Jump to content

Взаимозаменяеми ли са сервоусилователите при А4 В5


HellFire

Recommended Posts

  • Отговори 97
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

А помпа TRW 25 само видях, тя по-голяма ли е? Изпадна ми една от Пасат 1.8 не знам коя година но е с пластмасови колектори, може и 5.5 да е.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така,взех сервото с помпата и казанчето ,номера на помпата челно на цилиндъра е :J47H3 Lukas

Номера на сервото е:4Е3612105, отзад на корпуса на сервото има щампа 947H

Та ,тази помпа с по-голямото бутало ли е или е с по-малкото,да знам дали е подменяна.

Редактирано от ники 125кс.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се лъжа няма разлика в местоположението на отворите. Аз смених само помпата (от А4 Б5 фейслифт) и съм нямал драми с преправяне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и сервота да гледах на снимки от олх дали от а6 или а4 все казанчето отстрани. Загледай се внимателно може да си го пропуснал този момент

Скоро ще пусна снимка каква интервенция е нужна за да застане педала както трябва със серво от а6

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от becinko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пропуснал съм един момент :) Моето го вземах от англичанка, пасна си идеално, явно заради дирекцията са променени и позицията на отворите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Два модела са тези помпи .На едните казанчето седи отстрани .На другите отгоре,няма разлика дали е от англичанка или нормална дирекция

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм си играл да ги меря,един колега си беше сменил сервото и звънна да купи казанче.След това се обади да му го сменим със такова на което отворите са отгоре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно на Б5 преди фейслифта помпата е с диаметър на буталото 23,81мм и е с номер 8D0 611 021 B

При фейслифта помпата вече е с диаметър на буталото 25,40мм и за коли с лява дирекция без ESP e с номер 4D0 611 021 А ( с ESP номера е 4D0 611 021 В )

При фейслифт и дясна дирекция номерата на помпите са 8D2 611 021 за коли без ESP и 8D2 611 021 А за коли с ESP.

 

1. Ето как изглежда помпа от преди фейслифта с номер 8D0 611 021 B

8D0611021B.jpg

 

2. Помпа от фейслифт с дясна дирекция с номер 8D2 611 021

202369.jpg

 

3. И фейслифтова с лява дирекция с номер 4D0 611 021 А

Brake+Master+Cylinder+for+A4+4D0611021A.

 

Мисля че нагледно се виждат разликите и приликите  :)

Редактирано от gemballa.bg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених сервото, с по -голямото ......и ефекта е УАУ.

Тоя варел можел и да спира.

Извинявам се, че не можах да снимам,но бях притиснат от времето,но накратко:Сервото си пасва идеално в моторния отсек, без да се разпробива преградата зад мотора заради помпата.

Единствената мъка е да се извади една ябълковидна втулка с вътрешна резба,която свързва педала със сервото.

Тази втулка се срязва наполовина ,както и малко от шпилката стърчаща от сервото към педала на спирачката,защото фейслифтовите са подълги.

След това обезвъздушаване на четирите колела и О,ЧУДО!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам два броя приготвени такива втулки, обаче ми се вижда мисия невъзможна да се извади освен ако конзолата с педалите не е свалена? Ти на място ли я измъкна? Колко точно одряза втулката и оста?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затова се купува сервото заедно с тоя ябълковиден болт,който е по-къс.

Изважда се и на място с помощта на две дълги отверки и двама помощника се разтварят контричките и излиза

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

HOW TO да си ъпгрейднем спирачките:

1. Необходими части от кола донор (А4 05.'99-> или Пасат):

-Серво заедно с гумичката, помпа, казанче с датчик и болтовете за сервото, защото са по-дълги

2. Смяната:

-новата помпа със сервото се събира идеално. Ако, евентуално, има "разпънка" от S4/A6/Allroad трябва да се изпили малко

-не изисква смяна на тръбичките, а леко изкривяване.

-тръбата за вакума идва малко под напрежение, но не създава проблем. Малко силиконова смазка помага доста

-не е нужно да се вади ябълката от педала: развива се контра гайката на реглажа; ябълката остава на педала, сервото се вади и при слагане на новото се регулира педала.

3. Ефекта е "Уау". Ако пак има проблем, значи сте започнали отзад напред: първо хубави = скъпи и добре работещи спирачки, а след това ъпгрейди ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На място я измъкнах,бута се педала в най-долно положение ,след това се забива една плоска отверка отстрани на ябълката и с едни по-яки клещисе дърпа здраво.

Не се притеснявайте  ,че ще се нарани резбата на втулката,защото и без това ще я отрежете тази част.

Втулката се отрязва наполовин на резбата,а шпилката на сервото около 1см.

Ябълката после просто се натиска в леглото на педала и тя щраква.

Редактирано от ники 125кс.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

HOW TO да си ъпгрейднем спирачките:

1. Необходими части от кола донор (А4 05.'99-> или Пасат):

-Серво заедно с гумичката, помпа, казанче с датчик и болтовете за сервото, защото са по-дълги

2. Смяната:

-новата помпа със сервото се събира идеално. Ако, евентуално, има "разпънка" от S4/A6/Allroad трябва да се изпили малко

-не изисква смяна на тръбичките, а леко изкривяване.

-тръбата за вакума идва малко под напрежение, но не създава проблем. Малко силиконова смазка помага доста

-не е нужно да се вади ябълката от педала: развива се контра гайката на реглажа; ябълката остава на педала, сервото се вади и при слагане на новото се регулира педала.

3. Ефекта е "Уау". Ако пак има проблем, значи сте започнали отзад напред: първо хубави = скъпи и добре работещи спирачки, а след това ъпгрейди ;)

Има ли някакво значение, дали колата донор е бензинова или дизелова и кой е мотора. Само от 1.8Т ли става ? Питам щото виждам доста ТДИ-та на части ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...