margo Публикувано 7 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2013 Здравеите колеги имам малък проблем със парното на а6 2.8 куатро.Когато колата е във движение има много горещо парно но когато спра на място и колата работи на тихи започва до духа хладно и повечето от стр аната на пасажера.Колата е със ГИ ако някои има идеи да сподели.Термостата е нов и си държи 90г Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xtream Публикувано 7 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2013 здрасти колега!!миналата седмица имах такъв проблем А4 АЕБ.и започнах..водна помпа.термостат...и накрая се оказа радятора на парното...аз лично го свалих;разглобих го цялото...вътре в каналите има едни спирали които аз махнах...и сега се радвам на гореща кола при всякакви обороти... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Allroad drive Публикувано 10 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 Здравей колега,реших да ползвам твоята тема и да не отварям друга, защото имам сходен проблем.Появи се онзи ден на магистралата (колата загуби парно), а след 20-30 км започна да загрява (вдига температурата над 90 С). Спрях на първата бензиностанция и проверих антифирза - беше няколко пръста под минимума и се усъмних че или има теч, или системата е прегряла и изхвърлила антифриз през клапана на казанчето. Долях нов, обезвъздуших до колкото мога и продължих. По пътно номера се повтаряше на няколко пъти, като долях още малко антифриз и парното си играеше на топло и студено (ниски и високи обороти) през целия път. Вчера долях още 1 литър в системата - това вече не е нормално, затова я закарах на майтор да видим от къде тече и т.н. Теч не открихме, но открих че не отваря големия кръг - т.е. термостат. И все пак, ако не отваря големи кръг, загрява но не прегрява (вече), а парното не работи (малкия кръг) (работи като при колегата), къде по дяволите върти тая вода/антифриз ?!?!?!Ще пробвам варианта и с сваляне на радиатора на парното, но бих пробвал някой и др вариант преди да се наложи да разглобя половината табло. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 10 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 (Редактирано) на малкия кръг е вързано парното,възможно е радиаторчето да е пукнато,има и въздух някъде щом работи на периоди...Направи байпас/елеминирай радиатора на парното и виж дали ще губи течност/.за термостата лошо,цялята предница и ремъци долу... Редактирано 10 Декември 2013 от kockoo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valioboy Публикувано 10 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 И аз залагам на радиаторчето на парно,лесно може да се провери както колега каза с един байпас на маркучите на радиаторчето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Allroad drive Публикувано 11 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2013 Аз ще го проверя, но по-интересното е как губя по 500 - 1000 мл антифриз на ден? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 11 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2013 Виж да не е мокър мокета под седалките отпред и отзад. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Allroad drive Публикувано 11 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2013 Проверено - не е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesko_81 Публикувано 12 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2013 Здравейте колеги и аз имам сходен проблем, колата си загира нормално на 90 градуса ,термостата работи добре но парното го няма духа много слабо топлото кажи речи нищо, от какво може да е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 12 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2013 (Редактирано) @Allroad drive: Щом като губи толкова много антифриз и не е от радиаторчето на парното вероятно влиза въздух вътре и затова няма парно. Трябва да локализираш теча и като го оправиш ще се оправи и парното след обезвъздушаване.@Vesko_81: запушено радиаторче на парното или проблем с клапите. Не е лошо да се закачи на VAGCOM първо за да се види дали има грешки в блока на климатроника. Другото е да провериш при 90С загрял двигател и слабо духащо парно входящия и изходящия маркуч на парното колко топли са и дали има голяма разлика в температурата между двата. Редактирано 12 Декември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Allroad drive Публикувано 12 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2013 Така, малко развитие от вчера. След като се прибирах в час пик в София и живея в Симеоново, колата респективно загря, дори леко прегря - стигна 100 - 102 С. Това малко преди да я паркирам пред нас. В момента в който спрях и от капака взе да пуши - антифриз. След като отворих капака, видях че с-мата е изхвърлила цялото количество от казанчето през капачката/клапата. Така че мисля, че това е начина по който губи антифриз - въпреки че др дни не е прегрявала толкова - max 95 CВарианта който виждам аз е помпата да не работи и затова да нямам парно и големия кръг да не отваря - ако е термостат, то поне малкия щеше да работи и щях да имам парно.Днес я вкарах в сервиз, ще видим какво ще излезне и ще пиша.Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 12 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2013 Искай да ти проверят антифриза за наличие на изгорели газове в него - да не се окаже гарнитура на главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesko_81 Публикувано 12 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2013 единият маркуч /горния/ е леко топал а другия /долния/ е горещ, какво ще рече това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiosemdeset Публикувано 12 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2013 Колега аз имах сходен проблем като твоя и установих след доста търсене , че е от капачката на разширителния съд. От там е гълтала въздух и ми изхвърляше антифриза. Провери си капачката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesko_81 Публикувано 12 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2013 но на мен не ми губи антивриз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 12 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2013 единият маркуч /горния/ е леко топал а другия /долния/ е горещ, какво ще рече това?... че може би ти е запушено радиаторчето на парното или е лоша циркулацията през него. Все пак огледай да не би да има някъде клапан между радиаторчето на парното и маркучите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesko_81 Публикувано 12 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2013 (Редактирано) kak se svalq tova radiator4e i kakvo se razglobqva v tablotoПисането на кирилица е задължително! Редактирано 13 Декември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
margo Публикувано 14 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 14 Декември 2013 Здравеите колеги.Извинявамсе за че не дадох отговор навреме по въпроса със парното,но не бях във града извесно време и нямах достъп до нет.Проблема при мен се оказа че тъпите газаджии са ми вързали изспарителя на газста преди парното и дебита на антифриз е много малък към парното и на място го преохлажда.Със големи мъки сложих две тетки на входа и изсхода като тетките са 19/19/16, идва маркуча от голф4 които пълнят системата от казанчето защото започват на 16мм и продължават на 14мм и завършва пак на 16мм.Сега се радвам на изгарящо парно започва да духа топло още на 60 градуса,процедурата е доста неприятна заради оскъдното място зад мотора но си заслужаваше.Благодаря за дадените от вас мнения Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване