baba Публикувано 24 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 АлексКой е аналога на 507 от гамата на АМСОЙЛ?Даже още по-точно кое им е маслото за 3.0тди с чип? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 Относно Motul 8100 x-clean 5w40 и 5w30 =ALex= какво ти е мнението за тях? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
=Alex= Публикувано 24 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 Супер,мерси за информцията. А не е ли хубаво след този флъш да се свали и картера, няма ли опасност от запушване на цедката на маслената помпа. Чувал съм за бели след такива процедури. Кой в България предлага тази малса АМС. Или се поръчват от чужбина. МерсиАмс по-добре си ги поръчай от Англия - opie oils е добър източник. В БГ също има, но доставките им от САЩ са много тегави. Самият производител си е тегав и капризен.Опасност от флъш има, и то не малка, но само от флъшовете, базирани на разтворители (масовите са такива). Детергентните са много културна и много по-сложна химия, която е абсолютно безопасна. Минусът им е, че са по 40-50 лв, а не по 5-15 лв. Няма начин детергентен флъш да ти запуши нещо, още по-малко цедката в картера. Има много по-фини места от нея в мотора. Идеята му е да разтвори депозитите и да ги поддържа в суспензия, докато има висока температура. Обърни внимание, че именно температурата активира някои компоненти в тези флъшове, затова и не бива да се допуска изстиване. Ако изстине - да, може да стане беля, но така, или иначе - ще се види веднага, че не качва масло, дори и да сте го изпуснали и да е застинало всичко в картера. По принцип това, което енджин флъша сваля в картера трябва да се изхвърли, тези "загинали" полимерни депозити не трябва да са в мотора. АлексКой е аналога на 507 от гамата на АМСОЙЛ?Даже още по-точно кое им е маслото за 3.0тди с чип?Имаш ли DPF, или е махнат? От това зависи избора на масло -> колкото повече клониш към запазване и щадене на еко-агрегатите, толкова повече сваляш защитата на мотора с маслата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 24 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 Фабрично съм без ДПФ.Нямам и катализатори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
=Alex= Публикувано 24 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 Относно Motul 8100 x-clean 5w40 и 5w30 =ALex= какво ти е мнението за тях?Зависи за каква кола. Ако имаш DPF е един от много добрите лубриканти, и най-важното - не е RC масло (Resource Conserving). В него Мотул ползва доста качествен хидрокрек (група 3). Има и РАО в него. Ок избор е. Ако си махнал DPF-a, има и доста по-добри full saps алтернативи. Имай предвид, че дизеловите масла рядко (или почти никога) не са фрикшън моднати, и можеш спокойно да му добавиш качествен модификатор на триенето, за да го направиш брутално работещ лубрикант. Пример за такъв е фюлерина на Бардал, или още по-съвременния - Nanoborate AR9100 на Archoil. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 24 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 (Редактирано) ..........Какъв Пърпъл и на каква кола ще слагаш? API гамата им не е нищо особено (като всяко масло формулирано за спецификации, а не перформънс ) - HPS & XPR са правилните 2 масла от този бранд. API гамата им е група 3, както повечето от марките на пазара. XPR е рейсингово масло и не е за ежедневно каране, нито за катализаторни коли.Поздрави HPS ще слагам, ще направя номера с флъша, мерси.Дърт атмосферен агрегат от миналия век.Хонингът е с глазура и обикновено е жълто-кафяво изпечен Е тая картинка ма кара да направя флъш: Редактирано 24 Ноември 2014 от SunShine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
=Alex= Публикувано 24 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 Фабрично съм без ДПФ.Нямам и катализатори.Значи в такъв случай можеш да се радваш - нямаш никаква причина да се придържаш към 507.00. Избери си хубаво full-saps масло. Amsoil Heavy Duty Diesel SAE 5W-30, Ams EURO Series 5W-40 (full saps), Red Line 5W-40, или Red Line 5W-40 EURO, Royal Purple HPS, Eneos Sutina, има много алтернативи, включително и този Fuchs от линка по-горе в грейд SAE30 или SAE40. Всички тези са много по-добри за мотора от който и да е формулиран по 507.00 либрикант.Ако искаш добро масло - търси си такова, формулирано с групи 4 и 5 Base stock (PAO & esters), вместо конвенционалната синтетика с минерален произход (гр. 3).Имай предвид, че ОЕМ-ските спецификации (както и API & ACEA) са просто базови стандарти, а не бенчмарк за перформънс в лубриканта и са ориентирани към екология, а не защита. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 24 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 Кажи за 2.0 тди фабрично без DPF, ако примерно не бяха ограничение парите и колата 2 години е карана с оригиналното масло на Ауди какво би направил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
=Alex= Публикувано 24 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 HPS ще слагам, ще направя номера с флъша, мерси.Дърт атмосферен агрегат от миналия век.Е тая картинка ма кара да направя флъш:Ами да, има осезаема нужда. HPS ще ти хареса. Ако тази снимка е от твоя мотор, остави флъша поне 3 часа да си работи на място. След това няма да го познаеш как ще замърка тоя мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dankatar83 Публикувано 24 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 Много добри отзиви съм чувал за белгийското WOLF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 Виещия балансьор няма как да утихне. Няма как да замърка и дизела, защото шумовете идват от взрива на нафтата, а не от чукане на метал в метал. Тия дизели са с ролкови повдигачи и са безшумни както и 4.2 v8. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
=Alex= Публикувано 24 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 Кажи за 2.0 тди фабрично без DPF, ако примерно не бяха ограничение парите и колата 2 години е карана с оригиналното масло на Ауди какво би направил.Само да уточним, че става въпрос за 2.0 CR, a не PD, нали? (че не ми стана ясно за твоята кола ли питаш)Виещия балансьор няма как да утихне. Няма как да замърка и дизела, защото шумовете идват от взрива на нафтата, а не от чукане на метал в метал. Тия дизели са с ролкови повдигачи и са безшумни както и 4.2 v8.Да, така е, абсолютно. За утихването от процеса на горене има други продукти (горивни модификатори), и въпреки това дизелът си е дизел - няма как да заработи буквално като бензинов мотор, но може да се подобри значително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 24 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 Amsoil Heavy Duty Diesel SAE 5W-30Ams EURO Series 5W-40 (full saps),Red Line 5W-40, илиRed Line 5W-40 EURO,Royal Purple HPS, Eneos Sutina,В България кой предлага въпросните масла? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 24 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 Само да уточним, че става въпрос за 2.0 CR, a не PD, нали? (че не ми стана ясно за твоята кола ли питаш)Да, така е, абсолютно. За утихването от процеса на горене има други продукти (горивни модификатори), и въпреки това дизелът си е дизел - няма как да заработи буквално като бензинов мотор, но може да се подобри значително. За мойта питам, помпа-дюза е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
=Alex= Публикувано 24 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 (Редактирано) В България кой предлага въпросните масла?- Amsoil нямат вносител, но чат-пат някой буден перформънс сервиз накупи повечко. Поръчай си ги от Англия ако си се спрял на тях. Пристигат за няколко дни. - opieoils. Имай предвид, че от този производител истинските масла (РАО + малко естери) са Signature Series, EURO Series, Heavy Duty Diesel 5W-30, Premium Diesel 5W-40 и цялата Severe Gear серия. Останалото (XL & OE серии) са група 3, сиреч - нищо особено - минерален хидрокрек.- Red Line, LubeGard, Archoil и подобни - Бест Брандс- Royal Purple - Регалис трейдКажи за 2.0 тди фабрично без DPF, ако примерно не бяха ограничение парите и колата 2 години е карана с оригиналното масло на Ауди какво би направил.Задължително бих го флъшвал продължително, след което бих му сложил едно от двете:1. Red Line Euro Series 5W-40 505.01 (естерна синтетика + малко РАО)2. Amsoil EURO Series 5W-40 505.01 (РАО + малко естери) Ако моторът е много мръсен отвътре, при първото масло бих сложил и Archoil 9100, за да изчисти добре около сегментите, хонинга и прочее. И друго хубаво нещо - бих използвал само Nano-Synthetic oil filter, вместо хариените ОЕМски. Ефикасността на първите е брутална, надминавайки 99%, спрямо 50-70% при ОЕМските. Пример за такъв нано-маслен филтър е Fram Ultra, Amsoil Ea и прочее. Виж графиката по-долу и обърни внимание, че ОЕМските филтри масово се разработват за 50 микрона, докато синтетик филтрите филтрират на 20 микрона. Редактирано 24 Ноември 2014 от =Alex= Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 24 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 Точно това Heavy Duty Diesel 5W-30 гледах.Мислех че е щатско, тъй като цената е с дойлери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 24 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 (Редактирано) Мотора е огледало отвътре защото сме сменяли глава с такава след 2007 пачната, че имах проблем с някви иглени лагери вътре дето беше седяла години без да се кара колата и тн. От тези двете, кое препоръчваш? Аз в момента карам с 50W30, това масло, което ми препоръчваш е 12 долара 5 литра, което някак си не ми се струва смислена/реална цена? Редактирано 24 Ноември 2014 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
=Alex= Публикувано 24 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 (Редактирано) Точно това Heavy Duty Diesel 5W-30 гледах.Мислех че е щатско, тъй като цената е с дойлери.Да, Щатско е. Това е едно от най-хубавите и стабилни масла, произвеждани в индустрията. UOA-тата (Used Oil Analysis) са им винаги брилянтни, дори при срамни OCI от по 20,000 мили. В САЩ такситата масово карат с такива и ги сменят на по 30,000-50,000 мили (шок е, знам). Мотора е огледало отвътре защото сме сменяли глава с такава след 2007 пачната, че имах проблем с някви иглени лагери вътре дето беше седяла години без да се кара колата и тн. От тези двете, кое препоръчваш? Аз в момента карам с 50W30, това масло, което ми препоръчваш е 12 долара 5 литра, което някак си не ми се струва смислена/реална цена? От тези двете, аз бих избрал RL заради естерния му base stock. В Европа е на цени от EUR 18-20/1 US quart (946 ml) - не знам къде си видял $12/5 л. - такава цена е абсолютно нереална. Редактирано 24 Ноември 2014 от =Alex= Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 24 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 Не ми харчи масло, даже не доливам докато не дойде времето за смяна просто защото си е в нормата винаги. 2.0 TDI съм човек, доста масов 4цилиндров двигател на ауди, турбиниран дизел. Мисълта ми е има ли според теб по-качествено масло, което бих могъл да сложа за да има позитивен ефект върху двигателя. За цената явно е на литър или нещо такова, за това съм се объркал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 =Alex= ако имаш ЕГР маслото се сгъстява и не го харчат моторите. Спреш ли го почва да яде до половин литър, ако даваш много газ. Лично го изтествах. Запекли сегменти може да се оправят с газ за горене...Ако сегментите са се отвърнали с никво масло не можеш да ги оправиш. Аз карах с Мотул 50к км преди да отворя мотора,и единственото, което беше заминало бяха леглата на клапаните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
=Alex= Публикувано 24 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 @кремаtop - Ако си карал с X-Clean, не ме учудва. Прилично е това масло, въпреки по-ниския си клас база, с която е формулирано. Само ми е чудно за леглата на клапаните. За EGR - погледни това и другата статия, от линка на дъното на първата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 ЕГР-а ми е спрян софтуерно и не мисля да го пускам Да, с X-Clean карам вече 60к км. Леглата се приплескват с километрите, каквито и масла да слагаш това си е механично износване от ударите на клапана при затваряне. На бензиновата Ланча си правя промивката с 500мл нафта в маслото и 10 минути на празен ход. Горе доле мотора беше чист след тази процедура На дизела ми всичко свети отвътре като сменям маслото на 8-10к км. Малко или много нафта влиза в маслото и мие добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
=Alex= Публикувано 24 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 За спирането на EGR-a приветствам напълно. Аз лично цялата екология обикновено я изхвърлям да духа навън, но зависи и от колата, де. За X-Clean вече казах моето мнение - добро е, макар, че има и по-добри. Въпрос на бюджет. При маслата обикновено е вярно това "You get what you paid for". Естествено, Щатските лубриканти ще са по-скъпи в Европа заради по-скъп транспорт, мита и прочее. Xenum също имат някои много интересни лубриканти с нано-керамика, графит и прочее. Xenum X1 5W30 OEM GROUP A - Ester Hybrid Synthetic Motor Oil също е чудесна естерна синтетика за тези, които задължително искат 507.00, но да е с добра база. Това също така е отлично за гаранционните Аудита. Сега е адски модерен прословутия nano-WS2 (nano-tungsten disulfide) - компонент, който NASA и евреите (Weizmann institute) откриха и ползват масово в совалките. Разни марки го вкараха в автомобилната индустрия и резултатите са им просто брутални. Свалиха триенето до (COF) 0.0034, което си е ебаси... има няма - 10-на пъти по-добро от фюлерините (които пък са си технология на 90-те години). За леглата на клапаните не съм много съгласен, че е нормално такова износване за толкова малък пробег. Има нещо нередно според мен. Нафта, газ и прочее не бих ти препоръчал да слагаш Други са почистващите компоненти за тази цел, ще направиш беля с тия разтворители. Иначе, ще поизчистят, няма спор. Просто карай с добра естерна добавка, ако не ти се дават пари за естерно масло и няма да имаш драма със студени стартове и депозити в мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
=Alex= Публикувано 24 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 (Редактирано) Да не забравиш и на мен да пишеш Поправих си поста по-горе - от двете аз бих грабнал Red Line заради естерите, но и двете са добър избор. Можеш да скочиш и на естерния Xenum от предишната страница. Редактирано 24 Ноември 2014 от =Alex= Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 26 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2014 Това е лесно и бързо за доставяне до Българияhttp://www.ebay.com/itm/Red-Line-Euro-Series-5W-40-Engine-Oil-1-US-Quart-12504-/111460202686?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item19f38bb8be Става за моя двигател нали така?Гледам че е 5W40, а аз карам 5W30.К Лайк съм къде е разликата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts