Jump to content

Взаимозаменяеми ли са сервоусилователите при А4 В5


HellFire

Recommended Posts

Искам да сменя такъв:

431612821.jpg

 

с такъв двоен:

 

4B3-612-105A-HBZ.jpg

 

До сега съм забелязал че помпата и казанчето са други

 

Има ли разлика в резбата към тръбите? Събира ли се в коша по-голямото серво? Има ли полза от него и струва ли си преправянето?

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 97
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Според мен ако си със стандартните спирачни апарати няма смисъл. 

 

П.П. Разгледах малко из ЕТКА , оказва се че буталото преди фейслифа е с диаметър 23,81мм , а при фейслифта е 25.40мм (колкото и при S4). 

Редактирано от gemballa.bg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ако си със стандартните спирачни апарати няма смисъл. 

 

П.П. Разгледах малко из ЕТКА , оказва се че буталото преди фейслифа е с диаметър 23,81мм , а при фейслифта е 25.40мм (колкото и при S4). 

 

Апаратите са стандартните, дисковете отпред са 312мм. След като ги смених трябва да натисна педала с по-малка сила, за да спре колата. И все пак трябва да се запъна доста, за да спре на максимум и/или да се задейства АБС-а. Остава едно усещане, че колата спира слабо. В същото време целта ми не са спирачки като на Пежо: пипваш педала и се залепваш за стъклото.

Забелязах, че фейслифта и С4 са с двойно серво и по-голяма помпа. Мисля, че това ще подобри усещането за спиране...

Взех едно серво с помпата и казанчето и ще пробвам. Ако някой ме изпревари да сподели опит с монтажа и резултата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На фейслифта сервото не е двойно,поне на този който имам за части.Мисля че от Б6 пускат двойното серво.

Замислям се дали все пак да не метна цялото серво с помпата от фейслифта или само помпата.Фейслифтовата определено спираше по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно е така, защото аз взех серво от Пасат 2000-та, което е двойно. Номера му не е като на С4, но визуално е същото. Пасата е с такива апарати като нас, затова смятам, че ще стане адекватно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано се събере.Тръбичките сигурно няма да паснат,но дано станат с малко интервенции.Ще държиш в течение какво се случва,че и аз много съм и набрал на мойта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер, ще очаквам резултати и от двама ви, за да знам и аз по кой път да поема :)

Между другото аз съм с апарати от s4 и отпред (321мм) и отзад (256мм) , но със стандартното серво и помпа. Забелязъл съм че като припомпя педала втори път спира брутално...незнам на какво се дължи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервото което имам е с номер: 8D2 612 105 А ,а това на колата ми е с буква "F" накрая.

 

На помпите не мога да им видя номерата.Ще ги гледам пак

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си мисля, че само помпите могат да се сменят, а сервото да си остане, разбира се ако не си решил да слагаш от двойното серво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Сложих помпа от фейслифт, без да сменям нищо друго - пасна. Резултата е положителен, преди за да хванат сериозно спирачките припомпвах веднъж, сега с първото натискане е така. Сервото не съм сменял.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Най-накрая смених сервото и помпата.Ефекта е много добър: спирачката реагира веднага и при много леко натискане, а при по-силно и по-рязко натискане колата спира на максимум веднага. Първия ден ми беше трудно да свикна, но през уикенда пътувах с натоварена кола и съм много доволен: никакво запъване за педала на спирачката :D

Редактирано от HellFire
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем малко кривене на тръбичките, по-дълги болтове за сервото и малко пилене на разпънката м/у бомбетата, че помпата е по-дебела

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Интересно ми е дали щом колата е с двойно серво,винаги е с по голямата помпа.

 

От скоро и аз съм с двойното серво и определено спирачките вече са други,незнам само този факт дали се дължи на двойното серво или съм имал проблем със старото?

 

Както и при колегата все имах усещането ,че не спира както трябва,а всичко беше здраво и това ме накара да предприема тази стъпка, за която изобщо не съжалявам.Ако иска някой да сподели как усеща спирачките си,струват ли му се достатъчно добри,защото ако е така, значи и аз и колегата сме имали някъде проблем :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...