fifo_ss Публикувано 8 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2014 (Редактирано) здравейте колеги, имам следния проблем,карам б4 абк от няколко дни ми прави ужасен номер ,като загрее почва да придърпва все едно му е свършило горивото (прави го ин на газ и на бензин) мени сама оборотите и в едни момент се получава че е на 2-2,5 оборота пък забива носа гасне и после трудно пали.вчера даже ми скъса предпазния ластик на кихалката на газта . смених свещи ,палец и капачка преди месец Редактирано 8 Февруари 2014 от fifo_ss Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 8 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2014 Моят съвет, е да смениш газовата инсталация с ГИ. Тая обикновена АГУ неправилно настроена, ще и види сметката на тая кола. Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifo_ss Публикувано 8 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!за агу-то ок . Защо го прави и на бензин? няма ли вариант да шунтирам агу-то без да го свалям за сега и да си карам поне на бенз? Редактирано 10 Февруари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecko06 Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 Спри газта от кранчето на бутилката и виж как ще е. Sent from my Lumia 720 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifo_ss Публикувано 9 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 газта се включва с цк ключе не мисля че има достъп когато колата е на бензин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifo_ss Публикувано 10 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 (Редактирано) днес установих, че когато колата е студена върви почти без проблемно,има леки изменения на оборотите,но не е фрапиращо.мине ли 60-70 градуса обаче ада слиза на земята.колaта започва да мени обороти и гасне .къде мога да търся проблем,вчера изчистих стъпковъия мотор ,клапата за картерните газове и клапата на дебитомера с спрей за чистене на карборатори,бая гняс падна. Редактирано 10 Февруари 2014 от fifo_ss Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k0ck0 Публикувано 10 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 При мене го има същия проблем , като мине 60 - 70 градуса на и при настъпване "яко" на газта на която и да е предавка придърпва ... като е по студена няма никакви дертове.... Ще следя темата с интерес! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifo_ss Публикувано 12 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 (Редактирано) качвам няколко снимки на бушон който беше изгорял ,съответно подмених-7.5 ампера .слаган е допълнително както личи.вързан е с главния кабел на дистрибуторната капачка който отива в бубината и комутатора .после кабелите от предпазителя отиват в купето .наякой може ли да предположи за какво е и дали от него може да ми прави изпълнения? Редактирано 12 Февруари 2014 от fifo_ss Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 За чесновата газификация е ...Смени си ламБа сондата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifo_ss Публикувано 12 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 ако имаш време и желание обясни като на лаик в това отношение,какво точно имаш предвид под "чеснова газификация"и какво общо има бушона с сондата? За чесновата газификация е ...Смени си ламБа сондата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 Най-вероятно служи за прехвърляне на газ,при определени обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 Предпазителя е свързан с газовата уредба ... И аз имах такъв, но точно за какво е - не мога да обясня !А това за сондата - смени си ламбда сондата ! Тя почва да влияе на горивната смес след достигане на температура, и затова при студен автомобил нямаш ядове ! На диагностика се хваща лесно ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mashsh Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 Ламда сондата се хваща и със завишения разход на бензин, покачване например от 11-12 на 17 на 100 км. пробег. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifo_ss Публикувано 12 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 (Редактирано) е трудно мога да я хвана дали дава разход по -голям на бензин,карам я на газ обикновено.измерих съпротивлението на синия темп.датчик обаче и нямят много общо с посочените в тази темаhttp://audibg.com/forum/index.php?showtopic=110628 Редактирано 12 Февруари 2014 от fifo_ss Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 Ми сменяй де ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifo_ss Публикувано 24 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 колеги, вместо да отварям нова тема реших да пиша тук.въпроса ми е еднакви ли са гофрираните маркучи на ауди 80 б4 2.0 и ауди 80 б4 2.3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 24 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 Нищо общо нямат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifo_ss Публикувано 24 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 24 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 Имах същия проблем при моята каруца като загрее дори и на бензин гърми, гасне. Смених всичко по тоците и излезе от бубината. Ако имаш откъде да вземеш бобина за проба опитай и пиши дали се е оправила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifo_ss Публикувано 24 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 ок,благодаря за съвета тези дни ще пробвам и ще кажа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 24 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 колеги, вместо да отварям нова тема реших да пиша тук.въпроса ми е еднакви ли са гофрираните маркучи на ауди 80 б4 2.0 и ауди 80 б4 2.3 е тва беше бати парашутиста Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 Никой не се е родил научен, ти също.Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 Моята като загрее и на бензин понякога има едно клатене на обороти, друг път рязко падат обороти аха да изгасне и пак стабилизира. Това на ПХ...Може да е ламбда, ама не ми пука, на газ е ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 Това на ПХ...Може да е ламбдаНе е ламбда можеш да бъдеш сигурен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 Потвърждавам. Друго е.Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване