nnikolov Публикувано 7 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2014 Здравейте! Знае ли някой дали има електрическо подгряване на охлаждащата течност при студен мотор на A6 2.5 TDI 1995г. АЕL -мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Монк Публикувано 7 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2014 Чувал съм , че има ,но на моя двигател такова нещо не съм открил ... може да е било екстра за студените държави , моята е от Италия и затова пък да няма ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neddko2 Публикувано 7 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2014 Колега аз имам такъв радиатор много е добро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 7 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!И къде е? Редактирано 10 Февруари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nnikolov Публикувано 7 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2014 Ако е възможно прати някоя снимка или обясни къде се намира! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 7 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2014 (Редактирано) колегата сигурно си мисли за ел радиатора за затопляне на купето а не за подгрев на антифриза, А такова нещо съм виждал на ауди с три подгрева от свещи за дизелоов мотор. на ауди 80 1з мотор беше.Това не е радиатор а тяло алуминиево с нававити подгревни свещи..Имам го на картинка но както винаги да качиш снимка в тоз форум е жив мазохизъм. на 4кб снимка ми казва 4е била твърде голяма.http://fordbg.com/forum/dvigatel-skorosti/podgryavane-na-antifriza/ дано тук го видите Редактирано 7 Февруари 2014 от ivajlo petroff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 8 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2014 (Редактирано) Точно така, Един фланец с 3 подгревни свещи е и е някъде на малкия кръг на охладителната система. Моята едната е италианка, а другата е германка ама и 2-те нямат Редактирано 8 Февруари 2014 от radi_nrj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 8 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2014 тръбата от термостата към радиатора на купето, успоредна е на блока на мотора . това 4удо работи само когато е отворен клапана за радиаторчето и има циркулация през него. То е по скоро да ти осигури топлото в купето отколкото да стопли мотора.И в коментаите от линка се вижда 4е не е с кой знае какво поразяващо действие и ефект и обикновено ги разкарват като вземат да горят свещите и да се късат в леглата .Има разработени за по северните райони реотани лепящи се за блока и със стационарен подгрев на мотора в гаража от ел инсталацията. Нашия диьел генератор в казармата беше с такъв подгрев 24в акумулатори и реотани. И зиме лете подаваше тоци на втората секунда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 8 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2014 AEL и ААТ имат маслен електрически радиатор 600W, който седи до радиаторчето за парното се пуска, когато е студена колата. Т.е. палиш и след 2 мин имаш парно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 8 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!това е ясно за друго говорим Редактирано 10 Февруари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nnikolov Публикувано 9 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 AEL и ААТ имат маслен електрически радиатор 600W, който седи до радиаторчето за парното се пуска, когато е студена колата. Т.е. палиш и след 2 мин имаш парно. АА този радиатор за който говориш къде по точно се намира? Ако знаеш евентуално кое е релето което включва този подгрев съответно къде се намира температурния датчик който определя кога да е вкл. и кога да е изкл. този нагревател СПОДЕЛИ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!тоз радиатор е пред нормалния радиатор в големия черен пласмасов кожух с вентилатора на купето.Дали е маслен не знам по скоро не. Но се захранва с три дебели кабела и един общ масата по дебел. Кое и как го управлява е мъгла. По въпроса и на други места е дискутирано и реално отговор няма. Редактирано 10 Февруари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 Най-вероятно има реле, а може и повече от 1. Щом са 3 кабела може и да е с 3 степени според температурата и няма какво друго да го управлява освен климатроника и да зависи от температурата на антифриза, която мери, може би външната, вътрешната и настроените градуси.Само не знам какво прави ако не работи датчика на антифриза или пък на студена кола дава 50 гр. като при мен повечето пъти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 виж това за 50 те градуса на климатроника моге да е причината това 4удо да не работи при мен.ако действително се лъже климатроника с тез 5о градуса то ясно 4е релето Х няма да се управява от климатроника. От кой от всичките датчици взема инфо климатроника за темп на антифриза. Ваг-кома грешки не ми дава но може самия дат4ик да е с грешно показание. Няма да са тез на фланеца на главата за подгрева и таблото. Има един набутан над рейката но него като го разкача Ваг-а го хваща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 (Редактирано) Отзад на главата излиза 1 маркуч - на него има тройник и там е датчика.При теб винаги ли дава 50?При мен в повечето случаи като запаля дава толкова и като позагрее почва да дава реалистично - над 50. Обаче даже и да и да не започне с 50, т.е. от 1-2гр като стигне до 50 спира и доста стои на 50.Може да се окаже, че това е реалистична емулация на неработещ датчик, макар, че чак толкова реалистична ми се струва невъзможно. Има такава функция в климатроника, защото 1 колега беше писал, че АБЦ мотара няма такъв датчик, което е необяснио за мен какво им е пречело да го сложат, едва ли са направили голяма икономия. Редактирано 9 Февруари 2014 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 (Редактирано) ами винаги е 50 , сега имам един друг модул климатроник ще взема да пробвам с него, може пък моя нещо на входа от датчика да е заминал и вътре процесора да си прави тез 50 по подразбиране.Ваг кома оба4е си мери температурата но явно взема инфо от друг. Редактирано 9 Февруари 2014 от ivajlo petroff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 10 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 Друг е на мотора. Нали ти казах къде е за климатроника. Виж дали е там, буксата как му е.Щом е постоянно 50 при теб, явно няма връзка с датчика. Грешки има ли на климатроника? Би трябвало да дава, ама знам ли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 10 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 е грешки няма , аз разбрах къде е, но хватката е , че като го откача куплунга ваг-а го хваща 4е е изключен, но дефакто климатроника не го отчита. Да пробвам с резерния блок климатроник и тогава по трасето до датчика, само да не се окаже че пук Еку-то няма да го опознае. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nnikolov Публикувано 10 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 Някой може ли да покаже на снимка къде е този 600W радиатор? Защото в тръбния път от термостата до влизането на тръбата в купето няма такъв. Махнах кората която е над вентилатора за купето също не виждам такъв консуматор! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 10 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 Този радиатор е за въздуха на отоплението, няма да го намериш на тръбите - не че съм го виждал.Трябва да е при радиатроа на парното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 10 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 Някой може ли да покаже на снимка къде е този 600W радиатор? Защото в тръбния път от термостата до влизането на тръбата в купето няма такъв. Махнах кората която е над вентилатора за купето също не виждам такъв консуматор!колега не четеш ли какво ти пишем,4е е вътре в 4ерния пластмасов кожух на отоплението.Като го разцепиш на двете му половини ще видиш и водния и електрическият рдин зад друг и един сноп дебели кабели слизащи под таблото на един клеморед. Не всички го имат.Това е разисквано в тема за смяна на радиатор4ето и снимки има там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nnikolov Публикувано 12 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!А случайно да знаеш кой е номера на релето и кой е предпазителя му? Предпазителя ще е доста мощен - около 50А! Редактирано 13 Февруари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване