kpematop Публикувано 13 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2015 (Редактирано) Аз на новата кола ще си сложа пак Мотул 5w30 X-clean...Да видя дали CDYA-то ще се разбере с него Редактирано 13 Януари 2015 от kpematop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 13 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2015 (Редактирано) Аз имам изминати към 4к км и все още маслото е бистро, все едно сега съм го налял, а си я карам стабилно . До преди да сложа това масло, не вдигах предния капак, камо ли щеката за масло, докато не се наложи смяна на маслото, а сега всяка седмица - явно съм малко недоверчив към маслото. Като количество, също е на ниво, без промяна. Редактирано 13 Януари 2015 от PAVKATA26 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 13 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2015 Тази бистрота на какво се дължи?Не е ли присъщо на дизела да почернява след около 1000км?От маслото или флъша е тая работа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 13 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2015 Павка ти какво масло сложи?Може би е с затворен егр затова е бистро.Аз също карам със затворен егр и маслото е бистро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jim1 Публикувано 13 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2015 по шумния или тих двигател ми е любимо понятие. с 1 приятел измерихме шума на 5000 км. пробег с различни масла на студен старт с уред. шума беше еднакъв. той се кълнеше че двигателя му бил по тих! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 С Теодор сложихме amsoils (по-напред, в темата има линк към маслото). Да, със затворен ЕГР съм, т.е. не е елиминиран, а сега като се замисля може и да е позадръстен. Според мен бистротата идва от флъша, но и главно от качеството и съставките в маслото, това е само според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 15 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 Не разбирам защо слагате масло 30. То е с по-лоши показатели от 40. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 16 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2015 Как пък го реши това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 16 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2015 Ако мотора е износен тая 30-ка бързо може да излезне навън... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 16 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2015 (Редактирано) измерихме шума ..... с уред. шума беше еднакъв. Съмнявам се, че имате уред, който да може да измери целия спектър . Редактирано 16 Януари 2015 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 16 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2015 Ми три смени на масло не съм доливал пък и като сложих новата глава го видях мотора отвътре как е като излезнал от завода преди пет минути Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jim1 Публикувано 16 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2015 Съмнявам се, че имате уред, който да може да измери целия спектър .взехме шумомер. измерихме вътре, вънка и на отворен капак. разлики никакви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 17 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2015 (Редактирано) Предположих, че сте използвали такъв уред. Този уред се използва за други цели, с него не се мери АЧХ. Ако има честотна промяна на звука, той не може да я отрази, защото работи с усредняване, а измерване по крива А ще е съвсем грешно. Нищо не пречи ушите на приятеля ти да са по-чувствителни към определена честота - зависи на колко години е Това разбира се, не означава автоматично, че шума е бил различен , а само, че подобно измерване е твърде грубо, за да хване леки изменения във звуковата картина. Редактирано 17 Януари 2015 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jim1 Публикувано 18 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2015 ок Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharper Публикувано 19 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2015 Ето една интересна схема, излиза, че ако колата няма DPF и е дизел може да се кара със 505.01 и 507.00 няма съществена разлика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 19 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2015 Аз съм без ДПФ и карам с Кастрол 10/40. За 6х.км не съм доливал грам.Но след 3-4х.км ще го сменям ,май няма и да доливам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 19 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2015 10w40??? Остава и да доливаш..... слагам такова на атмосферен бензин 150к.с. на 18г., който се кара м/у 4 и 7хил оборота и доливам доволно!До 1-2 смени ще отваряш двигател, а ако се чудиш защо цъка, чука, тропа и т.н. не е от дюзи Абсолютно навсякъде във всички т.нар. "програми" по сервизи, магазини за авточасти..... пише 5w30 за 3.0tdi!Зависи от климат, начин на каране, на колко км е, има/няма DPF..... може да се кара с 5w40! Това 10w40 не е ли т.нар. полусинтетика? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 19 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2015 П.С. Звънях вчера в Порше Пловдив, заявиха ми ценичка за масло + маслен филтър и смяна 660 лв Тази цена включва още горивния, поленовия филтри и инспекция и важи за 4г+ колите. Оферта си е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 19 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2015 10w40??? Остава и да доливаш..... слагам такова на атмосферен бензин 150к.с. на 18г., който се кара м/у 4 и 7хил оборота и доливам доволно!До 1-2 смени ще отваряш двигател, а ако се чудиш защо цъка, чука, тропа и т.н. не е от дюзи Абсолютно навсякъде във всички т.нар. "програми" по сервизи, магазини за авточасти..... пише 5w30 за 3.0tdi!Зависи от климат, начин на каране, на колко км е, има/няма DPF..... може да се кара с 5w40! Това 10w40 не е ли т.нар. полусинтетика?Извинявам се!! 5/40 имах предвид Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 20 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2015 Оферта си е.Страшна оферта, отнесена към пробега добавя 1-2 литра към разхода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 20 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2015 Тази цена включва още горивния, поленовия филтри и инспекция и важи за 4г+ колите. Оферта си е.Ако е по 4+ програмата е с масло Кастрол и филтри от econommy серията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 20 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2015 Има различно качество и при Ауди филтрите ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharper Публикувано 20 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2015 Бая се по разчетох за тези масла, в крайна сметка стигнах до извода, че разликата между 5w30/505.00 и 5w30/507.00 според VAG e само сервизният интервал на смяна. Ако има някой по - грамотен да изкаже мнение за стандартизацията и разликите, ще съм благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 20 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2015 Днес измерих отново нивото на маслото. Изминал съм 1100Км от смяната и все още нивото е там където го оставих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 20 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2015 Baba, бистро ли стои все още? Имам предвид променило ли си е цвета? При мен все още не е, но ми се иска да прочета и други отзиви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts