fantamaniaka Публикувано 10 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2014 Здравейтеколата е Ауди А3 97година 90.к.с AGR двигателКолата върви до около 130 км и след това не иска да ускорява.ЕГР клапана е запушен и изолиран софтуерно.Прикачам лог по време на движение на 008 и 010 канал.Вакумните ми маркучи са сменени.Клапана N75 се чува да "цъка" Лог файл http://dox.abv.bg/files/fdw?eid=106833255 Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMA_BS Публикувано 10 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2014 Колега да не те излъжа мисля че имаше от някъде да се намали да не може да вдига Повече от 120 do 130 километра - дизолови дивгатели на служебното пежо беше така настроена че повече от 120 да не вдига но не съм сигурен дали и при теб е така нека някой по висш се изкаже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fantamaniaka Публикувано 10 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Януари 2014 не е заради това.преди колата си вървеше нормално Линка не работеше , вече работи https://dl.dropboxusercontent.com/u/73041332/my%20ecu%20AGR/LOG-01-008-010-011.CSV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz2pic Публикувано 11 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2014 Огледаи първо филтрите.Хубаво е да ги смениш.Започни с тях,ако няма промяна търси друга причина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kraskko Публикувано 11 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2014 (Редактирано) лог-файла не е направен както трябва,направи го на 4ск от 1500 до 4000об с газ до край( до ламарината, без да го отпускаш) лога го направи на 3-ти ,10 и 11 канал пусни темата в дизел раздела,там има компетентни хора които ще ти кажат какъв е проблема. Редактирано 11 Януари 2014 от kraskko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fantamaniaka Публикувано 11 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2014 Добре благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 11 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2014 (Редактирано) на първо четене турбото пренадува ,търси пробив в маркучите , кулера или гейта не работи Редактирано 11 Януари 2014 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fantamaniaka Публикувано 11 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2014 Маркучите са сменени.гейта какво представлява?Кулера явно ще го сваля и надуя да видя дали не е пробит.За клапан Н75 не съм сигурен , защото се чува цъкане но до колкото знам това не означава че идеално работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване