Wolfgar Публикувано 31 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2013 Здравейте,В процес на финализиране съм на закопуването на http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11386677007159366&f1=details&slink=57uabnИскам да Ви попитам,какво обслужване трябва да направя?Казаха ми,че маслото е сменено,а двигателя е с верига и карал до 500 000 километра.Трябва ли да сменям обтегачи или нещо подобно,което е задължително както при ремъците?Знам,че веригата не се сменя често,защото карам Лада 21053 с верига и там само си я обтягам при нужда.Благодаря Ви предварително за отговорите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 1 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2014 Правилно са ти казали, 1.6 FSI е с верига. Тя няма предопределен сервизен интервал и не се сменя ако не се налага, т.е. ако няма оплаквания. Но е хубаво периодично (на Х00 000 км) да се проверява визуално за удължаване или хлабавост за да се избегне лоша изненада. Добре дошъл в клуба! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 1 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Януари 2014 (Редактирано) Добре заварил Благодаря за отговора.Някакъв друг съвет за първоначално проверяване по двигателя,нещо което трябва да се смени за да няма изненади?Аз за дискове,накладки,амортисьори,маркучи и тем подобни ще си я закарам да ги проверят(даже за амортисьорите и стрес тест ще има).И като цяло,така като гледате колата,добра ли е? Редактирано 1 Януари 2014 от Wolfgar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 1 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2014 Честито, да си я караш със здраве! На мен поне от тези снимки ми допада колата, свежа изглежда! Запазана ми се струва като цяло и 100% оригинален вид. Километрите няма да ги коментирам, но така или иначе този агрегат е желязо и едва ли ще имаш проблеми с него като цяло! Ако си уверен, че масло/филтри са обслужени няма какво да ги мислиш, надявам се, че са ти показли "документ" който потвъждава това все пак! Виж си спирачките и ходовата част, може някое тампонче да има за смяна, ама това са бели кахъри! Правилно си се насочил към марката, няма да съжеляваш! Малко са за сега колегите с този агрегат на 8Р шаси, но годинките минават и тепърва ще расте бройката! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 1 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Януари 2014 Предполагам тези филтри-горивен,въздушен,за климатика(дъждовен мисля че му казваха) е хубаво да се сменят? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 1 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2014 (Редактирано) Ако действително са ти сменяли маслото би следвало масления да е сменен. Аз лично бих си сменил филтрите ако не съм 100% сигурен, че са сменяни скоро. Специално горивния задължително, като сме наясно относно качеството на горивата в БГ! П.С. Като си отвориш жабката свети ли ти лампата вътре? Редактирано 1 Януари 2014 от Tsvetkov83 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 1 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Януари 2014 Колата я взимам в петък.До колкото си спомням имаше осветление в жабката.Защо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 1 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2014 При 8Р осветлението в жабката се задейства от контактен ключ адаптиран в амортисьорчето което отговаря за плавното й отваряне и затваряне. Проблема е,че е произведен от пластмаса която се амортизира и чупи след определен период. Понякога подлежи на поправка, но трябва да си сръчен! Ако при теб се окаже здраво и не поправяно, това поне според мен би било добър знак в посока, че автомобила е гледан и пазен от бившите си собственици! Айде като я вземеш и покараш малко пиши пак, сигурен съм, че ще имаш още въпроси! Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fender Публикувано 1 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2014 Честита Нова Година! Колега,добре дошъл! Моята е същия модел и година. Няма да имаш проблем,карай си я със здраве! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 1 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Януари 2014 Мерси за пожеланието fender Tsvetkov83 мерси за съвета,ще обърна внимание на това И да 100% ще имам въпроси,все пак минавам от Лада на Ауди и единственото общо е,че и двете са коли. Щом я покарам,ще търся съвети,ако се налага Благодаря още един път Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diksan Публикувано 2 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2014 Аз па не съм съгласен, че и двете са коли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 2 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2014 При 8Р осветлението в жабката се задейства от контактен ключ адаптиран в амортисьорчето което отговаря за плавното й отваряне и затваряне. Проблема е,че е произведен от пластмаса която се амортизира и чупи след определен период. Понякога подлежи на поправка, но трябва да си сръчен! Ако при теб се окаже здраво и не поправяно, това поне според мен би било добър знак в посока, че автомобила е гледан и пазен от бившите си собственици! Айде като я вземеш и покараш малко пиши пак, сигурен съм, че ще имаш още въпроси! Успех Има още няколко фабр. дефекти като например закопчалката на подлакътника и тапицерията на вратата под лакътя. Те се проявиха при мен в доста по късен етап. Sent from my Xperia S using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 2 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2014 Това определено не са масови фабрични дефекти (сравнено с жабката), а доста рядко срещани и то до колкото усещам свъразни с конкретен период на производство, особено по отношение на "подлакътника" на вратата.