Jump to content

Температута????


icakissaes

Recommended Posts

Здравейте колеги.Преди една седмица си купих така мечтания автомобил от години.Приключих с френските кроасани,минах на немска пичеловка :)Това е така мечтания за мен автомобил от 10години.Но се не се намираха средства,финанси,време и т.н.да си осъществя мечтата.Но ето,че дойде момента,слънце огря и мойта нива:) Влизам в сайт за продажба на автомобили и си търся моята кола.На фона на всички дараци които бяха там моята изпъкна веднага,като слънце озари монитора ми.Та и да кажа какъв е автомобила :):):) AUDI B5 Дизел 110PH комби.Та стига с хвалбите :).Колата е много стегната,но незнам на кое и какво да обърна внимание.Смених гумите вчера минах стенд,всичко е окей.Искам да ми кажите каква трябва да е работната температура на мотора.За да знам дали е за смяна термостата.Парно имам.Кажете ми на какво повече да обърна внимание.Другия ми въпрос е има едно маркучи прозрачно,по него би трябвали да тече нафта(няма какво да е друго) но заедно с нафтата има и балончета въздух.Това нормално ли е или...????Благодаря  ви предварително :) Весела Коледа,щаслива Нова година и безаварийни километри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами...Тя водата отива на 90 градуса но...Примерно когато пусна по инерция колата или работи на място ,тогава пада тепмпературата.След това пак я дига.Дали трябва да е така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, разбира се. За термостат си. Балончета не трябва да има също по нафтовите маркучи. От някъде смуче въздух

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Дали балончетата, не са от  може би задръстен горивен филтър? И от къде може да смуче въздух? Дайте  жокер.  Могат ли да изчезна след смяната на филтъра, защото са точно на  този маркуч?    

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега защо ни караш да гадаем?

Вземи си обслужи колата.Масла,филтри,ремъци,спирачки,термостати разни и другите му там глупости и ако има драми,започваме да ги коментираме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..аз само да кажа, че си изпуснал 2-3 удивителни в заглавието ;) така не ми е достатъчно драматично

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи ,като мен и последвай съвета на колегата Веселин Велчев и най–добре сам  , а не по майстори. Операциите са рутинни. С голям кеф си купих от колегата  ACE акумулатор,  масло, филтри и свещи /нещата му са страхотни/  и  смених всичко.  Смяна на маркучите за обратна нафта , преглед и смяна ,където е необходимо на другите маркучи и всички скоби по тях. Балончетата, които имах отскоро изчезнаха , колата задържа горивото и на другия ден запали  като преди, само докато чукна ключа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...