Jump to content

Кабриолети (89)


esox hunter

  

71 гласа

  1. 1. Какъв кабриолет притежавате / карате ?

    • 1.8 20V (125 Hp)
      3
    • 1.9 TDI (90 Hp)
      6
    • 2.0 E (115 Hp)
      14
    • 2.3 E (133 Hp)
      16
    • 2.6 V6 (150 Hp)
      12
    • 2.8 E (174 Hp)
      10
    • модифициран /тунингован/
      10


Recommended Posts

Един път попаднах на едно момче с много красиво синьо кабрио. Имаше AAN мотор и рязана задница с присадено куатро... Луда работа!

 

А аз тъй като обичам петаци и обичам да катеря планински пътища (80% от пробегът ми е по такива), имам планове живот и здраве след половин до една година като си завърша магистратурата, да сглобя бюджетен 5-цилиндров турбо torque monster за моята кола. Целта е двигател с много нютони в диапазона от 2000-4000RPM, който да е лек и приятен за каране, пъргав и перфектен за hillclimb по тесни двулентови и стръмни планински пътища. Смятам да го постигна като за база използвам 2.5 блок от Т4 ван, разпилен до 82.5мм с цел достигане на работен обем от 2553сс и някаква турбина с относително малък A/R на изпускателната страна, за да се развърта бързо и да достига максимален бууст рано в оборотите. Абе, нютони да има! Животното да може да катери с лекота...:hilezh:

 

Ама това живот и здраве, както казах след година, тъкмо да оправя други неща по колата преди да достигна до създаването на заветния 2.6L torque monster mountain climber. :verweis:

 

А иначе относно лимита за мощност на кола с предно, според мен 150 коня е страшно консервативна мярка. Първо, пропускаш, че говорим за 1400кг автомобил. При 150 коня едвам-едвам минаваш съотношение мощност/тегло от 100кс на тон, което не е особено спортно, пък камо ли рейсърско. Със 150кс пак постоянно ще си сменяш предавки като караш курс от тип "бул. България - хижа Звездица" и ако говорим за бензинов атмосферен мотор, ще ти липсва тяга доста често по криволичещите баири. Лично според мен лимитът за нашите коли е около 270-280 коня, но тука всички знаем кой ще даде (и вече е давал) най-адекватно мнение. ;)

 

За сравнение, 2.3 10v петака, който не е далече от твоите 150кс, върти гуми на първа, втора и понякога леко на трета предавка, но въобще не е пъргав или мощен, по някои по-продължителни баири се задъхва...

Редактирано от ChevyGunn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,3k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

То въртежана гуми е от неправилното оползотвпряване на мощността и влагането и на асфалта. Ако бяха направили предното предаване по схема напривер на съвремения Голф Гти се губи направо смисъла да слагат куатро. Впрочем гледам на сайта audiworld сравнение на куатро и предно мисля на а4ка на суха и леко мокра писта. Разлика във времената почти няма дори някой път са в полза на предното. Но конфидента който куатро дава е неминуем и в сняг вече няма спор но пък който кара на сняг да му мисли. ?

Шеви по принцип в книжката на колата ти дето си купи колко пише че тежи празна? Има точната цифра на стикера в багажника? Най -долния ред първото число е

Sent from my LG-K550 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чевито, а защо си мислиш че с АБК-то не върти гуми по същия начин :hilezh:...но както казва Жорката има нещо недоизмислено от Гюнтер и Шванц, ама и да не забравяме, че все пак това са коли на по 20+ ;)
 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стикери в багажника, който е бил удрян, рязан и заваряван, нямам. Но на брошурата си пише ясно 1370кг. Дефакто, 1400 кила ги минаваш само като напълниш резервоара.

Редактирано от ChevyGunn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята на стикера пише 1380...не знам тези 10кг къде ги измислят като само броните са 20 и косур кг отгоре над евро спекс колите. Отделно спирачките и окачването са малко по-тежки сигурно са там 10те кг.

Двигателя може би също е по-тежък от 5 цил. Гледах в един сайт за моя пише че е около 160кг.

Но пък ако са прави за килограмите то това се дължи на скоростната кутия. Заводския авроматик е доста по-лек за разлика от повечето марки коли, при които авромата е по-тежък и голям.

Но аз като сложих хардтоп и Болеро джантите спокойно минава 1420 кг и като напълниш бензин и ей ги тон и половина...като сложиш шофьора с багажи и предмети по колата става минимум 1600

Sent from my LG-K550 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето съм го мерил и на кантар беше 1420кг с 10-15л бензин, което автоматично означава, че с пълен резервоар, шофьор и някой друг боклук в багажника гони 1600кг, а не ми се мисли, ако е с хардтоп...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хардтопът не е чак толкова тежък под 30 кг е забравих точно колко оригиналния като моя мисля без монтажния кит беше 25-26 кг, а ето на неоригинален SGI е 27 кг http://www.sgi-online.de/de/sites/Home/Tuning/Modelle/Hardtop/Cabrio_Typ89/hardtop_index.html

 

 

Редактирано от esox hunter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък да се "похваля" днес ще сменям шарнир и 2 биалети :) Добър старт,да видим само с какъв финал :D

Иначе за сега съм много доволен от колата,като изключим бързо движещата се стрелка за горивото. Вчера като я вдигах и забелязах нещо,което не бях виждал при купетата ми. Май има 2-ра (външна) горивна помпа... стои непосредствено преди филтъра. Не знам дали е нормално за модела или е някакъв афтърмаркет "проект". Относо поведението на автомобила- много ми допада този мотор (2.6) как се държи на пътя. Бях чел,че нямал достатъчно мощност в ниските.. харесва ми много как върви. Преди няколко дена се получи едно неволно мерене на пишки с а4 б6 (не видях какъв мотор беше) по баир и бих казал,че по старият мотор се справи чудесно :)

Все повече се замислям дали да не и бодна един ГИ и да си я карам макар и с десен волан. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази кола има само една бензинова помпа и то външна ;)

и филтър отдолу....направени са така защото, ако не ти е оригинал са консуматив :hilezh:

Какви биалетки, ще сагаш?

За разхода ти казах, а за ГИ е те тук ме загуби вече!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече са сложени... някакви пластмасови на SWAG :D Не бях виждал такива. Направих и оффроад тест и е супер тихичка,за момента поне . 

Защо за ГИ-то си така настроен? Навъртях около 35к км от февруари до сега с голфа и съм адски доволен от инжекциона. 7.5-8/100 извънградско,върви супер добре за 2.0 115кс и никакви драми. Дори бих казал,че на газ се държи по добре от колкото на бензин. Ако е читаво монтиран няма драми и ядове. 

Ти ми каза за разхода,ама 2600км докато я прибирах душа не ми даде да я карам с 90-100 :D Не ме кефи идеята за извънградски разход над 8-9. За градско не искам дори да я засичам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пластмасови са влагани в оригинал според Жорката произведени от TRW, но вече не се правят. Аз ще сменям напролет, че едната обажда вече, но мисля Лефьордер метални да сложа.

Инак за газовата, ами не ме кефи човек на кабрио газова или без резервна гума или без багажник. Аз пътувам много с моето и то из чужбина и не ми се лишава и от двете отделно чисто субективно не понасям чесъни 

Иначе ти щом те влече си сложи, обещавам, че няма да следя темите ти с драми след това :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еееее това не беше хубаво дето го каза за драмите :D

Относно биалетите-не съм много положително настроен към тези пластмаси,но времето ще покаже :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пластмасовите биалетки: Слагани са заводски на седани и комбита и кабриолети (за купе не знам) с 2.8. Не съм сигурен дали на 2.6 са слагани.

При мен са още оригиналните заводски и не са станали за смяна. Защо са слагани пластмасови само те си знаят. Обаче е явно че работят и са издръжливи. Най-вероятно е подобрение ако съдим по останалата част от ъпгрейдите в предницата.

А теорията ти че на газ върви по-добре не знам дали е вярна

Sent from my LG-K550 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ооо при голфа със сигурност не е теория а факт :)  За това нямам проблеми за тест драйв ако някой не вярва.

Не знам какво и как е настройвано от предишният собственик,но разлика има и то в + на газта :) При този мотор 2.6 нямам представа за какво става въпрос :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 20.11.2016 г. at 9:36 AM, esox hunter said:

Тази кола има само една бензинова помпа и то външна ;)

и филтър отдолу....направени са така защото, ако не ти е оригинал са консуматив :hilezh:

Мдам, при нашите резервоари, помпата е външна. А относно филтъра, той не си ли е консуматив по подразбиране? В смисъл, сменяш го всяка година заедно с останалите филтри и масло. Поне аз и двете коли така си ги обслужвам. А външния горивен филтър си е практика при абсолютно всяка кола... май?

 

On 20.11.2016 г. at 10:13 AM, esox hunter said:

Инак за газовата, ами не ме кефи човек на кабрио газова или без резервна гума или без багажник. Аз пътувам много с моето и то из чужбина и не ми се лишава и от двете отделно чисто субективно не понасям чесъни

Или правиш както аз правя понякога и използваш задната седалка за багажник. Като сложиш ветробрана отгоре, задната седалка се превръща в отлична алтернатива за това през лятото, когато така или иначе караш със свален покрив и не ти е проблем като излезеш от колата да се пресегнеш отгоре да си вземеш каквото ти трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чевито,

Визирам, че помпата, ако е неоригинална е консуматив... за филтъра то е ясно.

 

Освен багажника разбира се ползвам и задната седалка, нормално при положение, че понякога триповете са ми по 2 седмици и повече, так че ми трябват и двете, а не едно от 2 те

;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е наред стига да не си возиш бурканите с туршия от село на задната седалка :)

 

А иначе, по-добре на никой с механична инжекция да не му се налага помпата да му се превръща в консуматив. Особено с тези цени D:

Редактирано от ChevyGunn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чевито, така като ми знаеш колата мислиш ли че изобщо возя или ще возя нещо селско в нея ;)...нещо сериозно си се объркал :supercool:

Впрочем преди време мислех да давам да ми шият специален сак по трапецовидната форма на задната седлака, но се отказах, защото по случайност намерих един голям черен, който пасна почти перфектно по форма и под ветрбрана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, ти си в друга категория... Аз като се изнасях в новия апартамент, използвах и двете си коли за пренасяне на разни мебели, авто части, книги, дрехи, електроника, каквото се сетиш. Ти да видиш как едни радиаторни греди и кристални фарове за първо поколение Импреза, както и кутии и торби с какви ли не инструменти легнаха на задната седалка на кабриото, когато не остана място за тях никъде другаде. :D:D Пък и на пода бях оставил някои по-груби и тежки неща...

 

Абе, като цяло аз гледам да си поддържам колите в такова състояние, че да са годни за ВСИЧКО - за бал, за романтични срещи, за офроуд, за хамалски услуги...

 

Сега си спомних за едно клипче относно историята на състезанията НАСКАР за времето, когато все още са се били използвали напълно фабрични коли, а пистите са били неасфалтирани, кални овали. Разправяха как състезателите ходели по тези писти, карали каквото там карали и после след състезанието отивали на автомивка, за да могат по-късно да изведат жените си на вечеря със същите коли. :hilezh:

Редактирано от ChevyGunn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чевито, едно кабрио винаги може и още ....е това преди време един колега от сааб форума го беше щракнал и постнал :hilezh:

 

J0uDpmz.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето кабрио съм го ползвал за товарен кон няколко пъти. Всичко пълно от..до. Под и нат ветробрана дори съм слагал леки неща както и регулатор за прозореца...а той е широк.

Sent from my LG-K550 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не му вярвайте на Жорката, той даже жена си не вози в кабриото :hilezh: Тия дет ги разправя е вероятно още от времето, кога го беше купил, преди реставрацията и преди още да си кръсти колата ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върши хубава работа аз също го ползвам откак имам кабриото дори няколко пъти съм писал за него в темата.  Една тубичка боя от малките е на ръба да стигне, так че внимателно с разходването й. ;)

Дори и това лято взех един комплект, но не го ползвах, защото още се чудя дали направо да не си сложа нов гюрук :hilezh:

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...