Но за всякакви такива дреболии може колегата да прочете в посветената на A3 8P тема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 5 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2014 Колеги колата я взех и я покарах 120 км някъде.Върви идеално.Подлакътника закопчалката му е счупена.В жабката осветление има,но не се гаси при затваряне на жабката,не знам защо,понатиснах я тук там,но е стабилна.Просто не изгасва и махнах плафона.За сега единствения проблем,който открих,е че при пръскане на течност на задната чистачка,започва да тече течност отпред през халогена.Когато седи или се кара,не изтича и капчица,също така не тече и при пръскане на предното стъкло.Някакви идеи защо така прави? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 5 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2014 Да, и твоята жабка очевидно е минала по реда си, точно това е проблемът, за който Tsvetkov83 писа по-горе.Какво ще рече "през халогена" !? Имаш предвид пръскалките на фаровете ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audilina Публикувано 5 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2014 Мдаа, и аз съм мяркала доста писано за въпросния проблем с жабката по форумите. Мен още не ме е достигнало, но освен ако с времето не са подобрили нещо, рано или късно и при мен ще се случи вероятно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 5 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2014 Какво ще рече "през халогена" !? Имаш предвид пръскалките на фаровете ли?Не,на фаровете нямам пръскалки.Когато пръскам за отзад,започва да се стича явно от вътре,мината през дупката на халогена и по бронята се стича надолу.Ще видя дали ще успея да кача снимка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 5 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2014 Спукан маркуч някъде или снадка! Трябва да прегледаш хубаво пътищата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 5 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2014 (Редактирано) Ето оградил съм пътя на стичането.От там се стича,като тръгва от отвора на халогена,и после капе под колата.Прави си прилична локва след 1-2 пръскания.Направи ми впечатление,че течността не тръгва веднага отзад,а първо върти на сухо и после почва да пръска.Предполагам тръбата се изпразва и след това на ново се пълни докато стигне отзад.Както казах от пред пръска абсолютно без проблемно и не тече.А проблемът с жабката оправя ли се някак си? Редактирано 5 Януари 2014 от Wolfgar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 5 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2014 Сега разбрах, че имаш предвид фаровете за мъгла под "халогени". Точно отляво е резервоара за течността за чистачките. Имаш спукване на маркуч или лоша снадка някъде. Съответно му трябва време докато образува достатъчно налягане за да изкара течност отзад, а през това време тече от снадката или спуканото. Трябва да обследваш от къде е точно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 5 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2014 (Редактирано) А проблемът с жабката оправя ли се някак си? Има много начини да се оправи, но за начало трябва да се види в какво състояние е. Казваш, че свети постоянно, значи държи контакт и не отваря веригата при затваряне, както би трябвало, следователно не се движи (достатъчно) буталцето на амортисьора. Обичайно се чупи планката свързваща амортисьора със статичната част на жабката, пластмасата е много тънка, още повече, че ако не си смазваш механизма на няколко месеца съпротивлението се увеличава неимуверно и ще неще се чупи! За начало свали дясното капаче на таблото, като отвориш пасажерската врата на цяло и ще го видиш, сваля се много лесно,на щипки е! От там имаш директен визуален достъп до въпросният амортисьор, ползвай фенерче за да провериш какво се случва вътре, ще се ориентираш сам, но очаквай да видиш нещо такова: Замислям се дали не е добра идея да се направи едно DIY за ремонта на този малък, но дразнещ проблем. Редактирано 5 Януари 2014 от Tsvetkov83 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 5 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2014 Благодаря за съветите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 5 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2014 Сетих се да питам и още нещо.Електрическото регулиране на фаровете и на двата фара ли е?При мен само левия се мести надолу нагоре.Ако е изгоряло моторчето,сменя ли се,и защо не ми е дало грешка в компютъра? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 5 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2014 Естествено, че е и на двата, иначе би било безсмислено.Защо си убеден, че не ти е дало грешка? Видя ли за грешки с VAG-COM?Но дори и да не е - за съжаление диагностиката не е всемогъща - има неща, които не се хващат от нея, тъй като или електрически всичко изгежда наред, или просто не е предвидено да следи и за това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 5 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2014 Убеден ли си, че моторчето е проблема? Може да се е износила ябъката и от там да не мести. С кой фарове си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване