HellFire Публикувано 29 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2013 Искам да сменя такъв: с такъв двоен: До сега съм забелязал че помпата и казанчето са други Има ли разлика в резбата към тръбите? Събира ли се в коша по-голямото серво? Има ли полза от него и струва ли си преправянето? Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 29 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2013 Тук ще следя с интерес Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 29 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2013 (Редактирано) Според мен ако си със стандартните спирачни апарати няма смисъл. П.П. Разгледах малко из ЕТКА , оказва се че буталото преди фейслифа е с диаметър 23,81мм , а при фейслифта е 25.40мм (колкото и при S4). Редактирано 29 Декември 2013 от gemballa.bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 29 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2013 Кое бутала колега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 29 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2013 На помпата (на снимките това под казанчето). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 29 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2013 Знам кое е помпата колега.Мерси за инфото.Съвсем скоро ще сменя моята с такава от фейс и ще видя дали има разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 29 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2013 и да споделиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 29 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2013 Разбира се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 29 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2013 Според мен ако си със стандартните спирачни апарати няма смисъл. П.П. Разгледах малко из ЕТКА , оказва се че буталото преди фейслифа е с диаметър 23,81мм , а при фейслифта е 25.40мм (колкото и при S4). Апаратите са стандартните, дисковете отпред са 312мм. След като ги смених трябва да натисна педала с по-малка сила, за да спре колата. И все пак трябва да се запъна доста, за да спре на максимум и/или да се задейства АБС-а. Остава едно усещане, че колата спира слабо. В същото време целта ми не са спирачки като на Пежо: пипваш педала и се залепваш за стъклото.Забелязах, че фейслифта и С4 са с двойно серво и по-голяма помпа. Мисля, че това ще подобри усещането за спиране...Взех едно серво с помпата и казанчето и ще пробвам. Ако някой ме изпревари да сподели опит с монтажа и резултата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 29 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2013 На фейслифта сервото не е двойно,поне на този който имам за части.Мисля че от Б6 пускат двойното серво.Замислям се дали все пак да не метна цялото серво с помпата от фейслифта или само помпата.Фейслифтовата определено спираше по-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 29 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2013 Най-вероятно е така, защото аз взех серво от Пасат 2000-та, което е двойно. Номера му не е като на С4, но визуално е същото. Пасата е с такива апарати като нас, затова смятам, че ще стане адекватно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 29 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2013 Дано се събере.Тръбичките сигурно няма да паснат,но дано станат с малко интервенции.Ще държиш в течение какво се случва,че и аз много съм и набрал на мойта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 29 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2013 Супер, ще очаквам резултати и от двама ви, за да знам и аз по кой път да поема Между другото аз съм с апарати от s4 и отпред (321мм) и отзад (256мм) , но със стандартното серво и помпа. Забелязъл съм че като припомпя педала втори път спира брутално...незнам на какво се дължи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 30 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 За сега ще чакам развитие при колегата.Това което имам е 100% същото каквото е на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 30 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 Можеш ли да ми кажеш номера на сервото и помпата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 30 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 Сервото което имам е с номер: 8D2 612 105 А ,а това на колата ми е с буква "F" накрая. На помпите не мога да им видя номерата.Ще ги гледам пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 30 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 И аз си мисля, че само помпите могат да се сменят, а сервото да си остане, разбира се ако не си решил да слагаш от двойното серво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 12 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2014 Сложих помпа от фейслифт, без да сменям нищо друго - пасна. Резултата е положителен, преди за да хванат сериозно спирачките припомпвах веднъж, сега с първото натискане е така. Сервото не съм сменял. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 12 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2014 Ще ме навиеш и аз да сменям Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 12 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2014 Ако си преди фейслифта е полезен ъпгрейд Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 8 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Септември 2014 (Редактирано) Най-накрая смених сервото и помпата.Ефекта е много добър: спирачката реагира веднага и при много леко натискане, а при по-силно и по-рязко натискане колата спира на максимум веднага. Първия ден ми беше трудно да свикна, но през уикенда пътувах с натоварена кола и съм много доволен: никакво запъване за педала на спирачката Редактирано 8 Септември 2014 от HellFire Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 8 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2014 Имаше ли драми с двойното серво? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 9 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2014 Съвсем малко кривене на тръбичките, по-дълги болтове за сервото и малко пилене на разпънката м/у бомбетата, че помпата е по-дебела Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 6 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2014 Интересно ми е дали щом колата е с двойно серво,винаги е с по голямата помпа. От скоро и аз съм с двойното серво и определено спирачките вече са други,незнам само този факт дали се дължи на двойното серво или съм имал проблем със старото? Както и при колегата все имах усещането ,че не спира както трябва,а всичко беше здраво и това ме накара да предприема тази стъпка, за която изобщо не съжалявам.Ако иска някой да сподели как усеща спирачките си,струват ли му се достатъчно добри,защото ако е така, значи и аз и колегата сме имали някъде проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 1 Май 2015 Доклад Share Публикувано 1 Май 2015 Хайде и аз с двойно серво. Има си ефект и то не малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване