GLS Публикувано 1 Май 2015 Доклад Share Публикувано 1 Май 2015 От каква кола е това двойно серво и колко струва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 1 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Май 2015 Моето го взех заедно с помпата и казанчето за около 100 лв от Пасат 1.8Т 2001-ва. Стават и от А4 след фейслифта.На ефекта се кефя при всяко натискане на спирачката, независимо слабо или силно.Имам малък проблем с тръбата за вкума, защото идва под леко напрежение и след цяла нощ седене вакума е избягал и педала е твърд. С паленето се оправя веднага. Погледнах дали не мога да взема и тръбата от Пасата или от някое Ауди, но системата е изцяло различна и не става. Не е голям пробле на фона на реакцията на спирачките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 1 Май 2015 Доклад Share Публикувано 1 Май 2015 Какво точно е подобрението? В какво се изразява и има ли смисъл от тази конверсия при нормално работещи спирачки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 2 Май 2015 Доклад Share Публикувано 2 Май 2015 При мен проблема е с високи скорости. Но като цяло педала реагира много по-добре във всякакви режими на работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 10 Май 2015 Доклад Share Публикувано 10 Май 2015 Да се похваля и аз вече съм със двойно серво от А6. Спирачките станаха точно такива каквито винаги съм искал, а именно натискаш и веднага спира. Хода на педала е малък и от малко хваща. Разликата с преди е огромна!Има обаче един недостатък, педала трябваше да се вдигне 1 идея нагоре, защото иначе помпата щеше винаги да е натисната... Засега ще карам така докато не измислим вариант да го оправим и това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 11 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Май 2015 Може би трябваше да си вземеш от А4.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 11 Май 2015 Доклад Share Публикувано 11 Май 2015 При все, че е 4 пъти по-скъпо? Просто трябва гайката която се навива в сервото да се скъси. Вярно, че това "просто" значи да се свали конзолата с педалите, но каквито сме ентусиасти - не е проблем. П.с двойното серво+помпа+казанче = 40лв...Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 11 Май 2015 Доклад Share Публикувано 11 Май 2015 Това втора ръка ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 11 Май 2015 Доклад Share Публикувано 11 Май 2015 ДаSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 11 Май 2015 Доклад Share Публикувано 11 Май 2015 Двойното серво дето му викате се казва още тандемен вакумен усилвател. На всички фейсови А4-ки го има, моята е от средата на 99-та година и с 288 мм. диск. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 11 Май 2015 Доклад Share Публикувано 11 Май 2015 (Редактирано) Не е на всички. Колегата petkovm има серво от 1.9 116 фейсова 4-ка и е единично...Като имаш в предвид че той си е карал колата и лично я е разхвърлял на частиSent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 11 Май 2015 от becinko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 11 Май 2015 Доклад Share Публикувано 11 Май 2015 ми това беше един от признаците че колата е фейс, наличието на тандем сервото. Ама нормално де каквото са имали такова са монтирали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 11 Май 2015 Доклад Share Публикувано 11 Май 2015 Досега от всички фейсове съм свалял двойно серво .Няма нищо общо със тези на б6 ,но е доста по голямо от на старото б5.Може би е до година на производство разликата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 11 Май 2015 Доклад Share Публикувано 11 Май 2015 А това на Б6 става ли на Б5? Каква им е разликата всъщност? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 11 Май 2015 Доклад Share Публикувано 11 Май 2015 Цената и това че тези на първите Б6 са проблемни .Досега все търсят за б6 партидата с буква J накрая,много рядко с друга буква Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 11 Май 2015 Доклад Share Публикувано 11 Май 2015 Аха. Значи все пак стават... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shturshel Публикувано 11 Май 2015 Доклад Share Публикувано 11 Май 2015 Аз съм с 1,9тди, 90к.с. 96г. 1Z. Не съм с фейса, и нямам тандемен вакумен усилвателя Точно поради тази причина и аз ще правя скоро време това упражнение. Още повече вече съм с предни вентилирани. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 11 Май 2015 Доклад Share Публикувано 11 Май 2015 Що, колата ти не спира, или....? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 11 Май 2015 Доклад Share Публикувано 11 Май 2015 Аха. Значи все пак стават...Нямам идея ,просто знам какво ми търсят редовно и затова го изтъкнах като минус.Ако някой е монтирал от б6 нека сподели .Според мен тъй като сервото е по дълго назад и купето няма нищо общо ,има шанс да не стане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shturshel Публикувано 12 Май 2015 Доклад Share Публикувано 12 Май 2015 Що, колата ти не спира, или....?За спиране спира, ама все ми се струва че с двустенния ще е по добре, а и щом не е голяма философия да се направи защо да не го направи човек. Щом е за по-добро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 12 Май 2015 Доклад Share Публикувано 12 Май 2015 Ще ти дам едно кръгче с моята да видиш ефекта Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shturshel Публикувано 12 Май 2015 Доклад Share Публикувано 12 Май 2015 Той и Мишо каза че много доволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 12 Май 2015 Доклад Share Публикувано 12 Май 2015 Да но има разлика в спирането между нашите коли, защото сме с различни помпи. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 12 Май 2015 Доклад Share Публикувано 12 Май 2015 (Редактирано) Така или иначе и аз ще сменям сервото с въпросното двойно ,кажете каква спирачна течност да сипя преди да обезвъздуша системата,марка, дот и т.н.Ще се опитам да направя снимки на интервенцията,за да е по лесно на другите колеги. Редактирано 12 Май 2015 от ники 125кс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 12 Май 2015 Доклад Share Публикувано 12 Май 2015 Аз сложих АТЕ Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване