Jump to content

Подгряване на охлаждащата течност


nnikolov

Recommended Posts

Здравейте! Знае ли някой дали има електрическо подгряване на охлаждащата течност при студен мотор на A6 2.5 TDI 1995г. АЕL -мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувал съм , че има ,но на моя двигател такова нещо не съм открил ... може да е било екстра за студените държави , моята е от Италия  и затова пък да няма ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колегата сигурно си мисли за ел радиатора за затопляне на купето а не за подгрев на антифриза, А такова нещо съм виждал на ауди с три подгрева от свещи за дизелоов мотор. на ауди 80 1з мотор беше.Това не е радиатор а тяло алуминиево с нававити подгревни свещи.

.Имам го на картинка но както винаги да качиш снимка в тоз форум е жив мазохизъм. на 4кб снимка ми казва 4е била твърде голяма.

http://fordbg.com/forum/dvigatel-skorosti/podgryavane-na-antifriza/

 

 
дано тук го видите
Редактирано от ivajlo petroff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така, Един фланец с 3 подгревни свещи е и е някъде на малкия кръг на охладителната система. Моята едната е италианка, а другата е германка ама и 2-те нямат :(

Редактирано от radi_nrj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тръбата от термостата към радиатора на купето, успоредна е на блока на мотора . това 4удо работи само когато е отворен клапана за радиаторчето и има циркулация през него. То е по скоро да ти осигури топлото в купето отколкото да стопли мотора.И в коментаите от линка се вижда 4е не е с кой знае какво поразяващо действие и ефект и обикновено ги разкарват като вземат да горят свещите и да се късат в леглата ;).Има разработени за по северните райони реотани лепящи се за блока и със стационарен подгрев на мотора в гаража от ел инсталацията. Нашия диьел генератор в казармата беше с такъв подгрев 24в акумулатори и реотани. И зиме лете подаваше тоци на втората секунда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AEL и ААТ имат маслен електрически радиатор 600W, който седи до радиаторчето за парното се пуска, когато е студена колата. Т.е. палиш и след 2 мин имаш парно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

това е ясно за друго говорим

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AEL и ААТ имат маслен електрически радиатор 600W, който седи до радиаторчето за парното се пуска, когато е студена колата. Т.е. палиш и след 2 мин имаш парно. А

А този радиатор за който говориш къде по точно се намира? Ако знаеш евентуално кое е релето което включва този подгрев съответно къде се намира температурния датчик който определя кога да е вкл. и кога да е изкл. този нагревател СПОДЕЛИ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

тоз радиатор е пред нормалния радиатор в големия черен пласмасов кожух с вентилатора на купето.Дали е маслен не знам по скоро не. Но се захранва с три дебели кабела и един общ масата по дебел. Кое и как го управлява е мъгла. По въпроса и на други места е дискутирано и реално отговор няма.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно има реле, а може и повече от 1. Щом са 3 кабела може и да е с 3 степени според температурата и няма какво друго да го управлява освен климатроника и да зависи от температурата на антифриза, която мери, може би външната, вътрешната и настроените градуси.

Само не знам какво прави ако не работи датчика на антифриза или пък на студена кола дава 50 гр. като при мен повечето пъти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виж това за 50 те градуса на климатроника моге да е причината това 4удо да не работи при мен.ако действително се лъже климатроника  с тез 5о градуса то ясно 4е релето Х няма да се управява от климатроника. От кой от  всичките датчици взема инфо климатроника за темп на антифриза. Ваг-кома грешки не ми дава но може самия дат4ик да е с грешно показание. Няма да са тез на фланеца на главата за подгрева и таблото. Има един набутан над рейката но него като го разкача Ваг-а го хваща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отзад на главата излиза 1 маркуч - на него има тройник и там е датчика.

При теб винаги ли дава 50?

При мен в повечето случаи като запаля дава толкова и като позагрее почва да дава реалистично - над 50.

 

Обаче даже и да и да не започне с 50, т.е. от 1-2гр като стигне до 50 спира и доста стои на 50.

Може да се окаже, че това е реалистична емулация на неработещ датчик, макар, че чак толкова реалистична ми се струва невъзможно.

 

Има такава функция в климатроника, защото 1 колега беше писал, че АБЦ мотара няма такъв датчик, което е необяснио за мен какво им е пречело да го сложат, едва ли са направили голяма икономия.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами винаги е 50 , сега имам един друг модул климатроник ще взема да пробвам с него, може пък моя нещо на входа от датчика да е заминал и вътре процесора да си прави тез 50 по подразбиране.Ваг кома оба4е си мери температурата но явно взема инфо от друг.

Редактирано от ivajlo petroff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друг е на мотора. Нали ти казах къде е за климатроника.  Виж дали е там, буксата как му е.

Щом е постоянно 50 при теб, явно няма връзка с датчика. Грешки има ли на климатроника? Би трябвало да дава, ама знам ли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е грешки няма , аз разбрах къде е, но  хватката е , че като го откача куплунга ваг-а го хваща 4е е изключен, но дефакто  климатроника не го отчита. Да пробвам с резерния блок климатроник и тогава по трасето до датчика, само да не се окаже че пук Еку-то няма да го опознае.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да покаже на снимка къде е този 600W радиатор? Защото в тръбния път от термостата до влизането на тръбата в купето няма такъв. Махнах кората която е над вентилатора за купето също не виждам такъв консуматор!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този радиатор е за въздуха на отоплението, няма да го намериш на тръбите - не че съм го виждал.

Трябва да е при радиатроа на парното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да покаже на снимка къде е този 600W радиатор? Защото в тръбния път от термостата до влизането на тръбата в купето няма такъв. Махнах кората която е над вентилатора за купето също не виждам такъв консуматор!

колега не четеш ли какво ти пишем,4е е вътре в 4ерния пластмасов кожух на отоплението.Като го разцепиш на двете му половини ще видиш и водния и електрическият рдин зад друг и един сноп дебели кабели слизащи под таблото на един клеморед. Не всички го имат.Това е разисквано в тема за смяна на радиатор4ето и снимки има там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

А случайно да знаеш кой е номера на релето и кой е предпазителя му? Предпазителя ще е доста мощен - около 50А!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...