Jump to content

B4 abk като загрее почва да придърпва


fifo_ss

Recommended Posts

  • Отговори 74
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

намерих цял дебтиомер  втора ръка, каран само на бензин с се клапата. моята клапа е разбита т.е. опира  и хода и не е пълен което, означава , че е крива и  лагерите сигурно са отишли. остава само да го събера сега с плочката за газта и утре сутрин сед като изсъхне силикона съм АЗ! но мисл я да якарам на бензин докато не отида на реглаж на газта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Платката е важна, как ще свалиш старата внимавай.

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

Ради,моята я топлих един час и накрая ми падна пердето и излезе на пъзел.Как ги отлепяте,незнам.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалям ги за три минути цели целенички, каго ги стопля на котлона, за керамичен на последна степен, за обикновен-предварително загрят до макс, за две, три минути и после под ледена вода. Физика. Единственото, дето научих от нея.

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, колата тръгна . При натискане на съединителя в движение обаче, оборотите рязко падат, ако не е подадена газ. да търся ли причината в стъпковото моторче?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ,дебитомера е отварян, М...и прасе ,нямам голям късмет май-май,можеш ли да ме насочиш към някого който може да се справи с моя проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Черното колелце с пружината,за което говори Ради като се размести оборотите си е...ма... още повече.в състоянието в което е оборотите са горе доло добре,има ли вариант с центровка да се оправят нещата и както каза пак той на газ нещата са чувствително по неусезаеми(отбелязвам че колата на газ е пробвана само на място несъм я карал).клапата на дебитомера се движи свободно и леко. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво отношение има клапата на картерните газове с оборотите?махайки тръбата която отива в блока колата заработва нормално на място няма колебания в оборотите ,има ли вариант преди тръбата т.е пластмасовата ''вложка'' ако мога така да я нарека където влиза,да е запушена? и от там да идва проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Цитиране на предходен пост!

оказа се,за мен незнаещия, че тази така наречена вложка била- клапан за вентилация корпуса на резпределителния вал.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тя ебава обороти, по принцип, ако е издънена.

Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk

А ако е издънена(вътре "цедката") но изхода на маслоотделителя за гуфрето е изведен, възможно ли е да влияе на свободните обороти?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сам можеш да го провериш, като затапиш входа към дросела от тази клапа. Но ако затапиш входа там, вентилацията задължитилно навън, за да не надува системата в картера.

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) Ти каточели забрави с кой говориш,ако не сте вие в форума аз нямаше дебитомер да знам какво е ! ако ти се занимава да обясниш какво имаш предвид добре ,ако не пак ще те разбера .повярвай идея си нямам за какво говориш и дали изобщо сам мога да се справя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен записани грешки, виж каква е температурата на мотора, милисекунди на впръскване, предварение, сондата работи ли и в какво положение е ТПС а. Дори да няма записана грешка в него, възможно и той да е проблема.

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...