Passat-3bg Публикувано 28 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 Относно "измамното" усещане: Когато турбото не надува в ниските -> на висока предавка подам ли гас от педала не се случва нищо по различно (налага се да превключвам по ниска предавка,а по баири нагоре с трафик ту по бързо ту по бавно не е много приятно да се натиска съединителя особено когато е Sachs Performance). Когато турбото надува в ниските обороти и подам гас на висока предавка ... колата се наема доста добре. Това относно колко е измамно. Иначе колегата eic-idimitrov е прав !!! Че не е много комфортно за мотора съм наясно. Ако се счупи ще пиша, преди това е хубаво да установим дискутирания проблем еднозначно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 28 Март 2014 Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 (Редактирано) E ти си с 6 скорости, сега погледнах, ами така е, 6 скорости - налага се по - често да сменяш, за сметка на това пък на 6 гори малко. Ти си за автоматик, то не случайно големите дизели вече са само автомат, буташ кикдаун и сваля 2 надолу, а при тебе ти трябва да ръчкаш скоростите. Ти в случая си решаваш неудобството по заобиколен начин, следващата ти кола май трябва да е автомат, 8 степени най - добре, хихи, демек от най - новите. Редактирано 28 Март 2014 от STEFAN8898 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passat-3bg Публикувано 30 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2014 Тези новите ако държат на много нютони (т.к. съм сигурен, че стандартния автомат не би издържал това, което сме сътворили по мотора) и да нямат загуби като досегашните да давам гас пък то ....... нищо и да ми дигат разхода с 2-3 литра на 100 не е добре! И да имат 2 сек. забавяне 0-100км/ч. и ощте сумати секунди 100-200км/ч. .............. не бих отказал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktorec Публикувано 4 Април 2014 Доклад Share Публикувано 4 Април 2014 Душегуба е много корава машина от главите надолу и го казвам от личен опит ама колегата твърдо е решил да си потроши неговия като го товари с два пъти по голям въртящт момент в ниските обороти и го прави за да си начеше крастата да кара с 1200 оборота по байри.Не е проблем тъкмо ще разберем колко издържат биелите и буталата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bigmata Публикувано 4 Април 2014 Доклад Share Публикувано 4 Април 2014 Биелите се кривят доста читаво ( правил съм няколко мотора ).Цепи и топи бутала от проблемни дюзи или масло от турбото .За коляновия вал до сега не съм срещал счупен но ми се вижда лабав между биелните шиики .Общо взето не само отгоре но и отдоле .МОТОР МЕЧТА Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavelsst Публикувано 4 Април 2014 Доклад Share Публикувано 4 Април 2014 Биелите се кривят доста читавоДа, ама от воден удар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktorec Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 Биелите се кривят доста читаво ( правил съм няколко мотора ).Цепи и топи бутала от проблемни дюзи или масло от турбото .За коляновия вал до сега не съм срещал счупен но ми се вижда лабав между биелните шиики .Общо взето не само отгоре но и отдоле .МОТОР МЕЧТА Ако ти се вижда слаб да дойдем да ти обърнем огледалата на асматика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bigmata Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 Ако ти се вижда слаб да дойдем да ти обърнем огледалата на асматика Заповядай когато искаш !Само не знам дали ще издържиш финансово да захраниш душегуба с нафта до Враца Иначе има с какво да те посрещна Леонче 300HP TDI и А4 куатро 1.8т 400Hp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktorec Публикувано 19 Април 2014 Доклад Share Публикувано 19 Април 2014 Заповядай когато искаш !Само не знам дали ще издържиш финансово да захраниш душегуба с нафта до Враца Иначе има с какво да те посрещна Леонче 300HP TDI и А4 куатро 1.8т 400Hp Ти за моето финансово състояние не се притеснявай.Душегуба ми гори 7 със 140 така че ще счупя касичката и идвам.Интересно ще е признавам.300 коня на 1300кг и 400 на 1600. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 19 Април 2014 Доклад Share Публикувано 19 Април 2014 Дай едно клипче да го видим как върви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passat-3bg Публикувано 30 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Април 2014 (Редактирано) Проблема ту се появява ту изчезва ! Започвам да се съмнявам в какво ли не! Имам усещане и съмнежи, че помпата се ебава и ту пуска гориво ту го сече на порции /или центровката засича от авансаторното бутало/ и ми сърдж-ва турбото.... ще отворя тези дни да видя да нямам изпадали кобилици... Скоро мисля и клип-че да направя в действие. Редактирано 30 Април 2014 от Passat-3bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 1 Май 2014 Доклад Share Публикувано 1 Май 2014 Това с присецването и спирането на горивото при рязко подаване на газ и дърпане на крака от педала го прави от време на време и при мен, няма чип-мип и други неща. Чист АФН и 1.9. Нещо се ебава по датчиците, вакумите или др. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 Смени горивен филтър Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване