Jump to content

Кабриолети (89)


esox hunter

  

71 гласа

  1. 1. Какъв кабриолет притежавате / карате ?

    • 1.8 20V (125 Hp)
      3
    • 1.9 TDI (90 Hp)
      6
    • 2.0 E (115 Hp)
      14
    • 2.3 E (133 Hp)
      16
    • 2.6 V6 (150 Hp)
      12
    • 2.8 E (174 Hp)
      10
    • модифициран /тунингован/
      10


Recommended Posts

Аз пък най-накрая събрах всичко, което не ми трябва, на едно място и отворих сергия за Ауди Кабриолет. :hilezh:

 

Ето горе/долу какво се продава:

 

От толкова много части чак ми стана тясно в гаража, а уж е голям.:nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,3k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Още нещо ми направи впечатление днес,докато карах.

Влязох в един закрит паркинг на няколко нива и имаше леко задръстване. Стрелката на температурата ми стигна до първата черта след 90 градуса (почти до нея де). Когато паркирах и изгасих колата отворих капака за да пипна маркучите-бяха нормални .. но ми направи впечатление,че перките не въртяха,а до колкото се сещам се включват след като се изгаси мотора. Може и да не съм изчакал достатъчно но ...

Когато си карам нормално по пътищата,температурата си стои до/на 90 градуса.

Някакви идеи ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма причина още да се шашкаш, щом не са били твърди едва ли надува. Иначе изчакай малко има леко закъснение при включването.

Виж вече, ако мине чертата , кото е след 90- те гр. тогава може да почнеш да се замисляш дали да се шашкаш ;)

При продължителни стръмни качвания, задръстванияи пр. ще ти качва пак до 1та черта след 90те. Питал съм - нормално е! Не е нормално, ако втвърди маркучите или мине тази черта.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти малко по-нагоре писа, че сработва когато и е кеф. Не очаквай реални показания и като е сработила. Има проблем който трябва да отстраниш за да вярваш на стрелката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мене стрелката никога не ми е минавала 90 градуса... защото уреда хич не работи. :hilezh: Ама аз вече знам защо не работи и не се шашкам - оня ден като проверявах датчиците по двигателя с мултимера, реших да проверя и буксата за уреда. Оказа се, че някой преди мен е дърпал буксата по хамалския начин и скъсал жицата за масата.

Редактирано от ChevyGunn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закарах колата на стенд. Пичагата ми каза следното:

Мноооого скъпо мноооого скъпо :D

Имал съм тампон на скоростна кутия както и на преден ляв носач.

Обявява ми сума от ... внимание !!! 400 британски лири :D

Сега сериозно.

Интересува ме мога ли да си я пребера на ход до Бг с този преебан тампон и да оправя само по ходовата част каквото има или е опасно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казвам нашите са коли за вейкане не за рейсинг, макар Митко да не е много съгласен с мен ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко към Железница се качих аз.:hilezh:

 

UGysvk9.jpg

 

Ако някой пъта къде ми е бронята - свалена е за освежаване и боичка.

 

А ако някой пита къде ми е рег. номера - на челна позиция на предното стъкло, макар че се чудех дали да не го хвана със свински опашки за предната греда...

Редактирано от ChevyGunn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чевито докато се разхожда разгащен аз па врътнах отново едни към 2К по света и малко у нас :hilezh:
Позтавих си и рекорда за най-продължително каране без гюрук без спиране около 700 км и седем часа и половина по разнообразен терен от второкласни до магистрали с дълги тунели. Времето позволяваше, т.е. беше прекрасно за кабрио и си викам 'що па не :).

Сутрин на събуждане:

 

6301_1475512035_379_6301.jpg

В целия ни блясък:

6828_1475512676_235_6828.jpg
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То морето ли да гледаш...колата ли. :)

Ти за 700 км сигурно косата на перманентна прическа си направил..

Sent from my LG-K550 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш колебания морето или колата да гледаш значи не съм се справил много добре :huh: ;)

Да ти кажа за 700 км не се отразява толкова на прическата т.е. дали 70 или 700 все тая, но на ушите се отразява малко повече от на закрито и една идея малко по- уморително заради вятъра и слънцето. Последното обаче може и заради Кресненското дефиле да е понеже всеки път имам усещането, че всичкото изрод на света се концентрира там !

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..........имам си заигравка - рефлекторите вече са като нови и днес ще си асемблирам фаровете ......

 

IMG_20161006_094631.jpg

Редактирано от rams
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде ги прави в Еверт Лак ли ? Колко ти излезе ? И кои елементи прави (рефлектор, рамка и/или малък рефлектор на лупа)?

Аз исках да оправя на единия от новите фарове рефлектора, че е тръгнал да матира, писах на колегата от форума за оферта, отговори, че до 2-3 часа, ще прати ама вече 2-3 седмици и нищо :nixweiss: Понеже ходих насам натам не ми се занимаваше, но сега пак, ще ги питам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо любопитно, отново в продажба е може би най-известното ауди кабрио, а именно това което е било на Лейди Даяна.

Очаквана цена 50-60 хил. паунда.

 

3.jpg

 

Пълното инфо от аукциона:

https://www.silverstoneauctions.com/1994-audi-80-cabriolet---diana-princess-of-wales

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От тази тема и аз разбрах нещо което незнаех за моделите - на тези с десния волан са им разменени местата на акумулатора и главния спирачен цилиндър. Други неща също са различни, но тях съм ги виждал - снимката на двигателния отсек обаче ме заинтригува :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 минути, ChevyGunn написа:
Определено са знаели какво да карат.

Няма климатик и затова върви повече :hilezh:

 

Sklepi,  ако са ти толкова интересни нещата при деснячките може да се свържеш с Deeper той има такава или пък да се разходиш до Спас Той от време на време внася такива за донори ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наложи се малко по-рано да сложа палтето (хардтопа) тази есен, но доволно покарах без гюрук ;)

Днес го монтирах и както обикновено го тествах и разбира се му щракнах няколко бързи снимки.

Ауди кабрио с хардтоп / Audi cabrio hardtop :)

3532_1476361609_258_3532.jpg

3349_1476361425_68_3349.jpg


 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Есента и при вас дошла.

При мен пък едни други премеждия. Имаше Ураган Матю....много коли в същия район не оцеляха. За огромен мой късмет Албена е непокътната

Sklepi на деснячките с 6 цил двигател акумулатора пък си е на същото място но пък вакуум помпата за темпомата е на друго място както и би трябвало кормилната рейка да е А симетрично сложена

Sent from my LG-K550 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При урагана, ако ти я отнесе не се знае, какво ще ти донесе .....я някое порше или някоя яхта :razz:
Е това е ГРИЖА ЗА КОЛАТА , а не 'кат теб да я зарежеш през 3 щата в 4- и и да й трепериш дистанционно  176372.gif

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...