогава почва да избира и да сълзи дето е най-слабо (видях един теч от малкия маркуч над генератора). Маркучите са си остарели на тези коли. Скобите са улабили. То като се смени едно, ще се обади друго. Мисля другата седмица да ги сменя и ще пиша отзиви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване