Jump to content

Кабриолети (89)


esox hunter

  

71 гласа

  1. 1. Какъв кабриолет притежавате / карате ?

    • 1.8 20V (125 Hp)
      3
    • 1.9 TDI (90 Hp)
      6
    • 2.0 E (115 Hp)
      14
    • 2.3 E (133 Hp)
      16
    • 2.6 V6 (150 Hp)
      12
    • 2.8 E (174 Hp)
      10
    • модифициран /тунингован/
      10


Recommended Posts

....и аз заформих едно леко трипче по българските пътища , посещение  при при приятели , родители и хубави местенца без предварителни нагласи , просто заради веенето на перчема и преди всичко ....удоволствието.......!!!!!!

IMG_20170503_151622_1.jpg

IMG_20170503_151713_1.jpg

IMG_20170503_151932_1.jpg

IMG_20170503_152140_1.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,3k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Добре сте направили :zustimm:

Е тук знам още един колега с новото старо кабрио 'дет тъкмо откри сезона с новата голЕма Жанта и спирачки, ама той, ако реши сам ще се похвали ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е мойто колеги така го взех и сега го възтановявам. Беше без резервуар без работещ гюрук и още бая забележки си имаше ?  Някой питаше как се сваля резервуара мога да помогна

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бая нещица, ще имаш да оправяш, ако искаш наистина да я стегнеш, но пък ако имаш време, мерак и $ , ще стане работата ;)

Не даваш инфо каква е колата с кой двигател, хидравличен или ръчен гюрук, има ли клима и пр.
Тази броня, фарове, огледала и др. неща не са за тая кола, но не знам до колко държиш да са ти от кабрио.
На твоя салон, какво му е скъсан ли е или само захабен/мръсен? Като гледам от снимката корите са за смяна. Периодично изскачат цели салони, но трябва да следиш по обявите.
Иначе аз имам баш от такова синьо кабрио син салон, кожа и плат дори реновиран, но за сега не мисля да го продавам.
Успех с проекта !

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, varel komfort said:

Колеги някой да продава салон за кабрио?

2.0 115кс е 95г е колата с хидравличен гюрук. Взех я преди година и полвина и съм оправил някой неща досега. Махнах газовата която беше на мястото на резервуара сложих я в резервната гума. Има вече резервуар помпи филтри всичко и си работи перфектно както на газ така и на бензин. Гюрука го оправих , нямаше амортесьориа на малкия багажник хидравлична течност и малко по инсталацията. Бронята съм сменил фаровете чакат да се монтират и нови врати също са на изчакване ? Аааа и борд комп сложих и нов волан както и капак. П. П. Снимките са от миналата година ?image.jpeg

image.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно напреднал си по колата - бравос. Ако не се лъжа мисля миналата седмица я видях близо до МОЛ Парадайз, но може и друга да е била.
Гледам салона, нов си сложил и добре изглежда, а защо погоре питаш дали някой продава ?
"резервОар" ;)

 


 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам друг салон този нещо деда знам като че да не е моя. Така става че докато готвя и пиша :)))  на работа съм 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че на тоя какво му е, какво не му харесваш ? Едно освежаване с филър и боя и е 6. Аз лично харесвам светъл салон на тъмна кола, но иска повече грижи и поддръжка.
То зависи и какво разбираш под друг салон, такъв с различен цвят и покритие или различен, като вид ?
Предполагам ги знаеш, какви видове са. В тая тема сме ги дискутирали, ако си я следил.
Като достегнеш и останалите неща, снимай я и пусни да я видим :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще дадеш ли снимка на този салон където го имаш и не го продаваш :))) Утре ще кача и други снимки на подобрения 

Редактирано от varel komfort
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл, наистина не го продавам, ако някой ден се наложи, ще го обявя. За сега седи резервен ;)

ОК чакаме да видим, как се развива проекта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега тя направо заблестяла пред това което е била.. Много работа си свършил без да се откажеш.

Волан ако не си го харесваш лесно се намират оригинални а разликата която прави волана е голяма. И огледалата са много крещяши според мен :hilezh: Но пък салона ти е китка.

Сподели как се сваля и слага резервоар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Волана е сменен просто снимките са от преди година. А за огледалата те са дългия с аудито :)))) взел съм направо 2 нови врати с огледала ама няма време да ги монтирам. Това е таблото преди и сега. А резероара се държи на 2 метални колана и 2-3 болта зад облегалката отзад. С болтовете е хванат нещо като малък резервоар над големия. Другото е да се разкачат маркучите от помпата и да се освободи от гърловината

image.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 40 минути, varel komfort написа:

А за огледалата те са дългия с аудито :))))

Аааа забрави и срещу него да караш не мож го стигна :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....баба Мара днес не е рожденичка но получи страхотни подаръци.... - ......нови задни спирачни дискове и "новите"(стари - рециклирани)лайсни за вратите....!!!!!

IMG_20170527_161513.jpg

IMG_20170527_173606.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На каква марка дискове се спря?

Каква реставрация на лайсните прави. Целия метал ли смени или само в частите, които е "заминал". Аз преди време също пооправях моите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дисковете са MEYLE , а на лайсните съм сменил изцяло металния улей с подобен от PVC , и малко доработка на щипките и всичко стана както исках....!!!!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре са станали лайсните -браво:zustimm: Ако не е тайна и имаш снимки може да споделиш техниката, как и изкара ли старите ръждиви метални, как внедри новите пластмасови и т.н.

Голям проблем са принципно тия лайсни, а нови "са майка си и баща си" $$$, но за сметка на това пък сакът :hilezh:

За дисковете нямам мнение за задните аз заложих на сигурно - Текстат ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

снимки не съм правил но технологията е следната:...изрязах внимателно с макетен нож отгоре по металния профил така че отстрани да остане борд , след това пак с макетажа внимателно отделих борда от метала , отдолу не става да се изрязва но с опъване се разлепя , след това следва почистване от изгнилия метал и лепилото (става с кореселин) ,...... купуваш PVC улей за кабели(1,5 лв за 2м.) използваш капака - търсиш такъв който е с 2мм. по тесен от оригиналния метален профил(целта е като лепиш лепилото да излезе и хване и отстрани профила и оставения борд), отрязваш парче улей на размер и лепиш с полиуретан , като не забравяш с по едра шкурка да надереш добре профила и преди залепяне да почистиш с коресилин.......ако не ти е ясно ще сваля една лайсна и ще я снимама , а ако решиш и на място мога да ти покажа...!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарско! Аз горе долу схванах идеята, защото съм ремонтирал по моите, но когато ги сваляш може да щракнеш за колегите би им било полезно, ако решат да си ги оправят. Може обаче  с някоя снимка от нета на ПВЦ улей от кой тип точно за ориентация на тези, които не са разбрали.

Споменаваш обаче, че нещо по щипките си коригирал, какво и защо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....улея е с два мм. по тесен и се налага корекция от двете страни по дължина на щипката по окло милиметър(става дъма за перата които влизат в улея  и реално държат лайсната към щипките).

 

...този е вида , изполсва се само капака....

oi53kn2zzp5qs718sjul_ow441zy160tl8ni3l0.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...