Jump to content

Кабриолети (89)


esox hunter

  

71 гласа

  1. 1. Какъв кабриолет притежавате / карате ?

    • 1.8 20V (125 Hp)
      3
    • 1.9 TDI (90 Hp)
      6
    • 2.0 E (115 Hp)
      14
    • 2.3 E (133 Hp)
      16
    • 2.6 V6 (150 Hp)
      12
    • 2.8 E (174 Hp)
      10
    • модифициран /тунингован/
      10


Recommended Posts

  • Отговори 1,3k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Като говориме за поройове, дъждове и разни течащи неща по колите, ето какво стана днес.

 

3JspzG9.jpg

vjOe9yI.jpg

GjSU1U8.jpg

 

Разширителното казанче официално каза "чао". На последната снимка заради качеството едвам едвам се вижда къде е спукано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@vectra, Учудващо, колата изглежда много добре и аз честно казано не очаквах да ми хареса. :nixweiss: Ще я оправим, важното е, че е здрава откъм купе и двигател. :zustimm: 

 

А някой дали знае къде във Варна или Велико Търново могат да ми сменят слюдата, че не търпи отлагане? Питам за тези градове, защото са по-големи и шанса да има човек, който се занимава с това е по-голям, а пък и са ми сравнително наблизо около 100-тина километра.:)

Редактирано от dR32
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега. Добре дошъл. Радвам се че си решил да оправиш кабриолета и още от сега да си знаеш че ще ти е интересно с времето...виж Шевито ..виж мен - мерака е голям.

И си прав за броните изглеждат незавършени малко...

:)

Sent from my LG-K550 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си изглежда колата :) Ще я стегнеш лека - полека, то вероятно и други неща, ще ти излязат покрай нея (при тези е така). но ако имаш мерак няма причина да не се справиш.
С какъв мотор е колата? Подозирам, че щом е с клима, (ако е оригинална) е или 2 л мотор или 2,8 л , макар че големите мотори са с S -ва броня, но ти кажи де :)
То ако ще я боядисваш напролет няма смисъл сега да боядисваш детайли пък да пастираш. Стягай я технически, карай я да видиш какво още, ще изскочи и напролет я направи външно.
Гюрука си го оправи преди боядисването за да не ти прецакат боята при процедурите по сваляне и пр. Не пишеш от къде си. От Търговище или Добрич си ?..., че не се вижда добре от номера. Ако си някъде от там най-близо ти е Варна там доколкото знам има един гюрукаджия, който уж го хвалят, но все пак варненци да кажат, ама па съм и чувал че по-скъпо взима. Може при него да пробваш.
Препоръчвам ти да си вземеш винил за гюруци да не ти слагат от този за заведения, какъвто масово използват, защото ги мързи да внасят, а и е евтин, но пък точно за 2 г ще ти се съсипе (потъмнее и надраска). Винилите за гюрук издържат поне 2 пъти по-дълго. В немския ибей се намират грубо 70-80 Е струва без доставката. За смяна според тапицера, но м/у 200 и 400 лв.
Успех със стягането ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 140к.с. АСЕ е мотора, иначе съм от Търговище. Днес говорих с една фирма във Варна, казаха, че излизало около 200лв и гаранция давали, процедурата са я правили и на друга такава кола, казаха, че няма да е проблем да се смени. :nixweiss:Отнемало около 2 дни. А относно боята, просто ме дразнят тези неща и поне бронята, и добавки искам да ги пръсна. :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С коя варнеска фирма на Кънчев ли ?

Чевито, къде точно те предаде казанчето от снимката не можах да видя на штуцера за маркуча ли някъде? Нищо, кой знае какво изненадващо от Гюнтер и Шванц :lol: Взимай някакво друго и си карай ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй де той - Станислав Кънчев ;)


Тея дни правих малко планински трипове и днес сутринта рано тръгвам от района на Боровец и на капака ми кац един скакаУец :hilezh: Осен него още един кафяв скочи, но той хитряга и се закрепи зад чистачката.
Баси зеления пич издържа, така както го виждате на капака чак до околовръстното на София, където слезе в района на мол-а. Изобщо не го жалих скоростно ;)

Кафявият слезе на Горубляне :lol:

29594_1471885862_94_29594.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А нещо пари за билетчета иска ли им? Че в маршрутките принципно искат пари. А и твоята е по-различна спрямо другите. :hilezh:

 

И да, баш на щуцера се е пукнало. То от доста време си тече, но все по малко - по няколко капки, колкото да остави следа като изсъхне. Тъй като преди не виждах никаква пукнатина си мислех, че просто маркуча е заминал и тече от там. Е, не съм познал - пукнатина е била, която с времето се е уголемявала!

 

Кога са започнали да слагат ACE на кабриолети? Мислех си, че за достигането на тази мощност винаги са използвали петака.:nixweiss:

 

Иначе да се похваля:

gWkM8Nx.jpg

7xKLaNG.jpg

fOsLGIA.jpg

 

Мдам - вече официално минах на ръчен гюрук. :) Вчера в 11:30 вечерта се събрахме с едни приятелчета в гаража и започнахме с размяната на покривните системи. На четирима младежа и две мацки ни отне малко над час и половина, за да махнем хидр. помпа заедно със закопчаващите машинки и хидр. гюрук, след което да сложим оригиналните закопчаващи машинки, оригиналния гюрук, капак, кора и да направим най-главните хамалски реглажи. След това за отпразнуване, около 2 часа сутринта направихме почитна обиколка на Студентски град със спиране за зареждане :hilezh: първо на Аладин, а после и на Манджа стрийт. А след това допълнително отпразнувахме и у нас, но това си е по регламент в тези части на града...

