Ceckata011 Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 (Редактирано) Здравейте колеги. От бая време карам ауди 80 б3 1.8 карбуратор sf мотор. Първия проблем е следния: днес както си карах много бледо и на моменти започна да премигва най горната лампа на таблото за температурата. След 2-3 спирания и тръгвания лампата стана ярка и започна да мига постоянно. Колата не беше загряла дори до 90, охлаждаща течност има, дори като я прибрах изчаках да загрее да видя дали работи перката и работеше. Масло също има, даже спирачната течност проверих въпреки че за нея май беше другата лампа. Като загаса колата и после като запаля, лампата не почва веднага да мига, ами след около 30 секунди. Това е първия проблем.Започвам с втория проблем. Той е в газта, значи като взех колата, газовата бутилка събираше около 28-29 литра като капацитетът и е 30. Сега не може да побере повече от 22-23 литра. Дали въздух е влязло или като остане малко не може да я дръпне цялата. И доста често губи обороти, а като е студена на газ не може да запали. Трети проблем - бензина. Значи като я взех не беше карана на бензин 3 години и течеше от карбуратора като лейка. Смених платно на ускорителна помпа, но разбирача който я прави ми каза, че още някаква мембрана трябвало да се смени и покапвало малко. Не знам дали капе щото не мерише в купето като е на бензин, но само от палене като е студена без да карам на бензин ми гълта много. На има няма 10 паления по 2-3 литра ако не и повече. Това е. Как да я постегна не искам да я сменям защото бая се изръсих за ходова част. Редактирано 4 Февруари 2014 от Ceckata011 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
supervlao Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 (Редактирано) Проблем 1: 99% ти се е прецакал датчика на разширителния съд на антифриза.Решение 1: разкачаш датчика и си караш такаРешение 2: купуваш си ново казанчеДоколкото знам не се продава само датчик. Редактирано 4 Февруари 2014 от supervlao Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 5 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 За температурата на антифриза,както пишеш явно ти се е прецакал датчика за температурата на охлаждащата течност.Намира се на тройника,закачен е на главата на двигателя,от него един маркуч отива в горната част на радиатора,а друг се спуска към водната помпа.На този тройник им имаш два или три датчика,един от които е с два изхода:един за уреда за температурата и другия за сигналната червена лампа.Заменя се с изправен датчик.За газовата бутилка,вътре ако е изправен пълначния механизъм позволява при пълнене с газ да се запълни 75% от обема и след това спира пълненето.Затова не може да се напълни на сто процента обема и.Направено е с цел безопасност.За бензина,трябва да си прегледаш карбуратора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 5 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 ...за бензина си провери и горивопроводите от резервоара до карбуратора. Може да имаш напукан и сцепен маркуч и да изтича от там, в резултат висок разход, може да дърпа малко въздух и да пресецва.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ceckata011 Публикувано 5 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 (Редактирано) Благодарско колеги! Обаче още един проблем изкочи, нещо нямам късмет. Днес забелязах, че като потегля с повече газ и изобщо като е на първа скорост и дам повече газ от долу се чува някакво като чагъртане или тропане (смесено), доста силно се чува. Само на първа го прави това. На друга скорост не се чува нищо дори да има неравности и дупки. Някъде отдолу се чува по едно време ми се стори, че от задната част после не можах да преценя и спрях да експериментирам да не стане някоя беля. Само като подам повече газ на първа се чува. С малко газ няма нищо. Редактирано 5 Февруари 2014 от Ceckata011 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivovarna Публикувано 5 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2014 при мене също беше така и постепенно почна да прави ,и на другите предавки ,и се появяваше от време на време, оказа се вътрешно каре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMA_BS Публикувано 6 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2014 Благодарско колеги! Обаче още един проблем изкочи, нещо нямам късмет. Днес забелязах, че като потегля с повече газ и изобщо като е на първа скорост и дам повече газ от долу се чува някакво като чагъртане или тропане (смесено), доста силно се чува. Само на първа го прави това. На друга скорост не се чува нищо дори да има неравности и дупки. Някъде отдолу се чува по едно време ми се стори, че от задната част после не можах да преценя и спрях да експериментирам да не стане някоя беля. Само като подам повече газ на първа се чува. С малко газ няма нищо. И аз бях така само че като завия пълен десен и ляв й подам газ и чукаха отидох исках да ги сменя майстора ги видя и каза че нямат смазка, купих специален грес за тях смазахме ги и още 50 000 км шял съм да мина и наистина поутихнаха от време на време лекичко се чува на пълен ляв и то много тихо.Тъкаче иди и ги провери първо, може да са сухи да искат смазване.За температурата на антифриза,както пишеш явно ти се е прецакал датчика за температурата на охлаждащата течност.Намира се на тройника,закачен е на главата на двигателя,от него един маркуч отива в горната част на радиатора,а друг се спуска към водната помпа.На този тройник им имаш два или три датчика,един от които е с два изхода:един за уреда за температурата и другия за сигналната червена лампа.Заменя се с изправен датчик.За газовата бутилка,вътре ако е изправен пълначния механизъм позволява при пълнене с газ да се запълни 75% от обема и след това спира пълненето.Затова не може да се напълни на сто процента обема и.Направено е с цел безопасност.За бензина,трябва да си прегледаш карбуратора.+1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ceckata011 Публикувано 8 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2014 Много странно, ходих да си завара гарнето, че малко беше пробито и след заварката изчезна тропането като потеглям с повече газ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denev Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 (Редактирано) Виж предният тампон на двигателя.На баща ми аудито имаше същия проблем и като регулирах този тампон положението се оправи.Проверката я правих като включа на първа и започна да дърпам колата напред назад и гледам двигателя как се клати нагоре надолу.Ако има проблем с тампона това движение на двигателя е повече от нормалното и тръбите на ауспуха и/или някое от гърнетата започват да чукат по пода и от там идва всичко.Огледай този тампон и ако е необходимо го смени.По принцип се регулира и можеш да започнеш от там. Редактирано 9 Февруари 2014 от denev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване