Jump to content

Q7 спирачни дискове


pasheff

Recommended Posts

След свалянето на оригиналните спирачни дискове сменям вече четвърти комплект, заедно с накладките. Всеки път е едно и също- след около 1000 км пробег при натискане на педала на спирачката се чуства вибрация във волана. От официалния сервиз казват, че причината е в изкривени спирачни дискове. По- лошото е, че обвиняват мен за това- "агресивно" ползване на спирачки или влизане в локва с нагрети дискове и т.н. Това може ли да е вярно? Със сигурност не съм от тези, които се изправят постоянно на педала. Е, понякоха се налага да се спре по- рязко, но не вярвам да има някой, на когото да не се е случвало. Какво трябва да направя, за да реша проблема? Не мога безкрайно да сменям дискове, освен това на втора смяна не ми признават гаранцията, т.е. един път плащам, следващата смяма е гаранционна, следващата плащам и т.н. Знам, че не са прави и ако ги съдя, ще спечеля, но аз искам да си реша проблема, а не да си троша нервите с незаинтересовани, безхаберни чиновници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоест слагаш оригинални дискове и накладки и за 1000 км се изкривяват дисковете? Да няма проблем в апаратите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като сложиш новите дискове и накладки, разработваш ли ги леко 200-300 км? Защото, като са нови трябва да се разработват и да се ползват доста внимателно първите няколко дни. Иначе се кривят наистина, така че може и да имат право от една страна. Въпреки, че чак така не би трябвало да става. Все пак сменяш и накладките и няма какво да уляга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така, на около 1000 км пробег започва да се усеща вибрацията. Последният път, през първите 800 км почти не съм натискал спирачката и ако се е налагало, само съм я "галил".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегa, дa не би дa имaш друг проблем от който дa идвaт вибрaциите, примерно с окaчвaнето. Мисълтa ми е, след кaто ти свaляхa "кривите" дискове, сигурно ли е, че сa криви, ти видя ли ги? Дa не би дa ги сменят, зaщото не могaт дa открият виновникa?

Поздрaви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, наистина е възможно да има друг проблем и те да не го откриват и да си сменят дискове, щото е най-лесно...а и предполагам тия дискове са цифра пара, тоест е удобно за тях.

А джантите и гумите проверявал ли си, да не са криви/усукани. Има вероятност да е от тях също така. Почни от евтините неща, така да се каже. Ходи на реглаж на предницата...

Друго не се сещам...ебахти тва е нова кола, не би трябвало изобщо да има такива драми!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си "старите" дискове и ги закарай на стругар да ти каже левия или десния ти е крив, ако въобще има крив.

После смятам знаеш какво да правиш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

реглажа на предница е добър вариант,после дисковете са с прикрепящи болтове,обикновено главините на тези коли са чисти,малко вероятно да има нещо между главината и диска ,но не е невъзможно.Скъсани маншони на буталата ,и от това евентуално задържане,това даже не си го помислям...това е нова кола

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...