 

Единственият реглаж, който на мен ми остана да направя е този на средните уплътнения. Освен това, трябва да разбера защо не ми работи копчето за отключване - нещо някъде прекъсва връзката с компютъра и не отключва закопчалките, а уж свързахме всичко.

 

И още един въпрос - за този датчик какво и как трябва да е механично закачено? Или нещо трябва да го притиска, когато гюрука е сгънат?

RllgM7E.jpg

Очевидно при сгъване и разгъване на гюрука нещо трябва да го премества от една позиция на друга. Или пък, когато гюрукът е сгънат/прибран нещо подпира датчика?

Редактирано от ChevyGunn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво на младежите  :zustimm:
'Ся аз нещо не разбрах на кое казваш датчик? Кое точно имаш предвид?
Ти смени ли еку-то на гюрука с такова за ръчен също не казваш ?
Би трябвало ако ЕКУ-то ти е за ръчен, заключващите лапи също и бутона да не е прецакан да нямаш проблеми. Но понеже не казваш дали тия неща са така само може да се гадае :nixweiss:
Плата на гюрука е сменяш ли /
 

Имам един такъв капак за ръчен гюрук, баш червен :hilezh: Винила му е за изпъване или подмяна, но капака си е ОК  сетих се като видях, че си сложил някакъв син.

 

4345_1471895184_150_4345.jpg

Редактирано от esox hunter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха! И аз имам един червен, който е за претапициране!:verweis: Решихме да оставим синия, защото тапицерията му е в добро състояние. А аз сам ще си го пръсна в червено по някое време...

 

ЕКУ-то си беше на мястото - явно никога не е било пипано.:nixweiss:

 

А "датчик" викам на чудото с пружинката, от което излизат две жици.

 

Плата на гюрука ще трябва да го сменя, но засега ще го облепя.

Редактирано от ChevyGunn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм сигурен ли си, че баш от там излизат жиците ? Нямам спомен за такъв "датчик", но това, че нямам не значи и че не може да има де ;)
Е тези "брави-заключалки" са с кабел и букса те трябва да ти заключват и отключват чрез бутона до вратата.

 

s-l1600.jpg

 

 

Редактирано от esox hunter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, да, де. Баш тези заключалки. И буксите им ги включих в инсталацията. Ама като натисна бутона, нищо не става. :nixweiss:

 

В интерес на истината, хидравличният гюрук съм почти убеден, че няма такъв датчик.

Редактирано от ChevyGunn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми първо се убеди, че всичко ти е за ръчен гюрук и че работи, чети, мери и т.н. Потърси и ел. схема за тези ръчните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това успях да намеря: http://vagpart.com/audi/audi-cabriolet-aca-eu-1992-97245-wiring-harness-for-convertible-top-frame-operation-see-illustration/

 

Не е жичкаджийска схема, ама като за начало ще свърши работа.

 

Ето това ще го проследя този уикенд или когато намеря време... Според диаграмата едни и същи букси се използват за две различни неща - буксата за датчика на гюрука е същата като буксата на копчето за отключване. Възможно е да сме ги разменили?

Редактирано от ChevyGunn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17 hours ago, esox hunter said:

Хм сигурен ли си, че баш от там излизат жиците ? Нямам спомен за такъв "датчик", но това, че нямам не значи и че не може да има де ;)
Е тези "брави-заключалки" са с кабел и букса те трябва да ти заключват и отключват чрез бутона до вратата.

 

s-l1600.jpg

 

 

........аз в неделя я разходих до лозенския манастир , иначе си я карам  с постоянно свалена палатка, а скорона прибиране от Варна и вдъжд карах без палатка ....!!!!

........търся такива лапи , продаваш ли ги?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам закопчалки, ама са за хидравличен гюрук. И ще трябва да им сложиш нови хидравлични маркучи, в случай, че ти нямаш. Снимки мога да ти пратя по-късно.

Редактирано от ChevyGunn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята палатка е ръчна и ми трябват заключващи механизми за ръчен гюрук , ел.двигателчетата на механизма за отключване буквално са се овъглили , а пласмасовото колело на редуктора е стопено

.......ето това е механизмът в ключалката 

IMG_20160823_171849.jpg

Редактирано от rams
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голям зор са видели тея заключалки :shocked:
Ако имам време тея дни, ще се обадя на един познат, които може и да са му останали и ще ти кажа ако има.
Я ми напиши номерата по VAG на лявата и дясната да не ги търся сега аз, че ще трябват за сверка, ако ги има.

Редактирано от esox hunter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

........не знам какво са правили , но откакто съм я купил колата отключването никога не е работило и вчера ми остана време да им обърна внимание , оказа се че импулс от компютъра идва ,та разкапсуловах ключалката и открих това в едната ,  днес я сглобих само с датчиците вътре и я монтирах така че сега продължавам да отварям капака на гюрука .....с шестограма.

.....относно номерата - това намерих:8G0825395G(J) - ляв и 8G0825396G(J) - десен , последната буква може да бъде G или J

Редактирано от rams
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...