Jump to content

А5 леки вибрации в купето


kris7777

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

карам ауди А5 1.8TFSI   170 коня.От извесно време усещам лека вибрация в купето /леко тресе/ когато колата е на място.Колата я обслужвам само в Порше софия запад.Закарах я там с уговорката да и направяд диагностика и,ако нищо не излезне да не я заплащам така и стана нищо не излезе на диагностиката съответно не заплатих нищо,но тресенето е факт.Също забелязвам при скорот примерно 130км 140км когато отнема газта и подам колата не поема плавно,а подскача се едно я ръгаш в бъбреците.Дайте мнение от какво може да притриса така най-тъпото е,че от Порше софия ми вдигат рамене.Не съм сменял свежи чудя се дали не е от тях и те вдигат рамене.Казаха ами тои двигателя е леко по шумен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,

имам същият проблем карам ауди А5 ,2.7 ТДИ 190 к.с. , проблема с вибрациите започна когато минах през един много гаден път имаше много дупки и неравности и след това ми започна проблема. Когато колата е студена и я запаля вибрациите се усещат повече "буквално цялата кола вибрира " .

Скоростната кутия е автоматик с 8 предни предавки , задвижването е предно и честно да ви кажа май решение няма на този проблем :\

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.Не съм сменял свежи

Здравей ако под свежи имаш пред вид свещи гарантирам ти че не от тях,може да имаш разбити тампони на мотора а и доста други варианти при които би ти тресяло но все пак пробвай някой да ти задържи мотора на запалено ако спре да тресе или намалее е от тампоните ако не смени сервиза.

Сега забелязвам че на студено ти тресе повече може и да е от дюза

Редактирано от Mitaka madafaka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата ми е с 6 скорости ръчни и е предно предаване.При мен тресенето е супер малко чесно казано но аз го усещам и не е постоянно а през лек интервал от време претриса се едно.



колега мойта е бензин мисля,че няма дюзи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разгледай тази тема, ако е подобно http://www.a5oc.com/forums/a5-general-q/16614-vibration-when-stationary.html

 

* Наблюдавайки авто конфигурациите ви, бих предположил, че има някъде нещо разхлабено. На момчетата от Порше им стига акъла да закачат колата и да проверят грешките, които дава или не дава.

За такива тънкости като вибрации, разни проблеми, които се забелязват с ежедневно шофиране, няма смисъл да ходите по майстори, или поне много малка част биха ви свършили работа. 

* Има 2 сайта, които биха ви били от полза a5oc.com и audizine.com , там има писано, със сигурност, по вашите проблеми просто трябва да го намерите, успех!

Редактирано от galeksiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата ми е с 6 скорости ръчни и е предно предаване.При мен тресенето е супер малко чесно казано но аз го усещам и не е постоянно а през лек интервал от време претриса се едно.

колега мойта е бензин мисля,че няма дюзи

извинявай сега видях че съм прочел втория колега с дизела и съм се заблудил(и ти имаш също дюзи ама са друг тип)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е колкото добър, толкова и безсмислен съвет. Интересно ми е като се листят споменатите форуми, какво би могъл да направи един собственик на А5, въоръжен с Ваг-ком? Сигурно ще ъпдейтне софтуера...или ще пише до Ауди? Или ще си смени главата на двигателя, защото... Джон от... Алабама вероятно е имал същия проблем и така го е оправил... Егати!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, собственика на А5 ще отиде в сервиза и ще каже какво иска да му бъде сменено, защото логиката на повечето и най- вече на официалните е "ще сменяме едно по едно докато не го намериме". Също така мразените от мен американци са мега дребнави и задружни що се отнася до разни проблеми и ги разчопкват заедно до край. И ако за теб в ауди.бг или при кварталния майстор има достатъчно информация, за мен няма. Няма и да се доверявам на тъпи майстори или да си давам парите за неща, които не са за смяна.

Колкото до Джон от Алабама. Той и още 30 като него са се сблъскали с един и същ проблем, например вибрации във волана при паркиране. 28 от тях след многобройни разправии с дилърите, защото на 24 от тях колите още са им в гаранция, установяват че проблема е в хидравличния маркуч с високо налягане. А също така 17 от тях са намерили TSB номер ХХХ, в който Ауди са описали явния проблем и са написали какво трябва да се смени при тези оплаквания. След като 27 от тях са сменили прословутия маркуч Х, установяват, че оплакванията им са изчезнали.

По някое време след това в България, пишещият този пост Георги отива в Порше София и там му бива обяснено, че такъв "нов модел" маркуч няма и че това е напълно нормално за коли с quattro или с предно или като цяло за всички коли. Историята продължава когато Георги им занася TSB номер ХХХ, в който пише всички части които трябва да се закупят и как да се извърши ремонта. След няколкоминутно зяпане в листа, се оказва че Георги е бил прав и ремонта след няколко дни е извършен безплатно, защото имало сервизна акция, описана в прословутата бюлетина за механици.

Не искам да правя паралел но е очевидна приликата на случаите - двама колеги имат проблем и им се казва че всичко е ок, ама то не е, нали?

Не съветвам хората да се оправят сами с проблемите по автомобилите си, а да се подготвят информативно и да не бъдат лъгани под разни официални или квартални "слогани"

Редактирано от galeksiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много си прав колега , но тук не е Америка, нито Англия , нито Германия или друга европейска държава . Това тук е България гаранции не се признават ако нещо се случо по колата от АУДИ България ви казват  : "Гаранцията не може да поеме смяната на еди си кое ,защото вие сте виновен " . Честно да ви кажа вече на гаранции не вярвам ,нито на майстори и нито на сервизи . 2008 година си купих чисто нов джип от Балканстар Митцубиши Пажеро платих го в брой 100 хилки броях за джипа. 3 години гаранция или 100 000 хил. км , но както и да е след 2 години ми се прееба CD плейара и от сервиза ми бе казано ,че " CD плейерът ви е ударен със силен мъжки юмрук ! " . Кой разумен човек ще даде толкова пари и ще си удря колата ??

Просто нямам думи за държавата ни . Обслужването е под всякъква критика и ни задължават докато е в гаранция колата всяка година да ходим на предглед в техния сервиз . Прегледът струва около 2000 лв . , абе просто гледат да скубят народа.....

Не ми се говори !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Не, собственика на А5 ще отиде в сервиза и ще каже какво иска да му бъде сменено"

 

O-o, повярвайте няма сервиз който да не желае така да се случват нещата. Само едно уекинко уточнение. Какво става, ако проблема не бъде отстранен? Очевидно, формулата "плащам само при успешен ремонт" няма да е приложима!?

Истории има всякакви. Важно е и друго обаче - винаги има две страни на монетата или по точно на гледните точки. ОК, отиваш в сервиз и казваш предварително, че няма да цакаш ако не ти оправят проблема. Това звучи логично наистина. За някои проверки обаче се налага значително разглобяване и после смяна на разни уплътнения и т.н. Това не гарантира,че ще е открит проблем, а само се изключва една възможност. Много често следващата стъпка може да е още по-сериозно разглобяване. В този момент клиента казва, че не иска да му разглобяват повече, мислейки най-често, че има и по-...така вариант в някой друг гараж. Та, в крайна сметка резултат няма или по-точно се знае, че едно-две неща от вероятните n не са. Сега, понеже автомобилът не е оправен, няма да има и плащане. Съответно някой от сервиза пие студена вода.  Реалността обаче е по-друга. Този, който обикновено е пил студената вода, вече го боли гърлото и само като узнае за поставеното предварително условие, започва да го боли.... (предпочитам да не довършвам) и отговора е споменатото "вдигане на рамене"

Положението е малко Параграф 22, но трябва да се търси друг подход и отношение.

Относно вездесъщите TSB и акции. Тези неща са мноу различни за различните пазари и особено за отвъдокеанските такива. Същото важи и за самите автомобили въпреки, че за енд-юзъра всичко може да изглежда същото. Проблеми с хидравличен маркуч в Щатите не означава автоматично същото и в Европа. Първо, за Европа този маркуч може да има малко по-различна конструкция и въобще да не проявява такива тенденции. Второ,  повечето единични части на един автомобил  се снабдяват понякога от два или три различни подпроизводителя и са монтирани от -до шаси/година/модел само за еди-кой си пазар. Отделно самите части имат във времето версии и развитие/подобрения. Например едни и същи дюзи за един и същи двигател се доставят за първоначално вграждане от Бош и от Сименс. От тези производители само изделието на един от тях може да дава дефект. Това значи ли, че понеже в Америка едните имат проблем, то автоматично дюзите и у нас са със същия такъв? За коя година, модел, версия...? А знаете ли какво коства да се види щемпела на производителя на дюзите на такъв двигател? Или "виждането" на този щемпел (само за да се изключи една вероятност) и необх. разглабяне не е работа и не трябва да се заплаща? Или си мислите, че по шасито се знае какви дюзи са сложени в завода или ... някъде след това?

 

Просто искам да обърна внимание, че не всичко що лети или се пише става за ядене.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Формулата плащам при успешен ремонт не съществува. Посочи ми човек, който работи така, заклевам се клиент съм му до живот.

2. Второ всички А5/А4 В8 а произведени в Инглощад и техническите разлики са само в годините, но са валидни за всички автомобили, независимо от точката на продажба /изключвам законови рестрикции или задължения/.

3. Audizine не е изцяло американски сайт, а юзърите на A5OC  са на 80% британци има и немци. 

 

Просто искам да обърна внимание, че 1во хората които в този сайт могат да се изкажат компетентно по проблемите на В8, са не повече от 5 и това е на база техния опит или познанията им. Което прави другите сайтове, които аз споменах с около 1000% по компетентни, като имай в предвид, че там пишат механици, професионални тунери, дилъри и други хора по веригата с опит по голям от колкото можем да си представим. А тук имаме 5-ма любители, които могат просто да дадат предположение/ не искам никой да се чувства обиден/, защото не са се сблъсквали с конкретния проблем.

Не се чувствам предател като давам линкове към други сайтове на хората тук. Информацията е единственото нещо, с което можем да се борим срещу прецаквацията тук.

 

Ще дам един прост пример. По горе съм пуснал линк, като един от колегите казва, че има подобни вибрации и в последствие се оказва, че са разхлабени крепежните болтове на двигателя. А колегата 

tomazo6633 казва, че вибрациите са се появили след като е карал по път с дупки. Защо да не се повери това първо вместо да се сменят разни други работи по колата.        

Редактирано от galeksiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...