Jump to content

Кабриолети (89)


esox hunter

  

71 гласа

  1. 1. Какъв кабриолет притежавате / карате ?

    • 1.8 20V (125 Hp)
      3
    • 1.9 TDI (90 Hp)
      6
    • 2.0 E (115 Hp)
      14
    • 2.3 E (133 Hp)
      16
    • 2.6 V6 (150 Hp)
      12
    • 2.8 E (174 Hp)
      10
    • модифициран /тунингован/
      10


Recommended Posts

Този момент, когато имаш цели 6 цилиндъра и 2600 кубика и въпреки това пак си най-бавният на пистата. :verweis:

 

 

 

ПС

Споко, пределно ясно ми е, че пича не се силеше заедно с останалите, а просто си караше леко спортно.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,3k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

нИ мЪ кефи как кара тоА :hilezh: В правилни ръце колата може повечко ;) ...ни кара ни се вейка
Е Жорката 'кат и ако де си вземе Албенката и едно Го Про да ви направи едно показно от някоя американска писта с 2,8 ка ;)


 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да отиде на Лагуна Сека и да я даде в ръцете на Ранди Побст. :hilezh:

 

А относно спортно шофиране, не знам при вас как е, ама моята кола хич не ми вдъхва увереност при бързо каране. Принципно съм чувал, че е напълно нормално за всяка B3-ка и B4-ка да си има някакви стандартни потропвания по предницата, ама това лично мене не ми вдъхва увереност. То в ляв завой нещо трака от едната страна, после при минаване през дупки нещо хлопа от другата страна и тресе волана, а пък при спиране усещането на педала няма почти нищо общо с това, което правят спирачките. :stupid: Ти закарваш колата на майстор и той ти казва, че това е напълно стандартно нещо за Аудитата от тези години. И накрая започваш да търсиш из форумите и намираш 50 различни човека, които твърдят, че 80ките си хлопали по подразбиране... Е как да отида на писта и да карам бързо? То колата никаква увереност не ми вдъхва.

 

Един път през по-миналото лято на един завой, който имаше обратен наклон, за малко задницата щеше да ме изпревари, а хич не се силех или да съм раздавал газ. Това всъщност ми е най-страшният момент зад волана на тази кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

За нашите коли има ли официални ремонтни ръководства (repair manual), които са свободно достъпни в интернет или трябва да взаимствам от 80/90 B3 и B4?

 

Спомням си, че Цецо ми беше пращал указания за смяна на покрив и за това питам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Off Topic

 

Абе честно да кажа и аз не съм останал с "wow" ефект от поведението на кабриолета на пътя. Купетата са в пъти по приятни и по стабилни за каране. Може така да ми се струва или да имам нужда от реглаж-че нещо,не знам,но определено ми се струва,че колата доста често си има свое мнение и по завои и по път с по висока скорост...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е кабриолетите да се посукват. За завоите виж си задните амортисьори, а за висока скорост не би трябвало да има особени проблеми. Прегледай окачването и направи реглаж, ако се налага

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16 hours ago, esox hunter said:

Свободни няма поне аз не знам, само платени ;)

 

 

Аз платените ги видях. 59 долара в някакъв сайт, който ми се стори леко шарлатански.:verweis:

 

Е, прав им път ако е така... За двигателя, рейката и прочие, ще си гледам реководства от 90 B3...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо ново при мен. От много време не ми харесваше озвучаването на кабриото, възползвах се, че сменям слюдата и направих вибро и шумоизолация, нови колони и стелки по поръчка за кабрио. Всичко беше извършено в Карбон Моторс, изключително доволен останах от отношение и качество. Препоръчвам с две ръце. 8ee4ca098b.jpg8ee4d45437.jpg8ee4dce4fc.jpg8ee4e9ba28.jpg

8ee4f249c0.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слюдата те ли ти я смениха, предполагам със сваляне на плата. Какви пари излезе процедурата тази, а и другите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вибброизолацията даде скандален ефект. На затворен гюрук няма абсолютно никакви вибрации и дразнещо тракане/тропане. Слюдата, за да се смени задължително се сваля платът. Тотал без къси 800лв. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На кабриата скърцането е по прозорците и рамките. Под таблото няма какво толкова да скърца..трябва да се затегнат болтовете тук и там.

Аз бях планирал да сложа изолация по същия начин но когато свалих кората се оказа има заводска изолация. Струва ми се около 50-80 MIL или там каквото се вика..

Видях в списъка с опциите че имам допълнителна изолация. Прощавам им за грозните фарове на щатския стандарт. :)

Да се включа и за кабриото в клипа по-горе. Това е един познат от Германия който си снима обиколките. Вярно колата не върви щото е кабриолет все пак без модификации с 2.6 двигателя и ма доста км. Пук и той май не е от най - добрите шАфьори. Тоталнал е 2 аудита до сега ?

Sent from my LG-K550 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се похваля, горе-долу със същото като vectra, без изолацията. Смених говорители с такива на Hertz, но нещо не ми хареса как звучи особено и ще хвърля някоя малка каса отзад май, да допълва баса. Също така смених и слюдата. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стъни М, гр. Варна. :zustimm: 250лв ми взеха за слюдата + зашиване на декоративния таван отвътре, че не беше захванат по краищата. Прикачвам и една снимка, фокусирайте се върху слюдата, другите неща тепърва ще се оправят. :hilezh:

cabriolet.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ти ли имаш нещо закъсено някъде по електрониката? При мен май има някаква мизерия по аудио системата и за около два дни тотално пада акумулатора. Аз за това се научих да го държа с разкачена минусова клема, че иначе лошо.

 

Иначе и аз вчера не успях да се повейкам, ама не заради друго ами защото нямаше да сколасам за лекции. А вчера май си беше последния приятен ден от годината пригоден за безпокривни приключения по нашите географски ширини. :eusa_boohoo:

Редактирано от ChevyGunn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам, за пръв път се случва откакто съм я взел. Може и просто да си е заминал, утре ще си проличи. А и онзи ден, след 100-тина км магистрално каране, влизам в града и виждам, че оборотите не падат по 2.900, но като надигнах педала с крак и паднаха до към 2.400, та предполагам жилото на газта ще трябва да се смени.  

Редактирано от dR32
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да не жило, провери ТПС-а. Гледал съм го тоя "Филм" още, когато си бях купил колата, но при мен беше трилър, защото освен това врътката на дросела през който минава жилото "невидимо" запъваше в дюзата за студен старт. Сложих правилния дросел, смених с коректно работещ ТПС и вече над 3 г. никакви драми ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да сложа 1.8т бях направил абк-то да работи наистина прекрасно. Нов дебитомер, нов тпс, и всички дребни неща като свещи, капачка, палец, кабели... факт е, че не изисква много, за да е в добра кондиция, но си остава крайно слаб за купето на кабрио.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеално си е АБК-то за тая каросерия и на това предно за който иска да си кара нормално. Важно е само да се подържа правилно! И при мен всичко изброено е сменено с най-качественото или рециклирано напр. нов дебитомер не намерих няма вече, но е с нова плочка и най-важното пипнат от Ради Б4  :hilezh:

Няма и помен от газова и се кара само на бензин. Вече 3,5 г откак го стегнахме и няма драми навъртя десетки хиляди у нас и в чужбина ;)

За мен това кабрио с това предно е много далеч от рейсърска кола и идеята му не е такава,  макс до 150 кс са му предостатъчни - лично мнение .

Жалко, че едно време не са му направили версия с още по усилена каросерия с 4х4 задвижване и 2,2 T  двигател а ла RS,  е такова наистина щеше да си заслужава да се шпори :hilezh:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...