icakissaes Публикувано 19 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2013 Здравейте колеги.Преди една седмица си купих така мечтания автомобил от години.Приключих с френските кроасани,минах на немска пичеловка Това е така мечтания за мен автомобил от 10години.Но се не се намираха средства,финанси,време и т.н.да си осъществя мечтата.Но ето,че дойде момента,слънце огря и мойта нива Влизам в сайт за продажба на автомобили и си търся моята кола.На фона на всички дараци които бяха там моята изпъкна веднага,като слънце озари монитора ми.Та и да кажа какъв е автомобила :) AUDI B5 Дизел 110PH комби.Та стига с хвалбите .Колата е много стегната,но незнам на кое и какво да обърна внимание.Смених гумите вчера минах стенд,всичко е окей.Искам да ми кажите каква трябва да е работната температура на мотора.За да знам дали е за смяна термостата.Парно имам.Кажете ми на какво повече да обърна внимание.Другия ми въпрос е има едно маркучи прозрачно,по него би трябвали да тече нафта(няма какво да е друго) но заедно с нафтата има и балончета въздух.Това нормално ли е или...????Благодаря ви предварително Весела Коледа,щаслива Нова година и безаварийни километри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icakissaes Публикувано 19 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2013 Помогнете колеги??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 19 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2013 Температурата е 90гр.По маркуча не трябва да има въздух. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icakissaes Публикувано 19 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2013 Ами...Тя водата отива на 90 градуса но...Примерно когато пусна по инерция колата или работи на място ,тогава пада тепмпературата.След това пак я дига.Дали трябва да е така? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalinat28 Публикувано 19 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2013 Не, разбира се. За термостат си. Балончета не трябва да има също по нафтовите маркучи. От някъде смуче въздухSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадин1975 Публикувано 19 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2013 Дали балончетата, не са от може би задръстен горивен филтър? И от къде може да смуче въздух? Дайте жокер. Могат ли да изчезна след смяната на филтъра, защото са точно на този маркуч? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 19 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2013 Сега защо ни караш да гадаем?Вземи си обслужи колата.Масла,филтри,ремъци,спирачки,термостати разни и другите му там глупости и ако има драми,започваме да ги коментираме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanley_S Публикувано 19 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2013 ..аз само да кажа, че си изпуснал 2-3 удивителни в заглавието така не ми е достатъчно драматично Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icakissaes Публикувано 20 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2013 Е объркал съм малко буквата :)sory Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icakissaes Публикувано 22 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2013 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадин1975 Публикувано 22 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2013 Направи ,като мен и последвай съвета на колегата Веселин Велчев и най–добре сам , а не по майстори. Операциите са рутинни. С голям кеф си купих от колегата ACE акумулатор, масло, филтри и свещи /нещата му са страхотни/ и смених всичко. Смяна на маркучите за обратна нафта , преглед и смяна ,където е необходимо на другите маркучи и всички скоби по тях. Балончетата, които имах отскоро изчезнаха , колата задържа горивото и на другия ден запали като преди, само докато чукна ключа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icakissaes Публикувано 22 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2013 Оправих проблем Сцепено маркуче до скобата и от там дърпаше въздух.Сменихме маркуча скобата и проблема се реши Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване